וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה רוצה את ג'סטין גאטלין

2.6.2006 / 11:50

האיגלס הביעו עניין בשיאן העולם ב-100 מטר. סערה בעקבות החתמת ריקי וויליאמס בליגה הקנדית, בית המשפט פסק לטובת מקנייר

האם הפילדלפיה איגלס הולכים בעקבותיו של ג'סטין גאטלין בן ה-23, המחזיק במשותף את שיא העולם במאה מטר? רונאלדו נחמיה (ככה קוראים לו, שכה יהיה לנו טוב), סוכנו של גאטלין, אמר ביום חמישי כי קבוצת הפוטבול יצרה עימו קשר מספר פעמים בשלושת השבועות האחרונים וביקשה לנסות לצרף אותו לשורותיה. התפקיד שיועד לו: מחזיר בעיטות. אגב, נחמיה עצמו, שיאן העולם ב-100 משוכות בשלהי שנות ה-70, עשה הסבה לפוטבול (סן פרנסיסקו) לפני שחזר למסלול בשלב מאוחר יותר בקריירה.

דובר הקבוצה, דרק בויקו, אמר כי לא ידוע לו על כך, ובכל מקרה מדיניות הקבוצה היא לא להגיב על שמועות מסוג זה. למרות שלשחק ב-NFL פירושה לשבת על סיר הבשר מבחינת התהילה של גאטלין, נחמיה ציין כי האופציה לא באה בחשבון. "הוא מספיק טוב גם בלי פוטבול".

רק הגיע, כמה רעש

ריקי וויליאמס הגיע ל-CFL, וכצפוי יצר רעש גדול. וויליאמס, המושעה מה-NFL לעונה, חתם בקבוצה הטורונטו ארגונאוטס לפני מספר ימים, וההדים החלו להגיע. הבעיה המוסרית של הליגה הקנדית טמונה בכך שהיא מצטיירת כמקום מפלט לשחקנים שסומנו כעברייני משמעת בליגה אחרת. בנוסף לוויליאמס חתם בליגה גם אונטריו סמית', ששיחק במינסוטה וייקינגס.

קומישינר הליגה, טום רייט, הודיע כי יפעל לשינוי המדיניות בעונה הבאה. "אנו צריכים לשים את האצבע על הנקודה הרגישה הזו, ולתחום קו ברור", אמר. "כרגע אין לנו הסכם על שיתוף פעולה בעניין הזה, אבל יש לפעול לכך בעתיד".

סטיב מקנייר יורשה להתאמן אצל הטנסי טייטאנס. כך נפסק אתמול בבוררות בין הקבוצה לקוורטרבק. מקנייר חתום על חוזה אצל הטייטאנס, שעושים הכל כדי להוציאו משורותיהם. באפריל נאמר לו כי הוא לא יכול להתאמן במתחם האימונים של הקבוצה. הקוורטרבק בן ה-33, שבילה את כל קריירת ה-NFL שלו בטנסי (ולפני שהקבוצה הועברה לעיר, ביוסטון אוילרס) ישוחרר, קרוב לוודאי, בקיץ אם לא ימצא קבוצה שתעשה עליו טרייד. יחס המועדון לאיש שהביא אותו לסופרבול והיה עמוד התווך שלו במשך שנים היה מחפיר באביב האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully