וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופסוף זה מתחיל

9.6.2006 / 12:09

גרמניה וקוסטה ריקה יפתחו את המונדיאל (19:00, ערוץ 2), פולין ואקוואדור יריבו על הסגנות (22:00, ערוץ המונדיאל). טקס הפתיחה נערך ברגעים אלו במינכן

גרמניה - קוסטה ריקה

בכמה מילים:

גרמניה וקוסטה ריקה יפתחו מחר (שישי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 2) את משחקי המונדיאל ובית 1. הנבחרת שמארחת את המונדיאל תחסר את שחקנה המרכזי, מיכאל באלאק הפצוע, אבל תגיע כפייבוריטית ברורה, כשכל תוצאה פרט לניצחון שלה יהווה הפתעה עצומה. טים בורובסקי, קשר ורדר ברמן, אמור להיות זה שיחליף בהרכב נבחרתו של יורגן קלינסמן את באלאק.

מאמנה הברזילאי של קוסטה ריקה, אלכשנדר גימראייש, צפוי לפתוח בהרכב שיכלול שלושה בלמים, כשבחוד ישחק החלוץ המנוסה פאולו וונצ'ופה, שב-69 משחקים בינלאומיים כבש 43 שערים.

ביד הלשון:

מיכאל באלאק לא ישחק אבל סיפר על ההכנות הגרמניות: "ראינו בוידאו את המשחק של קוסטה ריקה מול ארה"ב, והם שיחקו טוב מאוד ושלטו במשחק לחלוטין. הם נבחרת מרשימה, ואני יכול להבטיח שניקח אותם במלוא הרצינות".

מאמן קוסטה ריקה, גימראייש: "אנחנו לא מודאגים ממה שאומרים עלינו. אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ומתרכזים בלנסות ולעשות גביע עולמי טוב. בשביל זה אנחנו פה".

קצת מספרים:

* גרמניה מעולם לא הפסידה במשחק רשמי מול נבחרת מצפון או מרכז אמריקה.

* קוסטה ריקה הופיעה פעמיים עד כה במונדיאלים, ובשניהם ניצחה במשחקי הפתיחה שלה. ב-1990 0:1 את סקוטלנד, וב-2002 0:2 את סין.

* חלוץ גרמניה, מירוסלב קלוסה יחגוג מחר (שישי) את יום הולדתו ה-28. במונדיאל הקודם כבש קלוסה 5 שערים, כולם בנגיחות.


הרכבים משוערים:

גרמניה: יינס להמאן, ארנה פרידריך, כריסטוף מצלדר, פר מרטסאקר, פיליפ לאם, ברנד שניידר, טורסטן פרינגס, טים בורובסקי, בסטיאן שוויינשטייגר, לוקאס פודולסקי, מירוסלב קלוסה. מאמן: יורגן קלינסמן.

קוסטה ריקה: חוסה פוראס, מיכאל אומנה, לואיס מארין, לאונרדו גונזאלס, דאגלס סקוויירה, ג'ילברטו מרטינז, מאוריסיו סוליס, וולטר סנטנו, דני פונסקה, רונאלד גומז, פאולו וונצ'ופה. מאמן: אלכשנדר גימראייש.

ייעדרו: מיכאל באלאק (גרמניה) - פציעה. מייק האנקה (גרמניה) - מורחק בגלל כרטיס אדום בגביע הקונפדרציות.

אצטדיון: אליאנס ארינה, מינכן. 65,000 מקומות.

שופט: הוראסיו אליזונדו (ארגנטינה).

פולין - אקוואדור

בכמה מילים:

פולין ואקוואדור יעלו כשעה ורבע אחרי תום המשחק הראשון בבית 1(22:00, שידור ישיר בצ'רלטון), למשחק שעל פי התחזיות אמור להיות הקרב על המקום השני. פולין ניצחה במשחק ההכנה האחרון שלה 0:1 את קרואטיה ועלתה בהרכב מאוד זהיר, שכולל חלוץ אחד, שנהנה מעזרה של הכוכב הפולני הכי גדול, אבי סמולארק מדורטמונד.

אקוואדור ביססה בשנים האחרונות את מעמדה כנבחרת רלוונטית בדרום אמריקה, ולה יהיה זה מונדיאל שני ברציפות. הדרום אמריקאים לא שיכנעו במשחקי ההכנה בהם הפסידו להולנד, יפן ומקדוניה. היכולת החלשה של השוער אדווין וילאפוארטה מול מקדוניה (2:1) , תדיח אותו ככל הנראה מההרכב.


ביד הלשון:

יאצק באק, בלם פולין: "אנחנו צריכים לגשת למשחק הזה בגישה שונה מזו שהייתה לנו במונדיאל הקודם. כמובן שיש לנו 3 משחקים בבית, אבל הראשון הוא החשוב ביותר. אקוואדור נבחרת טובה וטכנית בצורה יוצאת דופן, אבל אני מאמין שננצח במשחק ושנעלה מהבית".

לואיס סוארז, מאמן אקוואדור: "אנחנו מגיעים להראות את ההתקדמות שלנו. יש לנו יותר ניסיון ממה שהיה לנו לפני 4 שנים, וחובת ההוכחה עלינו. פולין היא נבחרת מהירה, חזקה, ומסוכנת מאוד בהגבהות וכדורי רוחב".


קצת מספרים:

* לואיס מארין יערוך מול פולין את ההופעה ה-121 שלו בנבחרת. בהחלט מאזן מרשים. יאצק באק הוא השיאן בהרכב פולין, וישחק בפעם ה-73 במדיה.

* שתי הנבחרות נפגשו למשחק ידידות בברצלונה, בנובמבר האחרון, כשבועיים לפני הגרלת הבתים של הגביע העולמי. היה זה המשחק הראשון אי פעם בין השתיים, ופולין ניצחה 0:3.

הרכבים משוערים:

פולין: ארתור בורוץ, יאצק באק, מאריוס יופ, מיכאל זוואלקוב, מרצ'ין באצ'ינסקי, יאצק קריז'נובאק, ארקדיוש ראדומסקי, מירוסלב שימקוביאק, ראדוסלב סובולבסקי, אבי סמולארק, מחאיי זורווסקי. מאמן: פאבל יאנאש.

אקוואדור: כריסטיאן מורה, אוליסס דלה קרוז, איבן הורטאדו, ג'אובני אספינוזה, נייסר ראסקו, אדיסון מנדז, אדווין טנוריו, סגונדו קאסטיז'ו, לואיס אנטוניו ולנסיה, אגוסטין דלגאדו, קרלוס טנוריו (איבן קאביידס). מאמן: לואיס סוארז.

נעדרים:

יאצק באק ויאצק קריז'נובאק הפולנים סבלו מפציעות קלות אבל צפויים להיות כשירים. קרלוס טנוריו האקוואדורי עם סיפור דומה, ואמור להיות כשיר.

אצטדיון: ארינה אוף שאלקה, גלזנקירשן. 52,500 מקומות.

שופט: טורו קאמיקאווה (יפן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully