וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן גביע טיפוסי

26.4.2006 / 18:54

ברוך דגו, שזכה ב-3 גביעים עם מכבי ת"א, כבש שער חשוב והוסיף בישול ליבוריאן, והעלה את הפועל ת"א לגמר הגביע אחרי 0:2 על סכנין

הפועל ת"א הצליחה לעשות הערב (רביעי) את המוטל עליה, ניצחה את בני סכנין 0:2 בלי קושי מיוחד ועלתה לגמר גביע המדינה. כבר מפתיחת המשחק הבחורים של קשטן השתלטו לגמרי על המגרש, והחזיקו בכדור מול הבונקר של סגנין. במחצית הראשונה עוד התקשתה הפועל להגיע להזדמנויות, אבל היה ברור שכשהשער הראשון ייכבש, סכנין תתקשה מאוד לחזור למשחק ביכולתה העלובה.

ברוך דגו, אחרי עונה לא קלה, היה הכוכב המרכזי בניצחון של האדומים, אחרי שכבש את השער הראשון בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-55. שש דקות לאחר מכן הוסיף דגו גם בישול מצוין, כשמצא בהרמה מצוינת את ראשו של יבוריאן, שקבע 0:2. האדומים לא זכו בגביע מאז שנת 2000, והם רחוקים רק משחק אחד מהתואר היוקרתי.

סכנין, מנגד, נראו חסרי אמונה כבר מהפתיחה. כנראה שבמצבה הנוכחי, אפילו שייע לא מסוגל להחדיר בהם מוטיבציה.

מהלך המשחק

דקה 5 - לחץ של הקישור של הפועל ת"א מביא לאיבוד כדור של סואן במרכז השדה, וואליד באדיר נותר לבד מרחק 16 מטר מהשער, אך בעט מחוץ למסגרת.

דקה 18 - שי אבוטבול קיבל הזדמנות לבעוט כדור עונשין ממרחק 18 מטרים בקו ישיר מול השער, אך הוא שלח את הכדור היישר לידיו של מאיר כהן. הפועל המשיכה במשך דקות ארוכות להציג משחק איטי מדי, והתקשתה מול ההגנה הצפופה של סכנין.

דקה 30 - גילי ורמוט קיבל כדור ארוך בתוך הרחבה, אך לא הצליח להשתלט עליו.

דקה 33 - ג'ון פנטסיל בבעיטה חזקה מתוך הרחבה, מאיר כהן היה במקום. דקה לאחר מכן אליניב ברדה נגח חזק, כהן בהדיפה מצוינת היה שוב במקום.

דקה 39 - הפועל הגיעה להזדמנות נוספת, כשאליניב ברדה ניצל הרחקה גרועה של הגנת סכנין ובעט משמונה מטרים, חלאילה הציל מקו השער. דקה לאחר מכן קיבל באדיר מסירה מצוינת משי אבוטבול, אבל בעט חלש לידיים של כהן. בדקות הללו הפועל שלטה לגמרי במשחק.

דקה 49 - המחצית השנייה נפתחה באותה מגמה. שי אבוטבול בעט חזק מ-25 מטר, כהן שמט, אבל הצליח להקדים את ברדה שארב לכדור.

דקה 55 - גול! ברוך דגו קיבל מסירה מצוינת בתוך הרחבה מאליניב ברדה, ומשמונה מטרים בעט לפינה הרחוקה, 0:1 להפועל.

דקה 61 - גול! הפועל המשיכה במומנטום, וברוך דגו בהרמה מצוינת מצא את יבוריאן, שנגח משלושה מטרים פנימה. 0:2 להפועל.

דקה 66 - הזדמנות טובה ראשונה לסכנין. התקפה מתפרצת מצאה את פיטו מצד שמאל, אבל הבעיטה שלו חמקה החוצה.

דקה 70 - הרמה של פנסטיל מצד ימין מצאה את הראש של באדיר, שנגח מצוין. מאיר כהן התעופף והדף את הכדור, הצלה מדהימה.

דקה 78 - גילי ורמוט פרץ מצד ימין ובעט כדור מסובב, שחמק ליד הקורה הרחוקה.

הרכבי הקבוצות:
הפועל ת"א: שביט אלימלך, ג'ון פנטסיל, שמעון גרשון, טל חן, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, וואליד באדיר, גיל ורמוט, ברוך דגו, אליניב ברדה, איליה יברויאן (איזביטו אוגבונה, 81).

בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, סאלח חסארמה, גבע ברקאי, שוקי נגר, חלאד חלאילה (רמיק יז'רסקי, 65), עבאס סואן (ניקולה ולנטיץ', 84), נידאל חוג'יראת, אדריאן פיטו, אחמד קסום, פסקל קונדופוני.

קשטן: "ידענו שברגע שנבקיע, הנצרה תשתחרר"

המאמן המנצח דרור קשטן אמר בסיום המשחק: "במחצית הראשונה זה לא היה קל, אבל ידענו שברגע שנבקיע שער, הנצרה תשתחרר. גם במחצית הראשונה, למרות קצב אטי ושבלוני, הגענו לשלושה מצבי הבקעה. נכנסו טוב למחצית השנייה, החלפנו מקומות, היינו פחות סטטיים וכך הגיעו ההזדמנויות".

מהצד השני, שייע פייגנבוים המשיך בשלו: "הפועל ת"א לא נתנה הצגה גדולה. שיחקנו נגד הרוח, שיחקנו טקטית, נכון שלא תקפנו, אבל במחצית השניה הימרנו יותר. זה בדיוק סכנין - דגו יכול לעמוד לבד עם שישה שחקני הגנה ואף אחד לא מכסה אותו. אחרי הגול נשברים, וזה מסמל את סכנין של השנה. מנאיביות קיבלנו היום את הגולים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully