וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם: פיפ"א לא תטיל סנקציות על ישראל

ניר איסקוב

8.4.2006 / 14:52

יו"ר ההתאחדות טוען כי אין אמת בפרסומים שלפיהם פיפ"א תנקוט בצעדים משמעתיים, בעקבות פגיעת צה"ל באיצטדיון הכדורגל בעזה

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, דחה היום (שבת) את הפרסומים שלפיהם פיפ"א מתכוונת להטיל סנקציות על ישראל, בעקבות פעולת צה"ל בעזה, שבמהלכה נגרם נזק לאצטדיון הכדורגל בעיר: "לא היו דברים מעולם".

לפני מספר ימים פורסמה ב-"גארדיין" הבריטי ידיעה, על פיה אצטדיון הכדורגל בעזה נפגע מירי ארטילריה ישראלית. בעקבות הפירסום, התבקש שגריר ישראל בשוויץ, אביב שירון, לבדוק את העניין כלפי פיפ"א.

תשובתו של השגריר היתה שירי טילי הקאסם מעזה שוגרו מסמוך לאצטדיון הכדורגל, ובתגובת הארטילרייה הישראלית נפגע המגרש בעזה. ז'רום שמפיין, יועצו ועוזרו הקרוב של נשיא פיפ"א ספ בלאטר, ציין כי פיפ"א קיבלה את ההסבר.

בשיחה שקיים שמפיין ביום שישי עם מנכ"ל ההתאחדות, חיים צימר, הוא הבהיר בצורה חד משמעית, שמלכתחילה לא הייתה ואין בכוונת פיפ"א להטיל סנקציות על ישראל כפי שפורסם.

איצ`ה מנחם: "שמפיין הוא ידיד אמיתי של הכדורגל הישראלי, אשתו יהודייה והוא עוזר להתאחדות הישראלית בכל הזדמנות ואף היה מעורב אישית בהחלטת הגורמים הבינלאומיים להחזיר את אירוח המשחקים של נבחרות ישראל והקבוצות הישראליות לארץ. הכדורגל הישראלי אינו שוכח את עזרתם של שמפיין וראשי פיפ"א.

"ההתאחדות לכדורגל יחד עם פיפ"א, תשמור על רוח הספורט, דו קיום ושלום של שני העמים באזור. היחסים בין המגזר הערבי והיהודי בכדורגל הישראלי, מהווים גשר לדו קיום ולשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully