וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו יכולים לעצור את רונאלדיניו"

16.5.2006 / 22:23

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, נשמע בטוח מתמיד במסיבת העיתונאים לקראת גמר האלופות מול ברסה. פויול: "אנחנו לא פייבוריטים"

מסיבת העיתונאים יום לפני גמר ליגת האלופות מחר (רביעי) בפאריז, לא התעלתה לגבהים שיירשמו בספרי ההיסטוריה של המפעל, וכללה בעיקר התבטאויות בנאליות, מעט לוחמה פסיכולוגית, והרבה קלישאות.

ונגר: "נוכל לנצח"

מאמן ארסנל, ארסן ונגר, היה אופטימי. "יש לנו את הפוטנציאל להצלחה", אמר הצרפתי, "הוכחנו את זה בדרך בה חזרנו לתמונת המקום הרביעי בליגה האנגלית. גמרנו את העונה בצורה מאוד חזקה, והיינו חזקים גם בליגת האלופות".

"אני מאמין שברצלונה קבוצה מאוד חזקה, הקבוצה הטובה ביותר שפגשנו באירופה, אבל אם נצא ונשחק טוב כמו שאנחנו יודעים, נוכל לנצח אותם".

"מתוך 16 המשחקים האחרונים שלנו ניצחנו ב-12, סיימנו שניים בתיקו, והפסדנו בשניים, כולל משחקים מול ליברפול ומנצ'סטר יונייטד, כך שאני מאמין שאנחנו יכולים לעשות תוצאה טובה גם מול ברצלונה".

ונגר נדרש, איך לא, לסוגיית רונאלדיניו מול תיירי הנרי: "קודם כל משחקות כאן ארסנל מול ברצלונה ולא הנרי מול רונאלדיניו. ברור שהברזילאי הוא שחקן נהדר וכזה שכיף לראות, אבל גם לנו יש ווינרים ואני מאמין שאנחנו יכולים לעצור אותו".

ונגר נתן גם שיעור ביחסים בינלאומיים ובדיפלומטיה: "אני חש גאווה גדולה עבור אנגליה, ואני מרגיש גאה לייצג את אנגליה ואת הפרמיירשיפ במעמד הזה".

ז'ילברטו סילבה התבקש להתייחס גם הוא לכוכב הברזילאי מהעבר השני: "אף פעם לא שיחקתי נגדו, מלבד באימונים של הנבחרת. ונגר אף פעם לא ביקש ממני לשמור אישית על שחקן, אבל כולנו יודעים למה רונאלדיניו מסוגל. כולנו רואים כדורגל ספרדי בטלוויזיה מידי סוף שבוע".

תיירי הנרי, שהציפיות ממנו לקראת המשחק מרקיעות שחקים, אמר: "במהלך החורף, כשהפסדנו כמה משחקים, אני עדיין האמנתי בקבוצה שלנו, אבל הרגשתי מאוד בודד בין מעט מאוד מאמינים. אני חושב שאנחנו עומדים לפני תחילתו של עידן חדש ואנחנו רוצים להצליח מחר עבור האוהדים, עבור המשפחות שלנו, ועבור עצמנו".

הרכב משוער:

יינס להאמן, עמנואל אבואה, קולו טורה, סול קמפבל, אשלי קול; אלכסנדר חלב, ססק פבריגאס, ג'ילברטו סילבה, רובר פירס; חוזה אנטוניו רייס, תיירי הנרי

פויול: "הסיכויים הם 50-50"

פרנק רייקארד, מאמן ברצלונה, אמר במסיבת העיתונאים כי הוא ישאיר את ההחלטה לגבי הכללתו של לאונל מסי בהרכב לרגע האחרון: "כל הקבוצה בכושר טוב, ומסי הצטרף אלינו אחרי הפציעה שלו, כך שנחליט רק מחר לפנות ערב".

ויקטור ואלדז, שוער הקבוצה, התייחס גם הוא לכוכב הארגנטינאי: "מסי מאוד חשוב לקבוצה, אבל ההחלטה לגבי השיתוף שלו תהיה של המאמן. הוא עובד מאוד קשה בשביל להיות מוכן למשחק".

רייקארד, שזכה כשחקן בתואר הנכסף 3 פעמים, ביטל את התאוריות לגבי העובדה שהזכיות שלו מעניקות לו יתרון על פני ארסן ונגר: "אני לא חושב שיש איזשהו פקטור כזה שמבטיח ניצחון, כמובן חוץ מלכבוש לפחות שער אחד יותר מהיריבה. ועכשיו ברצינות, אני מאמין שהצלחה מגיעה בעבודה קשה. אנחנו מרגישים מצויין להיות חלק ממעמד כזה".

רייקארד נשאל האם העובדה שקבוצתו כבר ניצחה לונדונית אחת (צ'לסי) במפעל נותנת לבארסה יתרון וענה: "משחק גמר הוא אירוע מיוחד, כך שאני לא חושב שאפשר להשוות בין ארסנל וצ'לסי כשזה מגיע למשחק אחד במעמד כזה. אני גם לא מאמין ביתרונות פסיכולוגיים - להפך, אם אתה חושב שיש לך אותו, אתה בבעיה. נצטרך להתרכז בדבר אחד - לשחק כמו שאנחנו יודעים".

כמו ונגר, גם רייקארד דיבר על כושרה הנוכחי של הקבוצה האנגלית: "ארסנל הגיעה לשיא הכושר בזמן הנכון, והיא שאבה הרבה ביטחון מהתוצאות שלה לאחרונה. בכל משחקי ליגת האלופות שלהם הם ספגו רק פעמיים, אבל זה מה שעושה את הגמר כל כך מיוחד".

קרלוס פויול דווקא נקט בלוחמה פסיכולוגית קטנה: "שאנשים מבחוץ יחשבו מה שהם רוצים, אנחנו לא פייבוריטים. יש לנו הרבה כבוד לארסנל והסיכויים הם 50-50"

"ארסנל מאוד חזקה בהגנה ומצויינת בהתקפות המתפרצות שלה. יש לה שחקנים מהירים, שמבצעים התקפות מתפרצות בצורה מושלמת".

"בעיני תיירי הנרי הוא אחד השחקנים הטובים בעולם. הוא מהיר ומסוכן בצורה יוצאת דופן, אבל אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להתרכז רק בו, בגלל שיש להם עוד שחקנים טובים מאוד, שיכולים לגרום לנו לבעיות".

הרכב משוער: ויקטור ואלדס, אולגר, קרלוס פויול, רפאל מארקס, ג'ובאני ואן ברונקהורסט; אדמילסון, דקו, אנדראס אינייסטה; רונאלדיניו, לודביק ג'ולי, סמואל אטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully