וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון מתקרב למכבי ת"א

ניר איסקוב

10.5.2006 / 9:21

מקורב למאמן אמר: "הוא נמצא בקשר עם אנשים במכבי, שביקשו ממנו להקפיא מגעים עם קבוצות אחרות". גרנט יגיע אם התקציב יהיה גבוה

מתחזקות ההערכות כי רן בן שמעון יאמן את מכבי ת"א. אתמול (שלישי) היו פרסומים שונים על כך שמאמן הפועל חיפה יחזור לקרית שלום, הפעם כמאמן הקבוצה הבוגרת, אם מכבי לא תצליח לעמוד בעלות שכרו של אברהם גרנט, הנאמדת ב-300 אלף דולר ברוטו.

במהלך משחק גמר גביע המדינה, התבטאו מספר אישים ששוחחו עם בן שמעון ביממות האחרונות, כי מינויו קרוב להיסגר. אחד מהם, שנכח בתא הכבוד באצטדיון ר"ג, אמר: "הוא יהיה במכבי ת"א. הוא נמצא בקשר עם אנשים במועדון, שביקשו ממנו להוריד פרופיל בתקשורת, להקפיא את המגעים עם קבוצות אחרות ולחכות להחלטה הסופית של לוני הרציקוביץ' על גובה התקציב".

את ההחלטה על גובה התקציב אמור הרציקוביץ' לגבש לכל המאוחר בתוך שבועיים, כדי לאפשר למאמן הנכנס להתחיל בהכנות לעונה הבאה. הבעלים של מכבי ת"א עשוי לקבל בימים הקרובים בשורות חיוביות בנוגע לעסקה פוטנציאלית שלו ברוסיה, אשר אם תתממש, אמורה להניב רווחים נאים.

אם תקציב הקבוצה יקטן משמעותית, לסביבות ה-25 מיליון שקל, לעומת 36 מיליון שקל העונה, הרציקוביץ' ילך ככל הנראה על מאמן צעיר בעלות נמוכה יחסית כבן שמעון, שזוכה להערכה רבה במועדון לאחר שהוביל את קבוצת הנוער לאליפות בעונה שעברה.

לטענת מקורבי המאמן, הוא כבר הביע נכונות לעבוד במסגרת תקציבית נמוכה. בנוסף, הם טענו כי בן שמעון אמור היה להתראיין למקומון חיפני בנוגע לסיכום העונה של הפועל חיפה, אך דחה את הראיון, לבקשת אנשי מכבי ת"א.

במכבי מאמינים כי מאמן דוגמת בן שמעון יוכל לטפח שחקני נוער, שיובילו את המועדון בשנים הבאות, ולהפיק יותר משחקני הבית הנוכחיים של הקבוצה הבוגרת. אגב, ציפייה דומה הייתה מניצן שירזי, אך זה חתם בבני יהודה, ועל כן נסתם הגולל על צירופו.

כאמור, כל עוד לא יימצאו בעלי ממון שיסייעו להרציקוביץ', והוא עצמו יחליט על "עונה פיננסית", כפי שמסתמן כרגע, סיכוייו של בן שמעון בן ה-35 הם טובים למדי. תקציב גבוה יחסית, מ-35 מיליון שקל ומעלה, יגרום כנראה לצירופו של גרנט, שהוא גם חבר אישי של בן שמעון.

במכבי מאמינים כי למרות שבן שמעון סיכם עקרונית בעירוני קרית שמונה לעונה הבאה, העובדה שחוזה בין הצדדים טרם נחתם והיחסים הטובים בין איזי שירצקי למועדון הצהוב, יסייעו למעבר חלק של המאמן לקרית שלום.

משה בוקר "הארץ" מוסיף, כי משה מישאלוף קרוב לסיכום בקבוצה. המשא ומתן עם לירן שטראובר צפוי לתפוס תאוצה בקרוב. אם בתוך שבועיים לא יושג סיכום ינסו בקבוצה לבדוק אופציה של שוער ישראלי צעיר שיחתום על חוזה ארוך טווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully