וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מליקסון חתם במכבי חיפה ל-3 עונות

רומן רוזנבלט

8.6.2006 / 14:49

הקשר ששוחרר מבית"ר, החליט להצטרף לאלופה, תמורת כ-100 אלף דולר לעונה. מיקי דסה יחליף את מנהל הקבוצה, בורנשטיין, שפוטר

מאור מליקסון חתם היום (חמישי) על חוזה במכבי חיפה ל-3 שנים, וישתכר 100 אלף דולר לעונה. אחרי 4 עונות בבית"ר ירושלים, אחרי שהפך לאחת ההבטחות הגדולות של המועדון, לא הצליחו להגיע הצדדים לסיכום ובבירה ויתרו עליו.השחקן ניהל כבר זמן מה מו"מ שידע עליות וירידות עם מכבי חיפה, אך כאשר האפשרויות האחרות החלו להצטמצם החליט לסגור בחיפה. האלופה חיפשה שחקן קישור התקפי אחרי עזיבתם של עידן טל ומיכאל זנדברג ואחרי שמועמדותו של טועמה ירדה מן הפרק.

מליקסון רצה בבית"ר חוזה של 120 אלף דולר לעונה, ואחרי שהגיע לסיכום שכזה במהלך העונה, החליט היו"ר ולדימיר שקלאר לחזור בו לאחר ההדחה מהגביע בידי הכח ר"ג. בשבועות האחרונים הוא ניהל מו"מ עם האלופה הירוקה, והיום סגר את כל הפרטים.
בתקופה הקרובה מקווים במכבי חיפה לגבש את צוות האימון של מחלקת הנוער של הקבוצה ושיחות בנושא מתקיימות בין המאמן, רוני לוי והנהלת הקבוצה. נכון להיום אין שום שינוי במעמדם של אריק בנאדו ואדורם קייס ולעת עתה לא נקבעו פגישות עימם ובקבוצה ממשיכים להתייחס אליהם כשחקנים של מכבי חיפה. אחרי שעבר בדיקות אצל רופא מכבי חיפה, צפוי עבאס סואן לחתום בתחילת השבוע הבא בקבוצה, בהתאם להסדר בין חיפה לסכנין.

בתוך כך, זומן היום מנהל הקבוצה, אריה בורנשטיין, למשרדי המועדון, שם התבשר על סיום עבודתו לאחר 6 שנים בתפקיד. מנהל קבוצת הנוער, מיקי דסה, יחליפו. את תגובתו של בורנשטיין טרם ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully