וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לבארסה: מסי לא יהיה כשיר למפגשים מול מילאן

13.4.2006 / 14:47

הכשרון הארגנטינאי טרם התאושש מקרע בשריר הירך. ליברפול וצ'לסי מעוניינות בראול, פאבלו איימאר אושפז בגלל דלקת קרום המוח

בעוד בברצלונה מתחילים לחשוב על העפלה לגמר ליגת האלופות לראשונה מאז הובסו 4:0 בידי מילאן ב-1994, קיבלו בקטלוניה חדשות לא נעימות: לאונל מסי יחמיץ את שני משחקי חצי הגמר מול אותה מילאן בגלל קרע בשריר הירך. בכל הקשור למונדיאל בגרמניה, נראה כי למאמן חוזה פקרמן אין יותר מדי סיבות לדאגה.

"זו פציעה מסובכת", אמר רופא נבחרת ארגנטינה דונאטו ויאני. "הוא זקוק לשלושה-ארבעה שבועות של טיפולים. לדעתי הוא יהיה מוכן רק לעוד משחק אחד העונה, וזה יהיה גמר ליגת האלופות". ללא הכשרון הארגנטינאי בן ה-18 הדרך של בארסה למשחק הזה תהיה קשה בהרבה.

ביום שלישי הקרוב תצא בארסה לסן סירו למשחק הראשון בחצי הגמר, ומילאן תגיע לגומלין בקמפ נואו ב-26 לאפריל.

מסי לא ראה דשא מאז נפצע בגומלין בין הבלאוגראנה לצ'לסי בקמפ נואו בחודש מרץ, משחק שנגמר ב-1:1. רופאי בארסה לא פסלו לחלוטין את האופציה שהצעיר יהיה כשיר לגומלין נגד מילאן, אבל טענו כי "זה קרוב לבלתי אפשרי".

המשמעות המקצועית היא שהנריק לארסון ימשיך לקבל קרדיט מהמאמן פרנק רייקארד, בעוד לודוביק ז'יולי יחכה להזדמנות על הספסל. רפא מארקז הודיע שיהיה כשיר לחצי הגמר.

ראול לליברפול או צ'לסי, איימאר לבית החולים, אבידל לריאל

* בתקשורת הספרדית והאנגלית משתעשעים ברעיון המעבר של ראול מריאל מדריד לליברפול, שם המאמן רפא בניטז מחפש חלוץ ברמה גבוהה שיפתור את בעיית כיבוש השערים של הקבוצה. חברו של ראול, פרננדו מוריינטס, צפוי לעזוב, כמו גם ג'יבריל סיסה. יש שטוענים שהנשיא המכהן פרננדו מרטין יסכים לוותר על ראול ללא תמורה כדי שבמרסיסייד יקחו עליהם את חוזה העתק שלו, שאמור לשלם לו 7 מיליון יורו לעונה, לארבע השנים הקרובות. במדריד ביקשו להבהיר שהקפטן של הסנטיאגו ברנבאו "לא למכירה בשום צורה". פרסומים שונים מדווחים כי ראול עישוי לעבור לצ'לסי.

* פאבלו איימאר, קשרה המוכשר של ולנסיה, אושפז בבית החולים בעיר בגלל דלקת קרום המוח. הוא לא ישחק עד הודעה חדשה, אולם הרופאים הבהירו כי אין כל סכנה לחייו או להמשך הקריירה הספורטיבית שלו.

* ריאל מדריד מעוניינת בשירותיו של אריק אבידל, מגינה השמאלי של ליון. ריאל כבר מחפשת מחליף למגינה הותיק, רוברטו קרלוס, ורוצה במקומו את המגן הצרפתי. ליון ככל הנראה תדרוש עליו 12 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully