וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': נס ציונה ובני טמרה עלו לארצית

6.5.2006 / 21:42

בדרום ניצחה נס ציונה 1:3 בכפר קאסם. בצפון הביסה בני טמרה 2:7 את הפועל מכר. מכבי שפרעם בליגה ב', שאר התחתית רותחת

ס.כ. נס ציונה העפילה היום לליגת הארצית ממחוז הדרום. לסקציה הספיקה נקודה אחת כדי להבטיח את העלייה, אולם היא נטלה שלוש, כשניצחה בחוץ את מכבי כפר קאסם 1:3 וסיבכה אותה בתחתית. ניסים אסייג העלה את הסקציה ליתרון מוקדם בדקה ה-8. כפר קאסם שנלחמת על חייה בליגה, השוותה מפנדל של אמין עמר בדקה ה-21, שנתן תקוות למקומיים, אך רק ל- 8 דקות. בדקה ה-29 השיב אדיר שרעבי את היתרון לסקציה. במחצית השנייה, הכפיל ניר נחום את היתרון של נס ציונה והבטיח את שובם של האורחים, שמחים וצוהלים לליגה הארצית. כפר קאסם חייבת כעת לנצח את מבשרת ציון בחוץ ולקוות למעידה של כפר שלם.

כפר שלם , שורדת נוספת ,יצאה לאופקים והתארחה אצל עירוני המקומית. אופקים רוצה לסיים את העונה עם טעם טוב, עלתה ליתרון משער של תומר טדסה בדקה ה-6. עד הדקה ה-90 נשמר יתרונה של אופקים, אולם אז אלירן מגול עשה גול וחילץ תיקו דרמטי לכפר שלם. הפער מהקו האדום גדל אמנם ל-2 נקודות, אולם כפר שלם עדיין לא הבטיחה הישארותה. את זה היא תצטרך לעשות בשבוע הבא בביתה, מול בית"ר גבעת זאב החלשה.

מכבי קרית גת , עד לפני 4 שנים קבוצה גאה מליגת העל, הצליחה לשרוד היום עונה נוספת בליגה א'. קרית גת שאירחה את הפועל מבשרת ציון, השנייה, הייתה מבחינתה צריכה לנצח ולקוות למעידות של יריבותיה שאכן קרו. הניצחון לקרית גת הגיע משעריהם של גילי מסיקה 27, ומוראד אבו ענזה, 43. הפועל מבשרת ציון צימקה רק בדקה ה-78 משער של יניב אברהמי ותנסה לעשות עלייה שוב, בשנה הבאה.

במשחקים נוספים בדרום:

הפועל ערד - בית"ר קרית גת 3:2
לערד: דודו חפר 8, גלעד לוי-סודי 88. לקרית גת פרדי אסולין 23, 76. כפיר יוסף 52.

בית"ר גבעת זאב - הפועל נחלת יהודה 2:1
לגבעת זאב: מושיקו ישר 28. לנחלת יהודה: שי גבאי 13, ציון עזרא 58.

עירוני בת ים - מכבי שעריים 1:0
ערן חדד 55.

חצרות יפו - מכבי יבנה 0:0


במחוז הצפון השלימה בני טמרה עליה שניה ברציפות, כשהביסה 2:7 את הפועל מכר ויצאה לחגוג. כבר בדקה ה-2 פתח ערן גאון את מסכת השערים, ואחריו הגיעה שישייה של הקבוצה (יאיר אבוטבול, 20, שי דהאן 57, 68, 82, אחמד עוור, 75 ושוב גאון 8). למכר האומללה כבשו ירון שיש (43) וחמזה עלי (67).

בני ג'דידה, שהאמינה עד הרגע האחרון, ניצחה 1:3 בחוץ את אסי גלבוע. מוטי בן חמו וחמודי כיאל (צמד) כבשו למנצחת, שחר משה למפסידה.

הפועל בית שאן עשתה מהפך גדול שעוד עלול להשאיר אותה בליגה כשניצחה 2:3 את הפועל אום אל פאחם. זיו סוויסה ויהודה כהן (צמד) כבשו למנצחת, עלי סלים ואחמד עארף למפסידה.

שאר התוצאות:
הפועל ריינה - מכבי טמרה 3:1
מעלות - הפועל כפר קנא 1:0
מכבי שלומי - הפועל עפולה 3:3
מכבי שפרעם - כפר סמיע 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully