וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה אכזרי, אבל זה רגע השיא בקריירה שלי"

שאול אדר, קארדיף, ועוזי דן, הארץ, בשיתוף

14.5.2006 / 7:30

יוסי בניון מירר בבכי אחרי ההפסד לליברפול בפנדלים בגמר הגביע האנגלי. קיבל ציונים גבוהים בתקשורת הבריטית: "הופעה וירטואוזית"

יוסי בניון סיים אתמול עונה ראשונה טובה באנגליה. היא היתה יכולה להיות ממש מוצלחת אם ווסטהאם היתה שומרת על היתרון שלה בגמר, אבל הסיום היה דרמטי: ליברפול השוותה ל-3:3 וניצחה בבעיטות ההכרעה מ-11 מטרים. בניון, שתמיד לוקח ללב, ירד עם דמעות. אחרי הפסד כזה, קל להבין אותו.

"בטח שבכיתי. אחרי משחק כזה גדול, בו היינו צריכים לנצח, להפסיד בפנדלים זה אכזרי. לא רק אחרי המשחק בכיתי, עוד לפני הדרמה והמשחק היו לי כמעט דמעות. זו אווירה מדהימה, רגע השיא בקריירה שלי. הרגשה שקשה לתאר במלים. זה היה יום מרגש, המעמד הכי מרגש שהייתי בו, והיה גם משחק מדהים. ברור שחבל שהפסדנו, כולנו מאוכזבים מאוד, אבל הקהל הנהדר שלנו תמך בנו לאורך כל הדרך ואני שמח שהייתי שותף למשחק כל כך יוצא דופן. זה אחד הימים הכי מרגשים בחיים שלי".

בניון סיפר, ממש לפני עלייה לטיסה הקצרה מקארדיף ללונדון, כי ברשימת הבועטים שהכין אלן פרדיו, מאמן ווסטהאם, הוא לא היה בין החמישה, אבל היה הראשון ברשימת הרזרבה - שישי בסך הכל. "כמובן שזה לא הגיע, לאכזבתי, אבל אני מקווה שאגיע למעמדים כאלה ולהישגים יותר טובים בהמשך הקריירה שלי", אמר בניון, שישוב בעוד כמה ימים לחופשה בארץ.

התקשורת מתמוגגת

ההופעה של בניון הייתה טובה לא רק לעיניים ישראליות. "הופעה וירטואוזית מהחוט המקשר של ווסטהאם", החמיא האתר "ספורטינג לייף", שנתן לו את הציון 9. "הוא היה המרכז והלב לכל הבעיות של ליברפול".

האתר האירי "סקוורפוטבול" נתן "רק" את הציון 8: "הוא נמצא על כל המגרש, הוא מתחיל את כל ההתקפות של הקבוצה. כדאי לחכות לעונת 2007, כי הוא יהיה אחד משחקני המפתח של ווסטהאם".

ה"טלגרף" נתן את הציון 7: "יש לו יכולות בלתי רגילות וחדות תנועה ומחשבה. הוא ניצל את המוגבלות של ג'ון ארנה ריסה וחשף את ליברפול לא אחת למצבים מסוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully