וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארב מתחיל לעלות על העצבים

10.4.2006 / 16:54

הקוורטרבק ממשיך להשהות את ההחלטה, שואל "מה גרין ביי תעשה, תנפה אותי?" ומכעיס גם את הפאקרס ואת אמריקה. זקנה מביישת?

סאגת ברט פארב מתחילה לצאת גם לאוהדי הפוטבול בארה"ב מהחורים. מקורות בגרין ביי מוסרים, כי למרות שלא יודו בכך רשמית, במשרדי הנהלת הפאקרס היו מעוניינים שהקוורטרבק ימסור הודעת פרישה, כך לפי ה"ניו יורק סאן". אם פארב, שיהיה בן 37 השנה, יודיע שהוא ממשיך, הוא יקבל 10 מיליון דולר מהנהלת גרין ביי. בהתחשב בעובדה שמדובר בסכום לא מבוטל ובכך שהוא כבר לא האקדוחן שהיה ושהפאקרס סגרו את העונה האחרונה במאזן מביש של 12:4 - לא קשה לנחש מה מייחלים בחדרי חדרים בגרין ביי.

פארב היו אמור למסור בשבת הודעה אבל אמר שטרם החליט דבר ובעצם כינס מסיבה מיותרת. באמצעי התקשורת בארה"ב מכנים את הפרשה "סאגה מעייפת", וההערכה היא שאיתו או בלעדיו, הפאקרס ממילא לא יגיעו לפלייאוף. פיטר ג'אקל מה"ז'ורנל טיימס" כותב: "אם במהלך השבוע ישמעו בגרין ביי שפארב ממשיך, תהיה אנחת רווחה עצומה. אבל לתהליך הבניה של הפאקרס זה מאוד לא בריא. מוטב לו חולצה מספר 4 תמשיך ללוות את למבו פילד כשתיתלה ושפארב יפרוש. אני תוהה לא רק כמה פופולארי פארב כעת באמריקה, אלא בין חבריו לקבוצה".

מארק לזארוס מהפוסט טריביון של אינדיאנה מוסיף: "ככל שפארב ישהה את החלטתו, כך תהיה הפרידה של שני הצדדים נעימה פחות. פארב לא אמר במסיבת העיתונאים שלו דבר ובעצם לעג לעיתונאים. זהו לא רגע גדול שלו. מהו המסר שהוא שולח לקבוצה, לתקשורת לאוהדים? ייתכן מאוד שאפילו אוהדי גרין ביי מבינים כעת איזה JERK (אידיוט - ד.ר.) פארב יצא במהלך הפגרה הזו".

פארב עצמו לא נרגש ממהלך העניינים ואמר: "מה הם יעשו? 'יחתכו' (ינפו) אותי?" גרין ביי יכולה תיאורטית לעשות זאת כפי שעושה טנסי לסטיב מקנייר, אבל מעשית - אף אחד לא יגיד למספר 4 ללכת אלא אם הוא עצמו יחליט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully