וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשג'רארד מריח גביע

13.5.2006 / 19:42

הקפטן של ליברפול היה אחראי לקאמבק המדהים של קבוצתו מול ווסטהאם, וכבש צמד בדרך ל-3:3 בתום 120 דקות וניצחון 1:3 בפנדלים

יוסי בניון התבטא בתקשורת הבריטית ערב גמר הגביע ואמר על עצמו ועל קבוצתו: "לא יכול להיות הרבה יותר טוב מזה". בניון לא ידע כמה הוא צדק, לפחות בכל הקשור לכדורגל ששוחק היום (שבת) ב"מילניום" בקרדיף.

הגביע האנגלי סיפק לאוהדי הכדורגל את כל מה שיכולים היו לבקש מהמשחק הפופולרי בעולם: שישה שערים, גולים מרהיבים, דרמה מרגשת, קאמבק מדהים. ווסטהאם כבר הוליכה 0:2, ליברפול חזרה, הלונדונים שוב הובילו, אבל האדומים עשו את הבלתי ייאמן וכפו הארכה. לא יכולנו לבקש יותר.

בנוסף קיבלנו גם את סטיבן ג'רארד, הווינר הכי גדול שיש, שבלעדיו ווסטהאם הייתה זוכה בגביע. בשבוע בו הוא יאבד את גביע אירופה לברצלונה או ארסנל, ג'רארד בישל שער והשווה פעמיים לליברפול, פעם אחת בדקה ה-90 עם שער מרהיב, כשכולם כבר חשבו שהגביע יילך לבניון.

התוצאה האחרונה הובילה להכרעה בבעיטות מ-11 מטר, כל כך אכזרי לשתי קבוצות שנתנו תצוגה מופלאה. עוד גמר אחד לקלאסיקה.

מהלך המשחק

דקה 21- גול! סקאלוני העביר כדור רוחב, וג'יימי קארגר דחק לשערו הוא. 0:1 לווסטהאם.

דקה 27 - גול! את'רינגטון בעט מ-16 מטר אלכסונית מהשער, ריינה משמיט, ואשטון דחק פנימה. 0:2 לווסטהאם.

דקה 32 - גול! הקצב המטורף נמשך. פחות מדקה אחרי שנפסל שער של ליברפול מחמת נבדל (שלא בצדק), האדומים מצליחים לחזור למשחק. דג'יבריל סיסה מצא עצמו לבד בתוך הרחבה ממסירה של סטיב ג'רארד, ומהאוויר הכניע את היסלופ. 1:2 לווסטהאם.

דקה 46 - הזדמנות מצוינת לבניון. כדור נהדף לעבר הישראלי ברחבה אחרי החמצה של היירווד, יוסי בעט, אך ריינה הדף שוב בצורה מצוינת.

דקה 55- גול! פיטר קראוץ' הוריד כדור מצוין עם הראש, ג'רארד הגיע בתנופה מאחור, ושלח טיל לחיבורים מעשרה מטרים. 2:2, ליברפול חזרה למשחק.

דקה 64 - גול! הנדנדה נמשכת. המגן השמאלי קונצ'סקי מנסה ספק לבעוט ספק להרים, הכדור הקשתי והמסובב מפתיע את ריינה, שנכנע. 2:3 לווסטהאם.

דקה 90 - גול! ווסטהאם כבר הריחה את הגביע, אבל סטיבן ג'רארד שלח בעיטה אדירה מ-30 מטר לרשת של היסלופ בדקה האחרונה, 3:3 מדהים.

דקה 103 - היפייה בעט מחוץ לרחבה כדור שחמק סמוך לקורה.

דקה 118 - בניון הגביה כדור חופשי שפגע בראש של שחקן ווסטהאם וריינה בהצלה מדהימה הדף לקורה, הכדור הגיע להארווד, שמול שער חשוף בעט החוצה מ-5 מטרים.

מהלך הפנדלים:
האמן - פנימה 0:1 ליברפול.
זמורה - ריינה הדף, עדיין 0:1 ליברפול.
היפייה - היסלופ הדף, עדיין 0:1 ליברפול.
שרינגהאם - פנימה, 1:1.
ג'רארד - פנימה, 1:2 ליברפול.
קונצ'סקי - ריינה הדף, 1:2 ליברפול.
ריסה - פנימה, 1:3 ליברפול.
פרדיננד - ריינה הדף, ליברפול זוכה בגביע!

הרכבי הקבוצות:
ווסטהאם: שאקה היסלופ, ליונל סקאלוני, אנטון פרדיננד, דני גאבידון, פול קונצ'סקי, יוסי בניון, נייג'ל ריו קוקר, קארל פלטשר (כריסטיאן דיילי, 76), מאת'יו את'רינגטון (טדי שרינגהאם, 85), מרלון הארווד, דין אשטון (בובי זאמורה, 71).

ליברפול: פפה ריינה, סטיב פינאן, סמי היפייה, ג'יימי קארגר, ג'ון ארנה ריסה, סטיבן ג'רארד, צ'אבי אלונסו (יאן קרומקאפ, 68), מוחמד סיסוקו, הארי קיואל (פרננדו מוריינטס, 52), פיטר קראוץ' (דידי האמן, 71), דג'יבריל סיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully