וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי פה? פיפו!

4.4.2006 / 23:55

שערים בדקות ה-88 ו-90 סידרו למילאן 1:3 לא משקף על ליון. צמד לאינזאגי. ויאריאל עשתה הסטוריה ועלתה עם 0:1 על אינטר

איזה ערב של משחקים קיבלנו בליגת האלופות. מילאן עם 0:0 במשחק בליון אירחה את הצרפתים, וראתה את ליון שולטת בסן סירו. למרות יתרון מוקדם של מילאן, הצליחה ליון להשוות והכיוון היה סנסציה. אבל אינזאגי השלים צמד בדקה ה-88, וביחד עם שער שלישי של שבצ'נקו בתוספת הזמן, קבעו שני החלוצים של אנצ'לוטי 1:3, ושלחו שוב את ליון, הקבוצה הטובה ביותר בשלב הבתים, הביתה.

במשחק השני, אירחה ויאריאל את אינטר אחרי 1:2 לאיטלקים במשחק הראשון, והצליחה לעשות את הלא יאמן ולנצח 0:1 במשחק חם מאוד. ויאריאל, הקבוצה הכי קטנה שנשארה במפעל, עושה היסטוריה על חשבונה של אינטר, ששוב יוצאת הלוזרית הגדולה של איטליה, והעיר מילאנו.

מילאן מחכה לעולה מהמפגש בין ברצלונה ובנפיקה, כשמחשבה על מפגש בין מילאן לאלופת ספרד משחררת כבר ריר בזווית הפה. ויאריאל תפגוש בחצי הגמר את העולה מהמפגש בין יובנטוס וארסנל.

מילאן - ליון 1:3 (1:3 בסיכום המפגשים)

"כולכם עושים מהמפגש הזה סיפור של דוד וגוליית", אמר ז'ראר הויה במסיבת עיתונאים שנערכה במילאנו לקראת המשחק, "אבל כולכם גם יודעים איך הסיפור ההוא נגמר בתנ"ך ומי ניצח בסופו של דבר". המילים של הוייה יכלו להתגשם, לולא רפיון בלתי מוסבר בדקות הסיום.

מילאן פתחה בחוד עם פיפו איזאגי ואנדריי שבצ'נקו. ליון קיבלה בחזרה להרכב את ז'וניניו שהיה מושעה במשחק הראשון. ולפחות לפי המחצית הראשונה, הויה צדק. ליון הייתה פשוט טובה ממילאן, סיכנה את השער וגם חוסר העירנות והיכולת החלשה של דידה לא עזרו לביטחון של הרוסונרי.

ליון היתה זו שקיבלה את ההזדמנות הראשונה. טעות של דידה הרחיקה את הכדור לוילטורד ששעט אל השער אבל בעט החוצה. ליון המשיכה עם הלחץ בפתיחה, כשז'וניניו מאיים פעם שניה על השער של דידה בכדור חופשי. למרות הלחץ של הצרפתים, דווקא מילאן עלתה ליתרון בדקה ה-25. מסירה אדירה של אנדריי שבצ'נקו מצאה את קלרנס סיידורף חופשי משמאל. ההולנדי הגביה מדויק לרחבה ופיפו אינזאגי נגח נפלא פנימה.

ליון לא המתינה הרבה, שש דקות ליתר דיוק, עד השוויון. ז'וניניו בעט כדור חופשי מכ-30 מטרים שדידה יצא אליו לא טוב, כמו לכל כדורי הגובה שהגיעו לכיוונו, ואיגרף היישר לראש של דיארה, שנגח לשער החשוף - 1:1. לצרפתים היו עוד שתי הזדמנויות מצוינות עד להפסקה, ובכלל ירדו להפסקה בהרגשה שיכלו למצות יותר מ-45 הדקות הראשונות.

במחצית השניה מילאן חיפשה את הניצחון, וליון נסוגה לאחור, והיתה קרובה לשער בדקה ה-74. אינזאגי נגח כדור קרן, וסילבן וילטורד הציל בצורה מדהימה מהקו. מילאן לא ויתרה והשיגה את השער היקר בצורה הכי דרמטית שאפשר. שבצ'נקו קיבל כדור ברחבה, ובעט לפינה הרחוקה. קופה הדף לקורה, הכדור טייל על הקו לקורה השניה, ומי אם לא אינזאגי דחק מהקו, 1:2 דרמטי. מילאן, כמו מילאן, נעצה עוד מספר לפני השריקה. שבצ'נקו ניצל טעות בהגנה, עבר את קופה, וקבע 1:3.

ויאריאל - אינטר 0:1 (2:2 בסיכום המפגשים, ויאריאל עולה בזכות שערי חוץ)

לקבוצה של המאמן מנואל פלגריני היה רקורד ביתי מושלם מול קבוצות איטלקיות בשנים האחרונות. וגם הערב הרקורד הזה לא נשבר.

23 אלף צופים נדחסו במדריגל הקטנטן, כדי לראות מחצית ראשונה שהתנהלה עם החזקת כדור של ויאריאל ופעולות מצוינות של חואן רומן ריקלמה, אבל לכדי סיכון ממשי של השער האיטלקי היא לא הצליחה להגיע.

ריקלמה המשיך ללהטט, כשהמגינים האיטלקים תופסים אותו בכל מקום אפשרי. עד לדקה ה-58. הארגנטינאי המצוין הגביה כדור חופשי מימין והמגן ארואבארנה, ששער שלו העלה את הספרדים לרבע הגמר, התרומם היטב ונגח לפינה השמאלית - 0:1. כעבור שלוש דקות הציל טולדו כדור שנשלח לחיבורים והיה מחסל את המשחק.

המשחק לאחר השער של המארחים התחמם, ובדקה ה-68 שלח מטראצי מרפק לראשו של סורין בתוך הרחבה. השופט התעלם מהאירוע, וסורין המדמם פונה מן המגרש. אינטר ברגעים שלאחר השער, לא היתה קיימת במגרש. פורלאן יכל לעשות 0:2 בדקה ה-81, אבל הוא בעט מול טולדו החוצה. בהתקפה הבאה, ריקלמה שלח בעיטה מדהימה מזוית קשה, אבל טולדו מנע שער בעצירה לא פחות יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully