וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: ניצחון 0:3 חלק על שבדיה

17.4.2006 / 18:01

אנה סמאשנובה פתחה עם ניצחון על יוהנה לארסון 4:6, 4:6, שחר פאר ניצחה את ארבידסון 4:6, 2:6, ואובזילר ופאר סגרו עניין בזוגות

נבחרת הנשים של ישראל בטניס פתחה היום (שני) בהצלחה את טורניר גביע הפדרציה בטניס, שמתקיים בבולגריה אחרי שהשלימה היום 0:3 חלק על נבחרת שבדיה במפגש הראשון במסגרת טורניר גביע הפדרציה של בית 1 אירופה/אפריקה המתקיים בפלובדיב, בולגריה. לאחר הניצחונות של אנה סמאשנובה ושחר פאר, ניצחו פאר וציפי אובזילר את יוהאנה לארסון ונאדיה רומה במשחק זוגות צמוד ומותח כדי להעניק ניצחון ראשון וחשוב בטורניר.
.

אנה סמאשנובה ניצחה במשחק הראשון את יוהנה לארסון 4:6, 4:6 והעלתה את ישראל ליתרון 0:1. זה היה משחקה ה-70 של סמאשנובה במדי נבחרת הפדרציה של ישראל, וחשוב מזה, המפגש ה-58 שלה מול נבחרות אחרות, כשהמשמעות היא שסמאשנובה השוותה את מספר הופעותיה לארנצ'ה סאנצ'ז ויקאריו מספרד וחולקת אתה כעת את המקום הראשון בכל הזמנים במספר הופעות מול נבחרות. כעת נותר לסמאשנובה לפגוש נבחרת נוספת אחת כדי להעפיל למקום הראשון בכל הזמנים ולהשיג שיא חסר תקדים.

סמאשנובה פתחה מצוין את המשחק ועלתה ל-0:3 מהיר עם שבירה. לארסון שברה בחזרה והשוותה ל-3:3, סמאשנובה השיגה שבירה נוספת בדרך ל-3:5, לארסון שברה עוד פעם אחת והישראלית עשתה אותו דבר כדי לנצח 4:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה נפתחה עם שלוש שבירות רצופות ויתרון 1:2 לשבדית, סמאשנובה עלתה ל-3:5 והגישה למשחק, אולם החמיצה שתי נקודות משחק ונשברה ל-4:5, אך הצליחה לשבור בחזרה בזמן הנכון ולנצח 4:6 בשנייה ובמשחק כולו.

במשחק השני, ניצחה שחר פאר (36 בעולם) את הטניסאית השבדית הבכירה סופיה ארבידסון (31 בעולם) 4:6, 2:6. המשחק נפתח עם חמש שבירות רצופות כשפאר מצליחה לשמור על ההגשה במשחקון השישי, לשבור שוב ולעלות ל-2:5. ארבידסון שברה וצימקה ל-5:4, אולם פאר הצליחה לשמור על ההגשות ולסיים עם אייס את המערכה הראשונה. במערכה השנייה פתחה פאר עם 0:3 ושתי שבירות, המשיכה ל-1:4 וסיימה עם 2:6 מצוין כדי להעלות את ישראל ליתרון 0:2. עוד כחצי שעה ייפתח משחק הזוגות שיסיים את משחקי היום הראשון.

במשחק הזוגות, המערכה הראשונה נפתחה עם 0:2 לישראל, אולם השבדיות ניצחו ששה משחקונים ברציפות כדי לנצח 2:6. במערכה השנייה ניצחו פאר ואובזילר ארבעה משחקונים ברציפות, ממצב של 1:1, כדי לעלות ל-1:5, השבדיות צימקו ל-5:3 אולם הישראליות ניצחו 3:6 את המערכה השנייה. במערכה המכרעת במצב של 3:3, עלתה ישראל ל-3:5 והחמיצה נקודת משחק במצב של 4:5. השבדיות חזרו למשחק, עלו ל-5:6 אולם הישראליות הוכיחו הרבה אופי וניצחו שלושה משחקונים רצופים בדרך ל-6:8 (אין שובר שוויון).

מחר תשחק ישראל מול נבחרתה של רומניה, שלא שיחקה היום, ואסטוניה תפגוש את שבדיה. במשחק נוסף בבית ניצחה בלארוס 1:2 את אסטוניה. בבית 1 ניצחה סלובקיה, עם דניאלה האנטוחובה, 0:3 את לוכסמבורג, הולנד גברה 0:3 על פינלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully