וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק אירופה: קרע בין אואן לרוני בעקבות חובות הימורים

עוזי דן

11.4.2006 / 9:17

סיפור ההימורים של רוני ממשיך להתפתח. ריאל וליון קובעות מטרות חדשות, מי נמוכה ומי גבוהה יותר. באיטליה מזדעזעים מאלימות

סיפור ההימורים של וויין רוני, אותו פירסם ביום ראשון הסאנדיי מירור, ממשיך להתפתח. לאחר שנדמה שהשחקן ומנצ'סטר יונייטד הצליחו לגמד את הסנסציה של הצהובון האנגלי, לפיה רוני חייב כספים בסך 700 אלף ליש"ט בעקבות הימורים כושלים, פירסם הבי-בי-סי פרטים חדשים לגבי החובות ועל השפעתם על היחסים בין רוני למייקל אואן, חברו לחוד ההתקפה של נבחרת אנגליה.

לפי הדיווח בבי-בי-סי, החוב של רוני, שהימר במשך חמישה חודשים עד שהפסיק בינואר, הוא לאחד מחבריו העסקיים של אואן. אואן, כזכור, הואשם אף הוא בעבר במעורבות בהימורים.

לפי הבי-בי-סי, מערכת היחסים העכורה בין השניים משפיעה לרעה על האווירה בנבחרת המתכוננת למונדיאל הקרוב בגרמניה. דובר של רוני מסר: "ככל שזה קשור לרוני אין בעיה בין השניים" ואילו נציגו של אואן מסר כי "השניים הם החברים הכי טובים בנבחרת".

ליתר ביטחון זומן רוני לפגישה עם מנג'ר נבחרת אנגליה, סוון גוראן אריקסון, שישוחח איתו על העניין.

השחקנים של ריאל לא מבינים

ריאל מדריד ממשיכה להסתבך. הקבוצה ירדה למקום השלישי בליגה וקיבלה ביום שבת הרבה שריקות בוז מאוהדיה בירידה מכר הדשא בסנטיאגו ברניבאו אחרי ה-1-1 נגד ריאל סוסיאדד מהתחתית. בעקבות ההפסד ביטל הנשיא פרננדו מרטין את יום החופש שהיה מתוכנן לשחקנים ביום ראשון וקרא לאסיפת קבוצה מיוחדת.

אמיליו בוטראגניו אמר כי לא מדובר בישיבת חירום, אלא רק בכינוס שנועד להסביר לשחקנים את חשיבות המשחקים שנותרו לקבוצה. "אנחנו חייבים לסיים במקום השני, כדי לא להידרדר עד למוקדמות ליגת האלופות", אמר סגן הנשיא למשימות מיוחדות, "חבל שהשחקנים לא מבינים את זה לבד". בנוסף לכל הצרות, מסתבר שרונאלדו ייעדר לשבועיים מהמגרשים בגלל מתיחת שריר ברגלו.

ליון הולכת על הדאבל

ליון הבטיחה למעשה אליפות חמישית רצופה בצרפת. אפילו ז'ראר הוייה, מאמן הקבוצה, "הודה" בכך. אחרי ההדחה האכזרית בידי מילאן ברבע גמר ליגת האלופות, בליון עדכנו את מערך הציפיות שלהם וכעת הם רוצים להשיג דאבל ראשון בהיסטוריה של המועדון. המשוכה הראשונה בדרך למטרה החדשה תהיה משחק רבע הגמר מול מארסיי הערב. "זה יהיה עימות אמיתי", אמר שוער הקבוצה גרגורי קופה. ליון, אגב, לא זכתה בגביע מאז 1973.

במשחקים נוספים היום בצרפת תארח סן ז'רמן את ליל, רן תארח מחר את מונפלייה מהליגה השנייה ואילו קאלה תארח את נאנט באיצטדיונה של לאנס, בשיחזור של גמר הגביע ב-2000, בו הובילה הקבוצה מהליגה הרביעית על נאנט לפני שהפסידה 2:1.

איטליה צריכה מהפכה תרבותית

ההתקפות על אוהדי אינטר בנמל התעופה של מילאן הקפיצו את יו"ר ההתאחדות האיטלקית שיצא בביקורת חריפה על תרבות הכדורגל האיטלקית.

"זו היתה אפיזודה של ברבריות, חוסר סובלנות וטיפשות אלימה. הכל נובע מהגישה ההיסטרית לכדורגל אצלנו", אמר סרג'יו קמפאנה בראיון לתחנת רדיו איטלקית, "מה שאנחנו צריכים זה מהפכה תרבותית, אנחנו צריכים ללמוד להפסיד בכבוד. אבל אני מאמין שמהפכה כזו לא תתרחש בדורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully