וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שם את לואיס בכיס

1.4.2006 / 23:20

אלי אוחנה חזר לטדי כמו גדול, וניצח עם הפועל כפ"ס 0:1 משער של יבואה. פרננדז מאבד הרבה יוקרה ואת המקום השני

"הפועל כפר סבא היא הקבוצה הטובה ביותר שהגיעה לטדי", אמר לואיס פרננדז לפני המשחק מול הקבוצה שער המחזור הנוכחי היתה תקועה עמוק במקום האחרון. לפחות למשך 45 דקות זה באמת נראה כך - כפר סבא כבשה תוך 4 דקות (יבואה) ושיחקה במגרש כמו קבוצת צמרת לכל דבר. אלי אוחנה, שחזר לטדי אחרי שברח ממנו במהלך העונה, פשוט הביט מן הצד והתמוגג. שלו מנשה עוד יכל להכפיל את התוצאה אם היה כובש את הפנדל שקיבלה כפר סבא בדקה ה-15.

בית"ר שוב גילתה שהרבה יותר קשה לה לשחק בטדי, ויחד עם יום חלש של לרואה ובלי אגאנסו, לא הצליחו חניכיו של פרננדז להתחבר. אוחנה לעומת זאת, קיבל יום מצוין מיבואה, אייל משומר, דה סילבה ואבי איבגי, שבכל פעם בה רק רצו, הניעו את הכדור בשטף מול ההגנה הבית"רית.

הקהל בטדי שר "ביזיון", כפר סבא משיגה ניצחון שלישי רצוף, הפועל ת"א עם ניצחון מול בני יהודה מחליפה את בית"ר במקום השני, ולואיס פרננדז, שעדיין ממשיך לייבש את אפק, יאלץ לאכול בשקט את הצפרדע הירוק שבישל לו אוחנה.

מהלך המשחק

דקה 4: גול! שלו מנשה שולח באגף את אבי קנפו, שמרים לרחבה. יבואה מתרומם ונוגח פנימה, 0:1 כפר סבא.

דקה 14: אבו בקרי מקבל כדור מחוץ לרחבה, מטעה שחקן, ובועט לחיבורים. קורנפיין הודף.

דקה 15: כדור קרן לכפר סבא. הכדור מוגבה, ואנסומבו נוגע בידו ברחבה. אסף קינן מצביע אל הנקודה הלבנה. את הפנדל שלו מנשה בועט ימינה וקורנפיין עוצר. אבו בקרי בועט את הריבאונד מעל השער.

דקה 25: אבי קנפו הסתנן לרחבה, והקפיץ כדור מעל קורנפיין שעבר מעל השער.

דקה 35: מנשה חודר לרחבה מצד שמאל, ובועט חזק מקרוב, אבל קורנפיין עוצר.

דקה 40: פבריס פרננדז שיחרר טיל מ-25 מטרים לחיבורים, איבגי התעופף והדף לקרן.

דקה 48: אייל משומר חתך את הגנת בית"ר מצד ימין והעביר כדור רוחב לרחבה. יבואה כבש, אבל השער נפסל בטענת נבדל.

דקה 71: התקפה יפה של בית"ר מסתיימת אצל בן שושן שלא מצליח לכבוש מקרוב. חלפון מרחיק את הסכנה.

דקה 81: מתפרצת יפה של כפר סבא מסתיימת אצל שלו מנשה שבועט טוב מול קורנפיין, שהודף ברגלו.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין; תומר חליבה (עמית בן שושן 68), איגור מיטרסקי, דוד אמסלם, יואב זיו; פאבריס פרננדס, ג'רום לרואה, מזואה אנסומבו, עידן מליחי (אבירם ברוכיאן 46), מאור מליקסון (ברק יצחקי 46); ליאור אסולין.

הפועל כפ"ס: אבי אבגי; אייל משומר, אלון חלפון, דוגלאס דה-סילבה, עמנואל פאפו; אביחי ידין, שלו מנשה, יעוזה אבובקרי, בן לוז (תיאודוריקה 82), אבי קנפו (אבי תקווה 62); סמואל יבואה (אורן נסים 90).

אוחנה: מגיע קרדיט אדיר לשחקנים

אלי אוחנה אמר בסיום: "הנקודות היום מאוד חשובות. אף אחד לא ציפה שננצח בטדי אחרי שניצחנו את הפועל בבלומפילד. במחצית השניה לא שיחקנו טוב, ירדנו אחורה, אבל בית"ר לא הגיעו לאף מצב. אנחנו עם ניצחון שלישי ברציפות, ונקווה שזה ימשיך. אנחנו 2 נקודות מקו אדום, וזה רק משחק אחד. הצגנו משחק יוצא מן הכלל במחצית הראשונה, וגם במחצית השניה היינו מסוכנים. מגיע קרדיט אדיר לשחקנים שלי. אני אוהב את האוהדים של בית"ר כמו שהם אוהבים אותי".

דוד אמסלם: "לא פתחנו את המשחק טוב, היינו שאננים. כפר סבא הפתיעו אותנו. הם יכלו להגדיל את התוצאה, לא משחק טוב שלנו. מגיע להם הניצחון הזה. הפועל עברה אותנו וזה חבל מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully