וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גבעתיים ירדה, היורדת השנייה תיקבע במחזור האחרון

11.4.2006 / 22:23

בחצי גמר הפלייאוף: עפולה-ראש העין, חולון-נתניה. שחקני מכבי פ"ת קיבלו 2 משכורות לפני המשחק נגד חולון, עלו לשחק והפסידו

משחקי המחזור ה-21 בליגה הלאומית התקיימו הערב (שלישי), כשברקע עמד איומם של שחקני מכבי פתח תקווה שלא להופיע למשחקם מול הפועל חולון. אחרי 4 חודשים בהם לטענתם לא קיבלו את משכורותיהם, החליטו שחקני הקבוצה, בגיבוי ארגון השחקנים, כי הם משביתים את האימונים והמשחקים. היום, ממש לפני פתיחת המשחק מול הפועל חולון, קיבלו השחקנים בנוכחות יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, שתיים מהמשכורות שחייבים להם, והבטחה לקבל מחר (רביעי) משכורת נוספת.

מוקדם יותר שלח יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, מכתב ליו"ר הקבוצה אבי קצנברג, שבו נאמר: "אי התייצבות לאימונים ולמשחקים אינה עבירת משמעת שכן החובה של השחקנים לשחק יוצרת חובה נגדית של הקבוצה לשלם להם שכר, ומכיון שהקבוצה לא עומדת בחובתה לתשלום שכר, פטורים השחקנים מחובתם לשחק".

מאמן הקבוצה, זיו ארז, לא ידע כיצד להתייחס למשחק: "אנחנו כבר שבועיים לא מתאמנים ולא ראיתי את השחקנים כבר שבוע".

יו"ר ארגון השחקנים, ניר אלון, קרא לבקרה התקציבית לממש את הערבויות בהתאם לתקנון, ויו"ר הסתדרות המעו"ף, ליאון מורוזובסקי, הוסיף : "אני דורש מראש העירייה, איציק אוחיון, להעביר את חלקה של העירייה בתקציב הקבוצה ללא דיחוי כדי שהקבוצה תוכל לשלם לשחקניה".

בסופו של דבר, כאמור, השחקנים עלו למשחק, והפסידו להפועל חולון 62:81.

הצמרת הסתדרה, התחתית עדיין בוערת

אחרי המחזור נקבעה תמונת הפלייאוף, שייערכו במסגרת הטוב מחמישה משחקים. הפועל עפולה/גלבוע תתמודד מול מכבי ראש העין, והפועל חולון תשחק עם מכבי אליצור נתניה. הפועל גבעתיים חזרה אחרי עונה אחת לליגה הארצית, והיורדת השנייה תיקבע המחזור האחרון.

מכבי הוד השרון - הפועל עפולה/גלבוע 69:56

הניצחון של עפולה הבטיח לה סופית את יתרון הביתיות לכל אורך פלייאוף, הוד השרון עדיין לא הבטיחה סופית את הישארותה. הרבו לקלוע לעפולה: יוסי דדון 20, ג'רמיין הול 19. להוד השרון: ני נלסון ריצ'רד 25, דני סירקיס 12.

הפועל חולון - מכבי פתח תקווה 62:81

את חולון לא עניינו הבעיות הפנימיות של היריבה מפתח תקוה, שהחזיקה מעמד מחצית אחת אבל התפרקה ב-20 הדקות האחרונות.

אליצור רמלה - אליצור מכבי נתניה 97:80

הניצחון של נתניה הבטיח לה את המקום השלישי, ואת ההתמודדות מול הפועל חולון. הרמלאים הסתפקו במקום החמישי.

מכבי ראש העין - הפועל גבעתיים 76:105

המארחת תהיה כנראה בפלייאוף, וניצחון עשוי להשאיר לה סיכוי להתברג שלישית. ההפסד של גבעתיים הוריד אותה לארצית כבר השבוע, ובתום עונה אחת היא ומאמנה עמוס פרישמן חוזרים לארצית. לראש העין: סטנלי ברנדי 19 נקודות ו-21 ריבאונדים ו-4 חסימות, פביאן ליפרמן 17. לגבעתיים: עופר גולדברג 21, ייטב קוסטיקה 17, דיימון פטרסון 6.

בית"ר בנימינה - אליצור קרית אתא 53:84

בנימינה ממשיכה את המומנטום ומשיגה ניצחון שלישי ברציפות, אבל הניצחון של אשדוד השאיר אותה מתחת לקו האדום. קרית אתא נשארת בליגה בזכות שאר התוצאות בתחתית. הרבו לקלוע לבנימינה: טיק רוג'רס 25 ו-12 ריבאונדים, ג'רמי שלכטר 17, זאב ז'יבוטרו 15. לקרית אתא: עדל מאתא 12 ו-11 ריבאונדים, טוני יאנגר, אבי נניקשוילי ויגאל ניר 11 כל אחד.

מכבי אשדוד - הפועל לב השרון 61:88

אשדוד השיגה את הניצחון מול האורחת שגמרה את העונה, ניצחון בשבוע הבא בנתניה יבטיח לה עוד שנה בלאומית ללא קשר לתוצאות האחרות. קלעו לאשדוד: גלעד הירש 23, רז זהביאן 18, טארי מונרו 17. קלעו ללב השרון: שחר נחמיאס 14, דורון קרמר 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully