וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד ותיעוב בארה"ב

13.6.2006 / 12:43

האמריקאים לקחו קשה את התבוסה 3:0 לצ'כיה, ולמאמן היו מילים קשות לקבוצתו. וידיץ' יעדר מהמונדיאל. אוהד אקוואדור התאבד

בארה"ב לקחו קשה את התבוסה 3:0 לצ'כיה ביום שני, ולמאמן ברוס ארינה הייתה לא מעט ביקורת על שחקניו, כמו גם על אחד מכוכביו, לנדון דונובן.

"השער של קולר היווה פתיחה של הטורניר עבורנו", פירשן ארינה חד העין. "כשסופגים אחרי חמש דקות נגד קבוצה שיש לה הגנה טובה וגם משתמשת בלחץ, זה קשה".

בהמשך קולר נפצע (ראה קישור למטה), אבל תומאס רוזיצקי הוסיף את השני והשלישי בבעיטה מרחוק ופריצה מצוינת שחתכה את ההגנה, בהתאמה. האמריקאים לא נראו במשחק, והפסיביות שלהם הייתה פתטית.

"לנדון דונובן לא היה אגרסיבי בכלל", אמר קואץ' ארינה. "אני מאוד מאוכזב מהשחקנים".

הקפטן קלאודיו ריינה ניסה להסתכל על שליש הכוס המלאה. "השער הראשון שלהם לחץ אותנו, אבל שיחקנו טוב ופגענו בקורה", החמיא ריינה לעצמו על מבצע אישי נאה בדקה ה-27. אחר כך הוא עבר לדבר על המשחק הבא מול איטליה: "יהיה קשה לנצח אותם, אבל אנחנו חייבים להתאושש. לחלק מהחבר'ה זה המונדיאל הראשון, והם היו לחוצים. עכשיו נצטרך להראות ממה אנחנו עשויים.

מי שניסה לעודד את חבריו לנבחרת לשעבר, הוא השוער בראד פרידל, שהגיע יפן וקוריאה עד רבע הגמר. "יש הרבה הייפ בגלל התצוגה מ-2002, אבל יש הרבה שחקנים חדשים בסגל שלא ידענו מה הם יכולים לתרום" הסביר, והמשיך לפרגן. "הצ'כים היו טובים יותר בכל אספקט של המשחק. כדי להעפיל לשמינית הגמר הם זקוקים נס".

וידיץ' יחמיץ את המונדיאל

נבחרת סרביה, שהחלה את המונדיאל עם סגל של 22 שחקנים, ספגה מכה קשה, כשבלמה הצעיר נמנייה וידיץ' נחבל ברצועות בירכו ויחמיץ את שארית הטורניר. וידיץ', שבינואר האחרון נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד, החמיץ את משחק הפתיחה של נבחרתו בגלל הרחקה משלב המוקדמות. גוראן גברנצ'יץ', ששיחק במקומו של וידיץ' במשחק מול הולנד, ימשיך לפתוח בהרכב.

אוהד אקוואדור התאבד

לפחות אקוואדורי אחד התאכזב מניצחון הנבחרת הלאומית על פולין ביום שישי האחרון. כל כך התאכזב עד שהתאבד. האזרח האקוואדורי הימר בסכום השווה ל-674 דולר שפולין תהיה המנצחת במשחק. שריקת הסיום הביאה אותו למעשה האובדני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully