וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מאבדים אמן וכשרון גדול"

26.4.2006 / 13:13

זידאן יפסיק בקרוב לפאר את מגרשי הכדורגל. הנרי: "הוא ג'נטלמן של כדורגל". דומאנק: "הוא יכול לכתוב פרק נוסף בהיסטוריה של הכדורגל"

יום אחרי שחשף זינדין זידאן בפני הטלוויזיה הצרפתית את תוכניותיו לפרוש בתום המונדיאל, עולם הכדורגל התפנה לסכם את הקריירה של אחד הכדורגלנים הגדולים ביותר בעשרים השנים האחרונות.

ריימונד דומנק, מאמן הנבחרת הצרפתית, מאמין שרגעיו הגדולים של זיזו לא מאחוריו, והוא עדיין יכול לשוב לשיאו במהלך המונדיאל בגרמניה. "אני יודע שהוא מאוד רוצה לעשות משהו יפה בגביע העולמי", אמר דומנק. "הוא עדיין יכול לכתוב פרק נוסף בהיסטוריה של הכדורגל במהלך הטורניר. כמו כל מי שאוהב כדורגל, אני עצוב מהודעת הפרישה שלו".

איימה ז'אקה, שאימן את נבחרת צרפת אותה הוביל זידאן לזכייה במונדיאל 1998, אמר: "אלוף גדול עומד לעזוב אותנו. אני מוצף ברגשות וגם קצת בעצב. אני חושב שהוא עוזב ברגע הנכון, אחרי פיסגה נוספת בדמות המונדיאל. איזה אתגר זה יהיה בשבילו".

"הוא ג'נטלמן של כדורגל", אמר חברו לנבחרת תיירי הנרי, "כולנו נתגעגע אליו ועכשיו אנחנו חייבים לעשות הכל על מנת להעניק לו פרישה אחרי הישג גדול".

"אני קצת עצוב, אבל היינו מוכנים לזה", הגיב נשיא ההתאחדות הצרפתית, ז'אן פייר אסקלה. "ידענו שהוא כנראה יעזוב אחרי המונדיאל. עכשיו אנחנו מקווים שהוא יפרוש אחרי טורניר מוצלח".

"אנחנו, השחקנים שכבר פרשו, נשמח לקבל את זיזו לצידנו בחיים שלאחר הכדורגל", אמר כריסטיאן קראמבו, שהיה חלק מאותה נבחרת של 1998, "אנחנו מאבדים אמן וכשרון גדול, אדם שהותיר חותם ענק על הכדורגל העולמי. אני חושב שהוא סמל שהביא שמחה ושלום לאנשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully