וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שהברק לא יכה פעמיים"

28.4.2006 / 10:34

מנג'ר מידלסברו מקלארן מאושר מהקמבק המופלא מול סטיאווה וההעפלה לגמר אופ"א. מאמן סביליה ראמוס: "זה פרס בלתי רגיל"

"חשבתי שהברק לא יכה פעמיים באותו מקום". כך סיכם מנג'ר מידלסברו, סטיב מקלארן, את המהפך המדהים שעשתה קבוצתו בגומלין חצי גמר גביע אופ"א מול סטיאווה בוקרשט.

האנגלים כבר היו על סף הדחה, אחרי פיגור 2:0 בדקה ה-24 בריברסייד, אבל מהפך בשלהי מחצית השניה, כולל שער ניצחון של מאסימו מקארונה בדקה ה-88, העלה את קבוצתו לגמר מול סביליה עם ניצחון 2:4, 3:4 בסיכום הכללי. הברק, מבחינתו של מקלארן, הוא הבליץ שעשתה קבוצתו גם בגומלין רבע הגמר מול באזל.

"התאוששות נפלאה, אופי נפלא, גישה נפלאה", המשיך המנג'ר. אני פשוט לא יכול להחמיא מספיק לשחקנים ולקהל. עשינו את זה בדרך הקשה אבל זה מגיע לנו. עכשיו בואו נלך עוד צעד קדימה ונעשה את זה".

מאמן סטיאווה, קוסמין אולאריו, היה מאוכזב: "חוסר הניסיון של המחליפים פגע בכל המערכת כשהובלנו 0:2. השחקנים האמינו שנגיע לגמר, אבל קשה להבין הפסד כזה. איבדנו את הראש".


כמו בגמר ליגת האלופות, גם גמר אופ"א יפגיש קבוצה אנגלית מול קבוצה ספרדית. סביליה עבדה קשה 120 דקות עד שעברה את שאלקה משער של אנטוניו פוארטה (100). "זה פרס בלתי רגיל עבורנו", אמר מאמן סביליה חואנדה ראמוס. "ידענו שזה יהיה קשה אבל לא מגיעים לשום מקום בלי מלחמה וסבל".

"היה ברור שלא יהיו כאן הרבה מצבים, ורק שער אחד יכריע", אמר מאמן שאלקה מירקו סלומקה. "זה היה שער נהדר, אין מה להגיד. זה מר מאוד בשבילנו".

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully