וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מציע לכץ להיכנס למקלט"

11.5.2006 / 23:00

גרשון שיחרר תגובה חריפה לדבריו של הבעלים, רענן כץ. "אף פעם לא היו כאלה הדלפות במכבי". כץ: "אני לא חוזר בי מהדברים שאמרתי"

קטטת הרחוב בין מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, ואחד מבעלי הקבוצה, רענן כץ, ממשיכה להתפתח. כזכור, ביומיים האחרונים החליט כץ לפתוח פה על פיני, ואמר לוואלה! ספורט דברים קשים: "אין אדם אחד נורמלי במדינת ישראל שמאמין שפיני יכול להמשיך במכבי בצורה הזאת", אמר כץ אתמול. "אם יש מישהו כזה, צריכים לשלוח אותו לאברבאנל. הפחדן הזה מחכה לרגע שאני אסע למיאמי, כי כנראה זה יותר קל לו כשאני נמצא רחוק, בחצי השני של כדור הארץ. הוא מחכה לנסיעות שלי ורק אז תוקע את הסכין בגב".

למרות שלאורך כל היום נעשו נסיונות מצידו של שמעון מזרחי לרסן את הצדדים, הערב (חמישי) בתום ניצחונה של מכבי ת"א בגליל 91:93, החליט פיני גרשון כי הגיע הזמן לפתוח את הפה ולהחזיר מנה אחת אפיים. "יש במכבי ת"א לא מעט מנהלים אבל לרמה כזו זה אף פעם לא הגיע. אף פעם לא היו כאלו הדלפות, אף פעם לא דיברו ככה", אמר פיני. "אני לא פגעתי באמינות של האדם עד שהוא לא פגע בי והדליף דברים ממה שדיברנו. נגיע לסוף העונה, נעשה מבחן אמינות ונראה מי צודק".

למרות שגרשון נראה נסער, החליט המאמן לשחרר עכשיו מילים ראשונות, אך הבטיח להוציא את הכל בסיום העונה: "מאחר ואני יותר צעיר - חינכו אותי לא להתעלל לא במוגבלים ולא באומללים. אני משתדל בשלב הזה לדבר כמה שפחות. אני חושב שבמעמד שלי ובזמן שאני מאמן יש לי זכות לקבוע תחת מי לעבוד. למה קבוצה יכולה לפטר מאמן אבל מאמן לא יכול להחליט תחת מי הוא רוצה לעבוד? לי. אני אגן על מכבי ת"א אני לא צריך שהיא תגן עליי. גם לי יש דברים להגיד עליו ואני מציע לו להיכנס בסוף העונה למקלט".

היום רענו כץ נשמע הרבה יותר מאופק בדברים שאמר לוואלה! ספורט: "התגובה הרשמית היא שאין תגובה. המטרה שלנו היא לזכות באליפות המדינה. כל המאמצים מתרכזים ללכת רק לכיוון הזה. כל מילה נוספת היום תהיה מיותרת. למרות זאת אמרתי את מה שאמרתי, ואני לא חוזר בי. במקום בו עומדים בעלי תשובה, אפילו צדיקים גמורים לא יכולים לעמוד. אם הוא מוכן לחזור בתשובה, אני מוכן לדבר על הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully