וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתחו חלון הזדמנויות

שגיא ניר

10.5.2006 / 21:48

עפולה הופיעה לגמר הפלייאוף ללא ג'רמיין הול, וחולון ניצלה זאת כדי לנצח בחוץ 81:89 ולעלות ל-0:1 בסדרה. המשחק השני ביום א'

עונה שלמה עבדה הפועל עפולה/גלבוע על השגת יתרון הביתיות. הערב (רביעי) היא הפסידה אותו כשנוצחה בבית 89:81 במשחק הביתי הראשון של סדרת הגמר של הליגה הלאומית על ידי הפועל חולון. ללא ג'רמיין הול, שנפצע בשריר הירך האחורי וכלל לא התלבש, נתנו שחקניו של אבנר יאור משחק הירואי, אבל קרסו בסיום. לחולון, שתארח את המשחק השני בסדרה ביום ראשון, יש כרגע סיכוי חסר תקדים לחזור לליגת העל.

חסרונו של ג'רמיין הול גרם לעפולה לפתוח את המשחק בטירוף, ומשחק נהדר של גור פורת הוביל את עפולה ל- עם 0:13 אחרי פחות משלוש דקות. האורחים התעוררו, והצליחו לחזור עם שלשות של ברקוביץ' עד 21:23 בסיום הרבע הראשון. עפולה עוד הצליחה לפתוח פער של שש, אבל חולון העמוקה ירדה למחצית עם סל של ריאן לקסר, 45:46.

עפולה פתחה טוב את הרבע השלישי, ומשחק המעבר בהתקפה החזיר אותם ליתרון. במצב הזה נשרקה עבירה דו צדדית כנגד ברוך מעפולה וברקוביץ' החולוני, והאורחים ברחו עד 60:66. ברבע הרביעי עפולה נלחמה על חייה. במצב של 77:82 לחולון קלע גוני יזרעאלי שלשה והוסיף נקודה מהקו, אבל העייפות הכריעה את עפולה שהחטיאה עד הסיום ונוצחה.

קלעו לחולון: ריאן לקסר 22 (16 ריבאונדים), אילן ברקוביץ' 21, עדי פרג 14 (6 אסיסטים), מאיר בר דוד 11, אורן בן חמו 7, אלכס קרקאמו 5 , צפריר וולפר 4, אנטון קזרנובסקי ודור הופמן 2 כל אחד, ליאור לוי 1.

קלעו לעפולה: יוסי דדון 18 (7 אסיסטים), שמוליק ברנר 17, גור פורת 16 (6 איבודים), גוני יזרעאלי 14, שי ברוך 11, שירן ראובן 4, חגי רוטשילד 1.

המצטיין במשחק, אילן ברקוביץ, אמר בסיום: "שיחקנו יפה פנימה על לקסר. משחק קשה מאוד, זה מדהים. עכשיו הלחץ עלינו, אנחנו לא יכולים לתת להם להחזיר את הביתיות - אין סיכוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully