וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברצלונה כבר יש גביע אחד

13.4.2006 / 0:10

הקבוצה הקטנה בעיר, אספניול, ניצחה בגמר הגביע 1:4 את סראגוסה. באיירן בגמר הגרמני אחרי 0:3 על סט. פאולי, רומא באיטלקי

אספניול, הקבוצה הקטנה יותר של ברצלונה, זכתה הלילה (יום רביעי) בגביע הספרדי, לאחר שהביסה את סראגוסה 1:4, והשכיחה מעצמה מעט מהצרות המלוות אותה העונה בליגה.

סראגוסה הגיעה למשחק כפייבוריטית ברורה. היא זכתה בגביע ב-2001 אחרי ניצחון על סלטה וב-2004 אחרי ניצחון דרמטי 2:3 על ריאל מדריד בהארכה. ניצחון היה נותן להם גביע שביעי בכל הזמנים. יתרה מכך, היא הביסה בחצי הגמר הראשון את ריאל מדריד 1:6, כך שהסיכויים נטו לטובתה. אבל לאספניול, שנאבקת נגד הירידה בליגה, היו תוכניות אחרות.

ראול טאמודו כבש כבר בדקה ה-2 לקבוצה מברצלונה, הנריק דה סוזה איורת'ון הישווה בדקה ה-27, אבל כעבור חמש דקות העלה לואיס גארסיה את אספניול שוב ליתרון כדי להוריד אותה למחצית ביתרון 1:2.

למרות מאמצי סראגוסה להשוות, הבקיע דווקא פראן קורומינאס מהצד השני בדקה ה-71, העלה את אספניול ליתרון וכעבור ארבע דקות הורחק סזאר מסראגוסה. המשחק בשלב זה היה גמור וכל שנותר לגארסיה היה להבקיע את השער השני שלו במשחק, לקבוע 1:4 ולחתום ניצחון גדול.

באיירן לא משאירה סיכוי

באיירן מינכן היתה בלחץ לקראת חצי המשחק מול סט. פאולי מהליגה השלישית, שהדהימה אותה לפני ארבע שנים ברבע הגמר ומאז אוהדיה הולכים עם חולצות עליהן רשום, קחו אוויר: "וולטפוקאסיגרבסייגר" "Weltpokalsiegerbesieger", או בתרגום חופשי "אלו שניצחו את הזוכים באליפות העולם". באיירן היתה אז אלופת אירופה ומחזיקת הגביע הביניבשתי, התואר הלא רשמי לאלופות העולם לקבוצות, וסט. פאולי האחרונה בליגה הבכירה אז, ניצחה אותה 1:2.

אלא שהערב היה סיפור שונה ובאיירן הביסה את הקבוצה מהמבורג 0:3, בדרך להעפלה לגמר הגביע. אואן הארגריבס הבקיע את השער הראשון בדקה ה-15, וקלאודיו פיזארו, האיש שתמיד מתעורר לקראת שריקת הסיום, כבש צמד בדקות 84 ו-89 וחתם את התוצאה. באיירן תפגוש בגמר את פרנקפורט, שניצחה ביום שלישי את ארמיניה בילפלד 0:1.

צרפת: משתגעים בהארכה

לאחר שפאריס סן ז'רמן ומארסיי הבטיחו עלייה, התמודדו ארבע קבוצות נוספות על שני הכרטיסים הנותרים לחצי הגמר.

את הערב פתח משחק מטורף, שחסרי החיים שביניכם יכלו לראות ביורוספורט, בין ראן למונפלייה מהליגה הראשונה, שהסתיים ב-3:5 לאחר 1:1 בתום המועד החוקי. שני השערים היחידים ב-90 הדקות הראשונות נכבשו עשר דקות מהפתיחה, מרגלי ג'ימי בריאן מראן בדקה השנייה וז'רום לפורקאדה ממונפלייה. המשחק נכנס להארכה, ומבול השערים החל בדקה ה-97, כשאוליבייה מונטרוביו כבש צמד תוך חמש דקות כדי להעלות את ראן ל-1:3. כעבור חצי דקה צימק לפורקאדה ל-3:2, אבל דקה נוספת עברה וג'ון אוטאקה העלה ל-2:4. בדקה ה-110 זה כבר היה 2:5 מבעיטה חדה של קים קאלסטרום, וכעבור דקה השלים לפורקאדה שלושער פרטי, כשצימק ל-5:3.

נאנט התקשתה בחוץ מול קלאי, ושער של פרדריק דה רושה בדקה ה-89 חילץ אותה ממבוכה והעניק לה מקום בחצי הגמר עם ניצחון 0:1.

רומא - עם שער אחד קטן

רומא הגיעה למשחק הביתי מול פאלרמו אחרי הפסד 2:1 במשחק הראשון, אבל שער של דמיאנו תומאסי בדקה ה-30 הספיק לה כדי לנצח 0:1 ולעלות בסיכום בזכות שער חוץ. היא תפגוש בגמר את אינטר, שהתיקו 2:2 מול אודינזה ביום שלישי העלה אותה בזכות ניצחון 0:1 במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully