וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופה ולוזרית

26.4.2006 / 22:39

שני שערים של רוני גפני ואלי ביטון עמוק בתוך ההארכה שלחו את בני יהודה לגמר הגביע (0:2), ואת מכבי חיפה לעוד הדחה מאכזבת בנוקאאוט. זנדברג: "היתה הכנה לא טובה"

בני יהודה הדהימה הערב (רביעי) את מכבי חיפה באיצטדיון רמת גן, כשגברה עליה 0:2 בחצי גמר גביע המדינה והעפילה לגמר. שתי הקבוצות הציגו משחק מהנה לאורך 90 הדקות הראשונות, והמשחק היה מהיר ורווי הזדמנויות קורצות ליד שני השערים, אך יכולת גבוהה של ניר דוידוביץ' ו-וינסנט אניימה (שהיה ללא ספק המצטיין במשחק) שמרה על הרשתות נקיות.

בתחילת ההארכה התעייפו השחקנים וקצב המשחק הואט, וכשנראה היה שהמשחק יסתיים ללא שערים וילך לפנדלים, רוני גפני כבש שער מצוין בדקה ה-104 אחרי פריצה סוחפת של ראובן עובד, ואלי ביטון הוסיף את השני בדקה ה-120.

בסופו של דבר, מכבי חיפה נשארה שוב בידיים "ריקות", מבחינתה, לאחר ששוב פספסה את חלום הטרבל. בחמש מתוך שש השנים האחרונות הירוקים זוכים באליפות, ונדמה שהאוהדים התרגלו כבר לתואר "אלופת המדינה", כך שמבחינתם רק תוספת של זכיה בגביע מהווה הישג מרגש. הירוקים ממשיכים את המסורת של הפסדים במשחקי נוקאאוט, ובלי לשים לב, לאט לאט, למרות האליפויות הרצופות, דובקת בה תדמית של לוזרית, שלא מתפקדת במאני טיים.

מנגד, הכתומים של בני יהודה משלימים עונה מופלאה, עם מקום רביעי בליגת העל, ומקום באירופה בעונה הבאה. בני יהודה סוף סוף הצליחה לנצח קבוצה גדולה, ובדיוק בזמן הנכון. הם חייבים את הניצחון הזה לאניימה, שלמרות פתיחה מהוססת הוכיח שלא סתם רודפים אחריו מהצמרת האירופית.

מהלך המשחק - 90 דקות

דקה 3 - יציאה רעה של אניימה הותירה את שלומי ארבייטמן מול שער כמעט חשוף, אבל הוא נגח החוצה. דקה לאחר מכן מיכאל זנדברג ניסה להפתיע את שוער בני יהודה ובעט מ-20 מטר, הניגרי השתלט איכשהו על הכדור.

דקה 6 - המתקפה על השער של בני יהודה בשיאה. רוברטו קולאוטי קיבל כדור שנהדף לא טוב מההגנה, ובעט חזק בסיבוב מהיר. אניימה הדף לקרן.

דקה 14 - זנדברג הגיע לעוד הזדמנות מצוינת ברחבה, אניימה היה שוב במקום.

דקה 17 - זנדברג שוב איים על השער הכתום, הפעם עם טיל מפתיע מ-25 מטרים. אניימה עדיין לא נכנע.

דקה 23 - רוני גפני הכשיל את גוסטאבו בוקולי מרחק 17 מטרים מהשער. עידן טל בעט בעיטה יפה מכדור העונשין, אבל מעט מעל השער.

בהמשך בני יהודה התחילה להיכנס למשחק, והתחילה לסכן מעט את שערו של דוידוביץ', אבל ראובן עובד ואסי בלדוט נבלמו על ידי דירסאו.

דקה 36 - ראובן עובד הגיע למרחק 20 מטר מהשער ובעט חזק, אך לא למסגרת.

דקה 38 - גפני בגיחה נדירה לחלק ההתקפי שלח כדור מסוכן לשער החיפני, דוידוביץ' בזינוק יפה הציל שער.

דקה 43 - חיים מגרלשוילי ירה בעיטה מסוכנת, שחלפה מילימטרים מעל המשקוף.

המחצית השנייה נפתחה בקצב מהוסס יותר, אך עדיין הירוקים מסוכנים.

דקה 57 - ארבייטמן בעט שטוח וחזק מ-18 מטר, אניימה הדף לקרן. עידן טל שלח את כדור הקרן בבעיטה שטוחה, קולאוטי הסיט את הכדור, שפגע בקורה. חיפה התעוררה.

דקה 62 - התקפה נפלאה של הירוקים הסתיימה במצב נוח לזנדברג, שבעט חלש ולא מדויק.

דקה 70 - בוקולי קיבל כדור חוץ עם הגב אל השער, הברזילאי עשה סיבוב מהיר ובעט יפה, ליד הקורה.

דקה 79 - אלי ביטון המחליף פרץ במהירות ונכנס לתוך הרחבה, אבל כדור הרוחב לעבר בלדוט נעצר אצל דוידוביץ', שהציל שער בטוח.

דקה 84 - הזדמנות דירה לבני יהודה. הרמה מצוינת של בלדוט מצאה את משה ביטון מרחק מטרים ספורים מהשער, אבל ביטון נגח חלש מדי, ודוידוביץ' הדף לקרן.

דקה 90 - עוד הצלה מצוינת של אניימה. כדור רוחב של מגרשוילי מצא את קולאוטי, שבעט מחמישה מטרים. אניימה היה שוב במקום. הארכה.

מהלך המשחק - הארכה

דקה 92 - שתי דקות בתוך ההארכה, ומאום לא השתנה. הרמה מימין של חרזי הגיעה לקולאוטי, שבעט חזק מהאוויר. ושוב, אניימה הדף מצוין.

דקה 104 - שער!! ראובן עובד, שכבר נראה היה באפיסת כוחות, פרץ במהירות מפתיעה לאורך 60 מטר, ומצא את רוני גפני. גפני גבר על דירסאו, ובבעיטה חכמה הכניע את דוידוביץ'. 0:1 מדהים לבני יהודה.

דקה 109 - משה ביטון בהתקפה מתפרצת השאיר את אלי ביטון אחד על אחד מול דוידוביץ', אך ביטון בעט לרגליים של שוער מכבי חיפה ופספס הזדמנות מצוינת.

דקה 120 - גול!! דוידוביץ' עלה לכדור קרן שהרחיקה הגנת בני יהודה, אלי ביטון פרץ לכל אורך המגרש, וכבש מול שער ריק. 0:2 לבני יהודה.

הרכבי הקבוצות:

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז (אלי ביטון, 74), יאיר אזולאי, ארנסט אטצ'י, רוני גפני, הרוויה קובאצ'ביץ', קובי דג'אני, אלי אברבנאל, ראובן עובד, אסי בלדוט, משה ביטון.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, אריק בנאדו, רפאל אולארה, חיים מגרלשוילי (קלמי סבן, 110), חאבייר דירסאו, עידן טל, גוסטבו בוקולי (ליאור רפאלוב, 99), מיכאל זנדברג, שלומי ארבייטמן (עדן בן בסט, 82), רוברטו קולאוטי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

זנדברג: "ההכנה לא הייתה טובה"

רוני לוי, מאמן הירוקים, שוב נשאר בלי הגביע: "כל הכבוד לבני יהודה. הם נתנו מלחמה, ואני מפרגן להם. יש לנו קבוצה שראויה לעשות דבר גדול, אבל זה הכדורגל".

מנהל בני יהודה, משה דמאיו: "הגרלת גביע אופ"א ב-28 בחודש בז'נבה, ואנחנו נהיה שם. לפני שלוש שנים אמרתי שהמטרה היא אירופה, ואני שמח שהשגנו אותה. בני יהודה נמצאת במועדון הגדולות, זה היה החלום והציפייה שלנו, וזה קרה. אני לא יודע למה לוטשים עיניים לשחקנים שלנו, 80-90 אחוז מהם חתומים, אז אני ממש מתפלא לקרוא על התעניינות של קבוצות אחרות. היחידים שלא חתומים לעונה הבאה הם אברבנאל ובטורינה, ואם נרצה שניהם יישארו. וינסנט אניימה שחקן שלנו, יש לו חוזה לשלוש שנים, ובניגוד למה שנכתב, לא נעשתה אלינו שום פנייה רצינית. הוא יישאר אצלנו גם בעונה הבאה, אלא אם כן תהיה פנייה רצינית בעניינו".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, נשמע נרגש בסיום המשחק: "זו הרגשה מדהימה, באנו כאנדרדוג מובהק, מול האלופה בשלוש השנים האחרונות, אבל היום אנחנו יותר מעניינים מהם. ככל שהמשחק הלך קדימה השחקנים התחילו להאמין. נתנו 200 אחוז מעצמנו, כי מול חיפה 99 אחוז זה לא מספיק. בני יהודה באירופה לראשונה בהיסטוריה, וזה נשמע מאוד נעים. אני גאה לעמוד בראש המועדון ולהביא אותו לשם. סביר להניח שאהיה פה גם בעונה הבאה, והחתימה תהיה בשבוע הבא".

מיכאל זנדברג: "אין ספק שההכנה לא הייתה אידיאלית ,אם היינו מקבלים עוד יום מנוחה זה היה עוזר. נראינו יותר טובים מהם. הגענו ליותר מצבים, אבל זה לא תירוץ. אנחנו ממש לא שבעים, נלחמנו, רצינו, אבל זה משחק אחד, וזו עדיין עונה מוצלחת מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully