וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק: "צ'לסי היא סופר קבוצה"

15.5.2006 / 18:33

מיכאל באלאק חתם באלופה לשלוש שנים בלונדון למרות פנייה מוקדמת מפרגוסון: "צ'לסי יותר טובים". שבצ'נקו, טבס וקרלוס בדרך

צ'לסי אישרה היום (שני) רשמית כי השלימה את החתמת מיכאל באלאק מבאיירן מינכן. הקשר הגרמני בן ה-29 חתם לשלוש שנים, אחרי שזכה בשלוש אליפויות עם באיירן. לפני באיירן, באלאק שיחק במיינץ', קאייזרסלוטרן ובאייר לברקוזן. בשנים 2002, 2003 ו-2005, באלאק זכה בתואר כדורגלן העונה בגרמניה.

"מנצ'סטר יונייטד פנו אלי יחסית מוקדם", אמר הכוכב הגרמני, "אבל חשבתי שהאפשרויות בצ'לסי הרבה יותר גדולות. הם קבוצה יותר טובה וגם לונדון משכה אותי. רק צריך להסתכל על ההישגים של הקבוצה בשנתיים האחרונות בשביל להבין שהם סופר-קבוצה".

כבר עכשיו ברור שבואו ייצור פקק קשה בקישור של צ'לסי, יחד עם פרנק למפארד, מיקל אסיין וקלוד מקללה, שמשחקים בתפקידים דומים. "אני מאוד גמיש במיקום שלי במגרש", אמר באלאק, "ואני בטוח שאמצא את מקומי".

באלאק חתם ל-3 שנים אצל אברמוביץ', כשסכומי הכסף הרמשיים עדיין לא ברורים. באלאק בכל מקרה, מסביר שכסף זה לא השיקול. "מאז גיל 22-23 רציתי לצאת לשחק בחוץ. כסף אני יכול להרוויח גם בגרמניה".

ואם זה לא מספיק, צ'לסי מתכננת בעונה הבאה קבוצת חלומות שתכלול את קרלוס טבס ואנדריי שבצ'נקו. "שבצ'נקו הוא מסוג השחקנים שאנחנו מחפשים", אישר פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי. "כדי שנוכל להשתפר, זה יהיה נהדר אם נקבל את אנדריי. 50 אחוזים שהוא יחתום אצלנו".

אגב, קניון אישר כי גם טבס נמצא בתוכניות של צ'לסי, אם כי רמז שייתכן שטבס יעבור ללונדון רק בעוד שנתיים. בכל מקרה, מאמן הקבוצה, ז'וזה מוריניו, סיפר כי הוא מתכוון לצרף חלוץ חדש לקבוצה. מוריניו שחרר את קרספו, שיחזור לשחק באיטליה בעונה הבאה. "זה טבעי שנצרף חלוץ גדול חדש בעונה הבאה", אמר המאמן הפורטוגלי. "אני לא יכול לומר עדיין שזה יהיה שבצ'נקו. הוא שחקן עם חוזה במילאן".

בצ'לסי גם לא מזניחים את הקו האחורי. המיליונרים מתכננים עסקת חליפין עם ריאל מדריד. העסקה תכלול, מעבר של רוברטו קרלוס הברזילאי לקו ההגנה השמאלי של האלופה האנגלית ובתמורה, יקבלו הספרדים את אריאן רובן ההולנדי. בצ'לסי לא היו מרוצים מיכולתו של אסייר דל הורנו הספרדי, שעשה השנה עבודה בינונית בהגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully