וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מציגה טניס טוב מאוד"

27.5.2006 / 15:00

שחר פאר המשיכה בגמר באיסטנבול את הכושר מצוין שלה, ולמרות פתיחה רעה הצליחה לנצח 6:1, 3:6, 6:7 את אנסטסיה מיסקינה (12 בעולם), והשיגה את תוארה השלישי בקריירה

אחרי משחק הקרבה מצוין, הצליחה שחר פאר לחזור מפיגור כדי לנצח את אנסטסיה מיסקינה (12 בעולם) 6:1, 3:6, 6:7 ולזכות בטורניר איסטנבול על סך 200 אלף דולר.

שחר, שנוצחה בידי מיסקינה במפגש היחיד ביניהן בשנה שעברה, התחילה לא טוב את המשחק וגם את המערכה השנייה, אבל הצליחה לחזור בזכות הרבה לחימה וטניס חכם בשביל לשבור את הרוסיה, אלופת הרולאן גארוס ב-2004. פאר שיחקה על חבטת כף היד של מיסקינה, אילצה אותה לבצע טעויות, ובעיקר לא ויתרה על אף כדור. מיסקינה עשתה לשחר חיים קשים במערכה השלישית כשחזרה מפיגור 3:0 ליתרון 4:5.

פאר, שתשחק בשבוע הבא בטורניר הרולאן גארוס, זכתה בתואר שלישי העונה (אחרי פטאיה ופראג), ובאחד מניצחונותיה המרשימים בקריירה, שיזכה אותה בסכום מכובד של 30 אלף דולר ויקדם אותה אל תוך 30 הטניסאיות הטובות בעולם.

מהלך המשחק

פאר פתחה לא רע את המשחקון הראשון, לקחה כמה ווינרים, אבל נוצחה בסופו של דבר. את משחקון ההגשה הראשון שלה לקחה פאר אחרי שהצליחה לחזור מנקודת שבירה. במשחקון הרביעי ביצעה שחר מספר טעויות, איבדה את ההגשה, ומיסקינה עלתה ליתרון 1:3. במשחקון השישי, כשההגשות אצלה, נכנסה פאר לפיגור 30:0, ו-40:15 ונשברה שוב, בדרך להפסד במערכה, 6:1.

את המערכה השניה פתחה שחר מצוין, ניצחה 15:40 ועלתה ליתרון 0:1. גם במשחקון השני הפגינה פאר טניס טוב, אבל לא הצליחה לנצח. המשחק התנהל ברובו מהקו האחורי, כשמיסקינה שולטת ומריצה את שחר, שכרגיל גילתה הרבה לחימה ועקשנות. הלחימה של שחר לא הספיקה, ומיסקינה שברה אותה במשחקון השלישי בדרך ל-1:2.

אבל שחר התאוששה מהר, שיחקה יותר אגרסיבי, ושברה חזרה את מיסקינה בדרך ל-2:2. מיסקינה, עם כל הנסיון, הצליחה להתאושש ולהחזיר בשבירה משלה ועלתה ליתרון 2:3. פינג פוג השבירות המשיך, כששחר עלתה יותר לרשת והצליחה לשבור שוב את מיסקינה, בדרך ל-3:3. במשחקון השביעי מיסקינה יצאה קצת מריכוז, שחר לחצה על הדוושה, ועלתה ל-3:4.

שחר המשיכה עם הטניס הטוב, לחצה את הרוסיה ושברה את מיסקינה בפעם השלישית במערכה השניה בדרך ל-3:5. את המשחקון האחרון לקחה פאר והישוותה את המשחק ל-1:1.

שחר המשיכה עם המומנטום, והצליחה לשבור את מיסקינה במשחקון הראשון של המערכה השלישית, הרבה בזכות 2 שגיאות כפולות של הרוסיה. מיסקינה ירדה לקבל טיפול ביד, אבל שחר שמרה על הריכוז וניצחה גם את המשחקון השני. אחרי 3 נקודות שבירה במשחקון השלישי, פאר המשיכה לרוץ ועלתה ל-0:3.

מיסקינה לא אמרה את המילה האחרונה, שברה את פאר וצימקה ל-3:1 ואחר כך ל-3:2. פאר איבדה קצת את הריכוז, ונכנסה לפיגור 30:0 במשחקון החשוב במשחק. אבל שחר תפסה את עצמה בזמן, וניצחה את המשחקון בדרך ל-2:4.

אחרי שמיסקינה עשתה 4:3, נכשלה שחר לשמור על ההגשות שלה ונשברה במצב קריטי במשחק בדרך ל-4:4. מיסקינה ראתה ששחר איבדה ריכוז, לחצה וניצחה בשביל לעלות ל-4:5. פאר חזרה לעצמה, והישוותה אחרי שלקחה את המשחקון על האפס. פאר נכנסה לפיגור 40:0, אבל הצליחה לחזור באורח פלא לאפשרות שבירה, שלא נוצלה לבסוף. במשחקון הבא פאר עלתה ל-15:40, אבל איבדה את היתרון אחרי שגיאה כפולה וראלי ארוך שהסתיים ברשת. נגד כל הלחץ, שחר נלחמה ועשתה 6:6.

בשובר השוויון שחר עלתה ל-1:3, ופיספסה וולי קריטי, שהחזיר את מיסקינה ל-3:3. פאר שיחקה כמו ווינרית, רצה ליתרון ולקחה את השובר השוויון 4:7 בשביל לקחת את הטורניר.

פאר: "לאף אחת מאיתנו לא היה יתרון"

אחרי הניצחון התראיינה פאר לטלוויזיה הטורקית, ואמרה: "זה הטורניר השלישי שלי בשלושה שבועות, ואני שמחה שלקחתי אותו. נגד מיסקינה היה קשה, אבל אני משחקת טניס טוב מאוד עכשיו. לא היה לאף אחת מאיתנו יתרון במשחק, לשתינו היו הרבה עליות וירידות, ואני שמחה ששמרתי על ריכוז. שיחקתי נגד מיסקינה פעם אחת והיא שחקנית מצוינת, אני שמחה שגברתי על טניסאית ברמה כזו".

מאמנה של פאר, עודד יעקב, אמר לאחר המשחק: "אני מאוד נרגש, ראיתם תצוגת טניס ברמה הגבוהה ביותר. טניס מעולה, ומעל הכל המון נחישות. שחר לא פתחה טוב, שיחקה רחוק מדי מהקו האחורי, אבל היא הצליחה לחזור למשחק. במערכה השלישית קרה משהו מוזר, אבל שחר ידעה ברגעים המכריעים להעיז ולשחק על הנקודות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully