וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקשטן חוקים משלו

9.5.2006 / 20:59

איליה יבוריאן כבש בדקה ה-87 והוביל את הפועל ת"א לניצחון 0:1 על בני יהודה בגמר הגביע. מאמן הנבחרת הבא סיים את הקדנציה כמו גדול

איצטדיון רמת גן סיפק את הכל. מזג האוויר היה מושלם וגם הטיימינג: משחק גדול אחרון של דרור קשטן בהפועל ת"א, לפני העזיבה לנבחרת, מול יריבה רעננה, אטרקטיבית ורעבה. יכול להיות שמבחינת ההיסטוריה זכייה של בני יהודה בגביע המדינה הייתה משמעותית יותר, אבל להפועל ת"א, שניצחה 0:1, פשוט הגיע יותר.

למרות שפתחה את המשחק בצליעה, החבורה של קשטן השתלטה על המשחק החל מהדקה ה-35. הכתומים התעסקו בעיקר בלהתגונן לאורך המחצית השניה. הם קיוו לקצת מזל כדי להגיע להארכה, אבל איליה יבוריאן, זר קשטני אפור וטיפוסי, הציל את האדומים מדקות מיותרות, כשכבש בדקה ה-87 את שער הניצחון בצורה מרשימה.

זה היה גביע ראשון של הפועל ת"א מאז עונת הדאבל ב-2000, והשלישי שלו בשורות האדומים בסך הכל. זה היה תואר הפרידה של דרור קשטן (גביע שישי בקריירה) מהפועל ת"א, שהצטרף לאליפות אחת. אגב, זה גם היה הגביע הראשון של יוסי אבוקסיס בקריירה. בני יהודה תקווה לסלול את דרכה לאירופה דרך המקום הרביעי. כדי לעשות את זה, היא תצטרך לנצח את הפועל נצרת עילית, שנלחמת נגד הירידה, ביום שבת הקרוב.

תיאור המשחק

דקה 7 - הזדמנות ראשונה במשחק לבני יהודה. איציק עזוז פורץ מימין ומוסר רוחב לאסי בלדוט, שבועט ממרכז הרחבה לידיו של שביט אלימלך.

דקה 17 - משה ביטון משאיר מסירת עקב נהדרת לאלי אברבאנל, שבועט מ-16 מטר לשער. שביט אלימלך הודף לקרן.

דקה 36 - איציק עזוז מאבד כדור קרוב לשער של שני יהודה. ברוך דגו פורץ קדימה ומוסר רוחב ליבוריאן, אלא שהארמני מחמיץ מקרוב.

דקה 39 - הזדמנות נוספת להפועל ת"א, שמנצלת חור בהגנה של בני יהודה. גיל ורמוט בעט מהאוויר קרוב לשער, אבל החמיץ.

דקה 41 - הפועל ת"א ממשיכה ללחוץ. הפעם אנטבי פורץ משמאל ומגביה לאליניב ברדה, שנוגח מקרוב לידיו של אניימה.

דקה 43 - ראובן עובד מעביר מסירת עקב יפהפייה אל משה ביטון, שנכנס לרחבה אבל לא מספיק להגיע לכדור.

דקה 46 - 20 שניות מפתיחת המחצית השנייה פרץ אלי אברבנאל באגף הימני והרים כדור מצוין לעובד. ראובן בעט מהאוויר, אבל לא מדויק.

דקה 51 - מתפרצת להפועל ת"א. גיל ורמוט מכניס כדור ליבוריאן, שבועט מול אניימה שעוצר.

דקה 52 - הפעם תורו של יבוריאן למסור רוחב לדגו, שממשיך בבעיטה חזקה לשער. אניימה הודף מצויין.

דקה 59 - אלי אברבנאל מכניס כדור מצויין לאסי בלדוט שבועט מקרוב, אלימלך מגיע אליו עם הרגל.

דקה 86 - התקפה יפה מאוד שמתחילה אצל אלי ביטון, ממשיכה בעקב של בלדוט ומסתיימת בבעיטה של משה ביטון לידיים של אלימלך.

דקה 87 - גול! אוגבונה פורץ משמאל ומקשית כדור לרחבה, היישר אלי איליה יבוריאן, שמסתובב מול יאיר אזולאי וכובש מקרוב. 0:1 להפועל ת"א.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנסטיל, טל חן, שמעון גרשון, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס, וואליד באדיר, גיל ורמוט (איבזיטו אוגבונה, 62), ברוך דגו, אליניב ברדה (שי אבוטבול, 88), איליה יבוריאן (אסי דומב, 90).

הרכב בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז (אלי ביטון, 70), יאיר אזולאי, ארנסט אטצ'י, רוני גפני, הרוויה קובאצ'ביץ' (ברק בדש, 88), אימורו לוקמן, אלי אברבאנל, ראובן עובד, אסי בלדוט (מטה בטורינה, 90), משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully