וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייקארד: "למדנו מה אנחנו שווים"

19.4.2006 / 10:23

רייקארד יכול להיות מרוצה מה-0:1 בסן סירו. מילאן ואנצ'לוטי שלא הפסידו באירופה 13 משחקים ביתיים, לא מוותרים: "לא נזדקק לנס"

13 משחקים עברו תחת ידו של אנצ'לוטי מאז מילאן נוצחה לאחרונה בסן סירו במסגרת אירופית. מה היה צריך כדי שזה יקרה? מסירה אחת גאונית של רונאלדיניו ורגל מסיימת של ג'ולי. למרות התוצאה (1:0 לברצלונה) והעובדה שבגומלין יהיה לה הרבה יותר קשה, מאמן מילאן שומר על אופטימיות.

"זו לא תוצאה טובה, אבל אני חושב שעדיין יש לנו סיכוי טוב לנצח בברצלונה", אמר המאמן. "אנחנו לא זקוקים לנס אבל נצטרך הופעה מצוינת בשביל לעבור".

למילאן היו כמה הזדמנויות מצוינות במחצית הראשונה, וגם בשניה היה אמברוסיני קרוב למצוא את השוויון. אבל הקלישאה החבוטה "מי שלא כובש סופג", נכונה כנראה גם לגבי קבוצות ברמות האלה. "בהתחשב בהזדמנויות שיצרנו, אני חושב שהתוצאה מחמירה איתנו. שילמנו את המחיר על חוסר ריכוז מול השער. יצרנו הזדמנויות אבל לא ניצלנו אותן. אני מקווה שנקבל פיצוי בגומלין".

הפעם אמברוסיני החמיץ

בצד של המנצחים יכול רייקארד לחגוג ניצחון גדול במילאנו. גם הוא יודע שיותר מחצי עבודה כבר נעשתה. "זו תוצאה מצוינת. שיחקנו במקום קשה מול קבוצה מעולה וזה לא היה קל. מגיע כל הכבוד לשחקנים", אמר ההולנדי. "זה משחק שלימד אותנו מה אנחנו שווים. היה חשוב לנו להשיג את התוצאה הזו. אבל אסור לנו לשכוח שמילאן הגיעו לכמה מצבים. בהתחלה הם נראו מעט מופתעים, אבל גם בסוף הם סיכנו את השער".

שחקן אחד שרוצה מאוד לדלג מעל מילאן הוא מארק ואן בומל, שהיה מצוין בסן סירו. בעונה שעברה הוא פגש עם איינדהובן את מילאן בחצי הגמר, ומצא את עצמו בחוץ. מי שהיה אחראי להדחה שלו, הוא זה שכמעט עשה לו שוב חושך בעיניים לקראת הסיום. "לאמברוסיני היתה הזדמנות מצוינת להשוות אבל למזלנו הוא החמיץ", אמר ההולנדי. "בשנה שעברה שיחקנו שני משחקים מצוינם מול מילאן ולא עברנו, מקווה שהפעם זה יהיה אחרת". על המהלך המשולב בין רונאלדיניו לג'ולי, אמר ואן בומל: "זה היה שער מעולה וניצחון מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully