וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח מו"מ רשמי בין וויצ'יץ' למכבי ת"א

השחקן צפוי לדרוש למעלה ממיליון יורו, כשגם פנאתינייקוס עדיין בתמונה. מכבי הציעה ללאקוביץ' 750 אלף דולר לעונה

ניקולה וויצ'יץ' פתח במשא ומתן רשמי עם מכבי ת"א, כך נודע היום (חמישי) לוואלה! ספורט. וויצ'יץ' צפוי לדרוש שכר של למעלה ממיליון יורו לעונה. גיא הראל, סוכנו של השחקן, אישר את דבר קיום המו"מ, ואמר הערב לוואלה! ספורט: "אכן נפתח מו"מ בין מכבי לניקולה. קיימים פערים בין הצדדים, אבל גם ניקולה וגם מכבי מעוניינים בהמשך ההתקשרות, ואני מקווה שנגיע בסופו של דבר להסכם".

עוד נודע כי גם פנאתינייקוס נמצאת חזק במירוץ אחר הקרואטי, אולם וויצ'יץ' דורש מהיוונים קרוב ל-1.5 מיליון יורו לעונה, סכום גבוה מאוד בכל קנה מידה. בפנאתינייקוס הבטיחו להשיב בימים הקרובים.

אמש נערכה פגישת עבודה ראשונה לקראת עונת 2007 בין מאמן פנאתינייקוס, ז'לימיר אובראדוביץ', לנשיא המועדון, פאבלוס ינאקופולוס. אובראדוביץ' ביקש להשאיר בקבוצה את יאקה לאקוביץ', שסיים הקיץ את חוזהו, וטען כי הוא בונה עליו ומייעד לו תפקיד מרכזי בעונה הבאה. ידוע כי לאקוביץ', שטוען בכל ראיון עיתונאי כי פנאתינייקוס היתה ונשארה האופציה המועדפת עליו, מרוצה מאוד במועדון, לכן קטנים מאוד הסיכויים שיגיע למכבי.

יואב בורוביץ' מ'הארץ' מוסיף כי העיתונות היוונית מפרסמת היום שסוכנו של השחקן טוען שמכבי תל אביב הציעה ללאקוביץ' סכום של מיליון דולר לעונה וחוזה לשנתיים. לאקוביץ' (27, 1.86 מ') הציג העונה ביורוליג ממוצעים של 13.7 נק', 2.5 אס' ו- 1.4 ריב' למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully