וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערי בית שאן זכו בטורניר בברצלונה

יצחק סולומון

17.4.2006 / 18:02

קבוצת נערים א' סיימה ראשונה בטורניר היוקרתי, בעקבות ניצחון על פאלרמו. הורי השחקנים מימנו הנסיעה, ראש העירייה מכין להם קבלת פנים

קבוצת נערים א' של הפועל בית שאן זכתה היום (שני) במקום הראשון בטורניר הנוער היוקרתי והמסורתי בברצלונה. במשחק הגמר גברו הבית שאנים 0-2 על קבוצת הנערים של פאלרמו מאיטליה. את השערים כבשו איציק שטרית ואיתי סיסו. מחר (שלישי) בבוקר ינחתו הנערים בארץ.

בדרך לגמר גברו הבית שאנים על קבוצות מאוסטריה, מספרד, מנורבגיה ומגרמניה. בסך הכל השתתפו בטורניר קבוצות מ-50 מדינות. זו השנה העשירית ברציפות שבית שאן משתתפת בטורניר. הפעם הראשונה והיחידה שקבוצה מישראל הגיעה להישג הייתה לפני 3 שנים, כשמכבי ת"א זכתה בטורניר. אגב, הקבוצה הבוגרת נלחמת על חייה בליגה א'.

המאמן יוסי בנפוסי סיכם: "היו משחקים קשים, אבל השחקנים התעלו ונתנו את הכל. אני מצדיע להם על הלחימה ללא פשרות, אבל זה לא היה רק מלחמה כי הם גם הציגו כדורגל מצויין שזיכה אותם בהמון מחמאות". מגלי כישרונות מאירופה התלהבו במיוחד מיכולתו של שקד סיסו. מצטייני הקבוצה היו סיסו, שיר צדק, נתנאל אלחיאני וטל בבילה.

מחר אחר הצהריים מצפה לשחקנים קבלת פנים חגיגית ברחבת עיריית בית שאן, במעמד ראש העיר, ג'קי לוי, שסיכם: "הם היו שגרירים נאמנים של עירנו וראויים למחמאות רבות על ההישג המצויין". יצוין כי ההורים מימנו את עלות ההשתתפות בטורניר, שהסתכמה בכ- 800 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully