וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד האלוהים

סל של קובי עם הבאזר סידר ללייקרס ניצחון 1:3 בסדרה עם פיניקס. שוויון בין שיקגו למיאמי, וושינגטון וקליבלנד וסן אנטוניו וסקרמנטו

ארבעה משחקים נערכו בלילה שבין ראשון לשני בפלייאוף ה-NBA, שהולך ומתגלה כאיכותי ומותח. מיד בפתיחה קיבלנו דרמה בשיקגו, בניצחון של הבולס הצעירים על ההיט הזקנים ועייפים 87:93, שהשווה ל-2:2. בהמשך הדרמה אפילו התעצמה, כשפיניקס הגיעה למשחק הרביעי מול הלייקרס עם רצון להוכיח שהיא עדיין הפייבוריטית להמשיך לשלב הבא, אבל איבדה את הראש במאני טיים, הפסידה 99:98 ונפלה לבור עצום של 3:1.

בוושינגטון מצאו הוויזארדס את הנוסחה לעצור את לברון ג'יימס, שנתן מחצית ראשונה ענקית (25 נקודות). לתרופה קוראים גילברט ארינאס. המתנקש ירה כמו מטורף 20 נקודות ברבע הרביעי, שהיו חלק מה-34 שלו בדרך לניצחון ענק 96:106. 2:2 בסדרה, שחוזרת לקליבלנד.

סקרמנטו קרעה את סן אנטוניו 84:104 והשוותה את הסדרה על 2:2. האלופים יצטרכו לעבוד קשה כדי להמשיך הלאה.

שיקגו (7) - מיאמי (2) 87:93 (2:2 בסדרה)

מי שחשב ששיקגו תיתן למיאמי העדיפה לשלוט בה, גם אחרי פיגור 2:0 משני המשחקים בדרום פלורידה, גילה אתמול (ראשון) את מה שבעיר הרוחות יודעים כבר מזמן - הבייבי בולס הם קבוצה נשכנית ו-ווינרית שלא מוכנה לוותר. וזה לא שהיא רק מסרבת להיעלם בשקט לעבר השקיעה, אלא חושבת באמת ובתמים על השלב הבא. אחרי ארבעה משחקים קשוחים, כדאי לפט ריילי וההיט להתחיל לדאוג.

קירק היינריך קלע 21 נקודות, מסר 9 אסיסטים והרשית שלשה ענקית 1:09 דקות לסוף, 2 מטר מאחורי הקשת. אנדרס נוצ'יוני המשיך ביכולת המזהירה שלו עם 24 ו-9, כמו גם בן גורדון, שקלע 23.

כריס דיוהון קלע ליי אפ קשה בריצה מעל לידיו ולגופו של הענק הלוחש כדי לתת לקבוצתו יתרון 83:85. אז הגיעה השלשה הגדולה של היינריך שהרימה את הקהל הרועש ביונייטד סנטר. דווין וויד החטיא מקרוב, יודוניס האסלם השתלט על הכדור החוזר, אבל הצליח לפספס מרבע מילימטר. וויד ניסה טיפ אין משמינית מילימטר, אבל החטיא שוב גם הוא. דיוהון זינק אל הכדור החוזר, רק כדי לגלות שטייסון צ'נדלר נקע את הקרסול. הוא נסחב לחדר ההלבשה.

שאקיל אוניל שוב סבל מבעיית עבירות, ורשם רק 16 ו-8 ב-23 דקות. דווין וויד קלע 20, הוריד 6 וחילק 10, אבל האחוזים שלו היו רעים - רק 8 מ-23. אנטואן ווקר הוסיף 21, עם 5 מ-12 מאחורי הקשת. אבל ההיט עדיין הצליחו לסגור פער של 13 נקודות ברבע השלישי, ואף הצליחו להוליך בסיום, בדיוק לפני ששיקגו ברחה מחדש.

ל.א לייקרס (7)-פיניקס (2) 98:99 (בהארכה, 1:3 ל-LA בסדרה)

סטיב נאש מועמד לתואר ה-MVP בזכות קבלת ההחלטות שלו. קובי בריאנט מועמד בזכות יכולת הקליעה הבלתי רגילה שלו. הלילה, כמו שקרה כמה וכמה פעמים במהלך הסדרה המשוגעת הזו, שני הדברים הללו לא התקיימו. זאת עד שהגיע המאני טיים, ואז מספר 8 בצהוב חזר להיות המיסטר קלאץ' שכולנו מכירים.

הסאנס היו קרובים לניצחון ב-48 הדקות ושוב בהארכה, אבל שתי טעויות קריטיות של הרכז הקנדי מצד אחד, וסל שוויוון להארכה 0.7 שניות לסוף הרבע הרביעי פלוס סל ניצחון של קובי עם הבאזר של הזמן הנוסף - קבעו יתרון 1:3 מדהים של ההוליוודים, שיכולים לסגור את הסיפור ביום שלישי בלילה.

בריאנט סיים 24 נקודות ב-9 מ-14 מהשדה. אחרי שנאש קלע שלשה שקבעה 95:98 לשמשות 50 שניות לסוף, קובי החזיר בליי אפ בשמאל שצימצם לנקודה. לוק וולטון ניסה לקחת את הכדור מנאש, והשופטים קבעו כדור ביניים במרכז המגרש, למגינת ליבו של הרכז, שניסה לבקש טיים אאוט אבל השופטים לא שעו לו. כדור הביניים הגיע לקובי, וזה דהר לג'אמפ המנצח בפייק אווי. השחקנים זינקו על הכוכב שלהם באטרף, הקהל לא ידע את נפשו, וכל העיר צהלה ושמחה.

למאר אודום הוביל את קלעי LA עם 25, והוסיף על הדרך 8 כדורים חוזרים. קוואמי בראון רשם דאבל דאבל של 12 ו-10. לקובי היו גם 8 אסיסטים ו-7 איבודים. 10 שניות לסיום הרבע הרביעי, במצב של מינוס 5, סמוש פארקר, שהיה ביום של 2 מ-12 מהשדה, קלע שלשה על הראש של נאש. הקנדי ניסה לצאת להתקפה בצד השני, אבל פארקר חטף את הכדור, ומסר אותו לקובי שהשווה בליי אפ קשתי. את מה שקרה בהארכה אתם כבר יודעים.

לנאש היו 21 ו-11 אסיסטים, ושון מריון סוף סוף היה טוב עם 20 ו-12, אבל מייק ד'אנטוני השאיר אותו על המגרש כשהיה בבעיית עבירות, ושילם על כך כשאיבד אותו 2:37 דקות לסיום הרבע האחרון. בלעדיו הכל הלך קשה יותר. גם בוריס דיאו נתן את משחקו הטוב בסדרה עם 21, 8 ו-7 אסיסטים. אם במצב כזה הסאנס עדיין מפסידים, אז כנראה שהם באמת בדרך החוצה מהפלייאוף. השאלה היא אם יש משהו שד'אנטוני יכול לעשות בנידון?

וושינגטון (5)- קליבלנד (4) 96:106 (2:2 בסדרה)

"השופטים נותנים טו מאץ' ריספקט ללברון", הייתה הטענה המרכזית של אנשי הוויזארדס אחרי משחק 3, בו השיבו הקאבלירס את הביתיות לקליבלנד. עם שבעה שחקנים בלבד ברוטציה, עם הגנה ששיתקה את ג'יימס במחצית השניה וחשוב מכל - עם גילברט "המתנקש" ארינאס, שבא בזמן הקלאץ' ויצק לקליבלנד 20 מתוך 34 נקודותיו על הראש ברבע הרביעי (!), הוויזארדס שיחקו אותה בענק, כשחזרו מפיגור 57:46 במחצית לנצחונות בהפרשים דו ספרתיים בשני הרבעים הבאים - 15:26 ו-24:34, בדרך למהפך יפהפה.

לברון נראה היה כצועד לקראת כל שיא אפשרי לקראת ההפסקה. האשפים לא ידעו איך לאכול את המלך, שקלע 25 נקודות, 18 מתוכן ברבע הראשון - שני שיאי מועדון חדשים לקליבלנד. הקאבס דרסו את וושינגטון, ואדי ג'ורדן היה חייב להמריץ את שחקניו. "כל מה שאמרתי להם הוא 'תשתחררו. שחקו כדורסל'", אמר ג'ורדן בסיום.

והו, איך שהם השתחררו. ארינאס סיים את המחצית הראשונה עם 1 מ-9 מהשדה ו-6 נקודות. בשניה זה כבר היה סיפור אחר. הוא והחברים טרפו את המגרש, צימקו את ההפרש, שטיפס ל-13 נקודות, בהדרגה, עד זריקות עונשין שלו 0.4 שניות לסיום הרבע השלישי, שהורידו את הקבוצות בשוויון לקראת הרביעי - 72:72.

מכאן זה היה סיפור של קבוצה אחת. עם המומנטום בידיים, ארינאס לא ראה בעיניים. הוא צלף מכל עבר, וכשוושינגטון עלתה ל-76:80, היא לא הביטה יותר לאחור. חשוב להסתכל על החבורה המצומצמת, שכללה שבעה שחקנים ושישה קלעים בלבד. התרומה הייתה מספקת. מלבד ארינאס (שבנוסף ל-34 הנקודות תרם חמישה ריבאונדים ושישה אסיסטים) הוסיף אנטואן ג'יימיסון 22 נקודות ועשרה ריבאונדים, קרון באטלר תרם 21 נקודות ואנטוניו דניאלס 13.

לברון סיים עם 38 נקודות, שכאמור רק 13 מתוכן נרשמו במחצית השניה. פליפ מארי קלע מחצית הסכום, זידרונאס אילגאוסקאס הוסיף 13 ושאר הקאבלירס הסתפקו בשאריות וקלעו בסכומים חד ספרתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סקרמנטו (8) - סן אנטוניו (1) 84:102 (2:2 בסדרה)

הקינגס, כשמם כן הם. קבוצה שתעשה את המוות ולא תלך בשקט. תחשבו לרגע מה היה קורה לו סקרמנטו הייתה מנצחת את המשחק השני, אותו הייתה צריכה לקחת, בסן אנטוניו.

בונזי וולס הופיע לערב ענק, בו קלע 25 נקודות ונטל 17 כדורים חוזרים ב-40 דקות של משחק, כשהוא נעזר ב-19 נקודות של בראד מילר, 16 של מייק ביבי ו-14 של רון ארטסט. אחרי רבע ראשון צמוד, שהסתיים ב-24:26 לסקרמנטו, הקינגס פשוט לא ראו בעיניים. הם עלו ל-43:54 במחצית, ולאחר ההפסקה פתחו פער גדול יותר, כשהם רצים ל-8:23 ומעמידים את הפער על 19 נקודות.

וולס יצא תשע דקות לסיום, ביתרון 66:84, כשהוא סוחט תשואות מהקהל. ההפרש הגיע ל-71:97, לפני שסן אנטוניו ייפתה אותו מעט.

סקרמנטו קלעה ב-50 אחוז מהשדה, כשבהגנה היא מנטרלת את התותחים הכבדים של סן אנטוניו. מנו ג'ינובילי, הקלאץ' הקבוע, קלע 3 נקודות בלבד עם 1 מ-4 ב-24 דקות של משחק. טוני פארקר הוליך את הספרס עם 22 נקודות וטים דאנקן הזכיר משחקים בינוניים רבים ממהלך העונה, כשקלע 7 מ-11 מהשדה ל-17 נקודות וקטף שמונה כדורים חוזרים.

הסדרה חוזרת לטקסס, אבל סן אנטוניו תערוך עוד ביקור בקליפורניה, ויש הרושם שגם פה עוד תהיה התפתחות מעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully