וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון שלח את ארסנל לצ'מפיונס ליג

7.5.2006 / 19:01

הישראלי כבש את שער הניצחון ב-1:2 של ווסטהאם על טוטנהאם, וארסנל, שגברה על וויגן 2:4 במשחק הפרידה מהייבורי, סיימה רביעית

ארסנל הבטיחה היום (ראשון) את מקומה בעונה הבאה במוקדמות ליגת האלופות, לאחר שניצחה במשחק הבית את וויגן 2:4. כדי לסיים במקום הרביעי התותחנים נזקקו לאיבוד נקודות של טוטנהאם במשחקה מול ווסטהאם, ואכן קבוצתו של יוסי בניון ניצחה 1:2 את הדרבי הלונדוני, וטוטנהאם סיימה בסופו של דבר רק במקום החמישי.

ווסטהאם-טוטנהאם 1:2
הפטישים לא התכוונו לוותר בקלות לטוטנהאם לעלות לצ'מפיונס ליג, והציגו את אחד ממשחקיהם הטובים העונה. קארל פלטשר העלה את ווסטהאם ליתרון כבר בדקה ה-10, אך ג'רמיין דפו השווה בדקה ה-35 מול קבוצתו לשעבר. בשלב הזה טוטנהאם הייתה חייבת ניצחון כיוון שארסנל הובילה מול וויגן, אבל אז יוסי בניון כבש שער מצוין בדקה ה-80, שהעלה את ווסטהאם ל-1:2, ואת ארסנל לליגת האלופות. במהלך המשחק קרתה מיני שערורייה, כשאדגר דאווידס, שבימים האחרונים הודיע כי הוא מתלבט אם להישאר עוד עונה בלונדון או לחזור להולנד, סירב להתחלף והתעקש להישאר במגרש. מרטין יול החליט להשאיר את בן ארצו על הדשא, אבל זה לא עזר לו, וטוטנהאם תצטרך להסתפק בגביע אופ"א, אחרי עונה מצוינת.

ארסנל-וויגן 2:4
התותחנים נפרדו מהייבורי עם משחק גדול ומרגש, וניצחון מצוין שגרם לכך שגם בשנה הבאה החבורה של ארסן ונגר תהיה חלק מההצגה הטובה באירופה. פירס (8) ושלושער של הנרי (35, 56 ו-76 בפנדל) העניקו את הניצחון לארסנל, שהתגברה על יתרון מפתיע של וויגן משערים של שארנר (10) ותומפסון (33). בהייבורי השלימו חגיגה כפולה: גם העפלה לצ'מפיונס על חשבון טוטנהאם, וגם פרידה מהייבורי.

יונייטד ניצחה בקרב על המקום השני, ואן ניסטלרוי ברח

מאבק מותח נוסף היה על המקום השני, כשליברפול ומנצ'סטר יונייטד נאבקו על הזכות להשתתף בליגת האלופות ללא משחקי מוקדמות.

מנצ'סטר יונייטד-צ'רלטון 0:4
המשחק נפתח בדרמה, כשהחלוץ ההולנדי רוד ואן ניסטלרוי עזב את האיצטדיון כשנודע לו שהוא לא בהרכב של השדים האדומים, ועתידו בקבוצה מוטל בספק. על הדשא חבריו לא התקשו להבטיח את הסגנות בפרמיירליג, כשהביסו בקלילות את צ'רלטון משערים של סאהה (19), רונאלדו (23), יול (35, עצמי) וריצ'ארדסון (58).

פורטסמות-ליברפול 3:1
הליברפולים עשו את המוטל עליהם והשיגו את הניצחון, אבל ייאלצו להסתפק במקום השלישי. פאולר (52), קראוץ' (84) וקייסה (88) כבשו לאדומים, קורומאן (85) רק צימק לפומפי, שנשארה בליגה ותקווה לעונה טובה יותר תחת בעלותו של סשה גאידמק.

ניוקאסל-צ'לסי 0:1
האלופה צ'לסי סיימה את העונה עם שני הפסדים רצופים, הפעם לניוקאסל. טייטוס בראמבל כבש עבור הג'ורדיס, שניצחו שישה משבעת המשחקים האחרונים שלהם. מייקל אואן, שנפצע בניסיון החזרה שלו בשבוע שעבר, לא היה בסגל ניוקאסל.

תוצאות נוספות

בולטון-ברמינגהאם 0:1
לבולטון: ריקארדו ואז טה (65).

אסטון וילה-סנדרלנד 1:2
לוילה: בארי (43) וריגדוול (78). לסנדרלנד: קולינס (88).

אברטון-ווסט ברומיץ' 2:2
לאברטון: אניצ'בה (84) ופרגוסון (90). לברומיץ': גרה (14) ומרטינז (47).

פולהאם-מידלסברו 0:1
לפולהאם: הלגוסון (84, פנדל).

בלקבורן-מנצ'סטר סיטי 0:2
לבלקבורן: קיצ'נשווילי (35), קוג'י (52).

  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully