וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ישראל ניצחה גם את אסטוניה

19.4.2006 / 16:15

היום החל בהפסד נוסף של סמאשנובה, אבל ניצחון גדול של פאר על מארט אני, ועוד אחד בזוגות עשו 1:2. בשישי מול בלארוס על חצי הגמר

נבחרת הפדרציה של ישראל השלימה היום (רביעי) ניצחון שלישי ברציפות במסגרת גביע הפדרציה המתקיים בעיר פלובדיב בבולגריה, לאחר ששחר פאר וציפי אובזילר ניצחו במשחק הזוגות, את מרט אני וקאיה קאנפי והעניקו לישראל ניצחון 1:2 גדול.

פאר ואובזילר פתחו טוב את המערכה הראשונה והוליכו 1:3 ו-2:4, אולם האסטוניות השוו ל-4:4 וניצחו 4:6 בסיום המערכה. במערכה השנייה פתחו הישראליות עם 1:3, האסטוניות צימקו ל-3:2, אולם פאר ואובזילר ניצחו שלושה משחקונים ברציפות בדרך ל-2:6. במערכה השלישית האסטוניות עלו ל-0:1, אולם מכאן ניצחו הישראליות ששה משחקונים ברציפות, בדרך ל-1:6 גדול, כאשר במשחקון האחרון המשחק מתנהל תחת גשם שוטף. הניצחון הזה גדול עבור ציפי אובזילר שחוגגת ממש היום את יום הולדתה ה-33.

מחר תנוח ישראל וביום שישי יתקיים המשחק המכריע מול בלארוס על העלייה לחצי-הגמר.

קודם לכן, המחבט מספר 1 של ישראל, שחר פאר, השוותה ל-1:1 את תוצאת המפגש של נבחרת הפדרציה של ישראל מול אסטוניה, לאחר ניצחון גדול 0:6 1:6 על מארט אני המדורגת 69 בעולם.

פאר הראתה מי בעלת הבית כבר מפתיחת המשחק ולא השאירה לאני סיכוי. היא פתחה עם 0:6 ו-0:2, אני עוד הצליחה לצמק ל-2:1, אבל פאר זכתה בעוד ארבעה משחקונים רצופים כדי לגמור את הסיפור ולהשוות ל-1:1. כעת צריכה פאר, במשחקה השישי בשלושה ימים, לנצח ביחד עם ציפי אובזילר את משחק הזוגות כדי לנצח גם את המפגש הזה ולהשאיר את ישראל עם מאזן מושלם.

שחר חיפתה על הפסדה של אנה סמאשנובה שנוצחה 6:2 6:4 ע"י קאיה קאנפי, במפגש בין המדורגות 2. קאנפי פתחה טוב ועלתה ל-0:2 ו-1:3, סמאשנובה צימקה ל-3:2, אבל האסטונית זכתה בשלושה משחקונים רצופים ולקחה את המערכה הראשונה. בשנייה פתחה סמאשנובה טוב, עלתה ל-0:2, האסטונית השוותה ל-2:2 ועלתה מפיגור של 4:3 לניצחון 4:6 במערכה ובמשחק כולו.

אתמול חגגה המשלחת הישראלית את ערב החג במהלכו הפתיעה את אנה סמאשנובה בזר פרחים גדול לכבוד העובדה שסמאשנובה שברה את השיא העולמי במספר מפגשים בגביע הפדרציה. הישראלית, שכעת מדורגת ראשונה בעולם בכל הזמנים עם 60 מפגשים, היתה מאוד נרגשת מהמחווה הגדולה, הודתה לכולם בנאום מרגש וזכתה לחיבוקים ומחיאות כפיים.

עודד יעקב: "עלינו לשמור על ריכוז"

עודד יעקב, קפטן הנבחרת, אמר לאחר הניצחון היום על אסטוניה: "השלמנו צעד נוסף במסע הארוך הזה ולפנינו ימים מכריעים. עלינו לשמור על אותו ריכוז ואותה עקביות עד סוף המסע. את הסיכומים נוכל לעשות בסוף השבוע".

במשחק נוסף בבית של ישראל ניצחה רומניה, שהפסידה אתמול לישראל, 1:2 את בלארוס והנחילה לה הפסד ראשון. כעת ישראל היא היחידה בעלת המאזן המושלם בבית, עם 3 ניצחונות, לבלארוס הפסד אחד, לרומניה הפסד אחד ולשבדיה ולאסטוניה שני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully