וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי אוחיון ויוסי ביטון הם השחקנים שנכשלו בפוליגרף

רפי גמיש

5.6.2006 / 6:52

צמד הבלמים של הפועל ירושלים לא נמצאו דוברי אמת, כשהשיבו לשלוש השאלות בנוגע להטיית תוצאות המשחק בווינטר

שני שחקני הפועל ירושלים שנכשלו בבדיקת הפוליגרף שנערכה להם לאחרונה הם מוטי אוחיון ויוסי ביטון. השניים לא נמצאו דוברי אמת, כשהשיבו לשלוש השאלות שהוצגו להם בחשד להטיית תוצאת המשחק בוינטר במחזור הלפני אחרון בליגה הלאומית (0:4 להכח עמידר רמת גן).

תוצאות הבדיקה שעברו כל שחקני הקבוצה, ובהם גם ביטון ואוחיון, הועברו בשבוע שעבר להתאחדות לכדורגל על ידי הנהלת הפועל ירושלים. יש להזכיר כי בדיקת פוליגרף אינה קבילה בבית משפט ויש מחלוקת לגבי אמינותה.

כזכור, מיד לאחר משחקה של הפועל ירושלים מול הכח, שוער הקבוצה יניב והבה טען שהגיע אליו מידע שהמשחק מכור, וכי מעורב בכך יותר משחקן אחד מהקבוצה. חברת החקירות "יער ויצמן", העובדת עם ההתאחדות, נענתה לפנייתו של ויקטור יונה לחקור את העניין, אך כבר לאחר כמה ימים החליטו החוקרים לסגור את התיק מחוסר ראיות. בעקבות כך הוחלט לערוך בדיקת פוליגרף כדי לטהר סופית את שם השחקנים. אלא שכפי שחשפו בשבוע שעבר "כל העיר" ו"ספורט הארץ", שניים משחקני הקבוצה נכשלו בבדיקה.

ביטון ואוחיון מסרו את תגובותיהם. אוחיון: "אני לא יודע מזה, אף אחד לא אמר לי כלום. מאז ששוחררתי מהקבוצה איש לא דיבר אתי". ביטון: "זה לא יכול להיות, לא קיבלתי את זה ולא דיברו אתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully