וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ב"ש ניצחה בקריית שמונה

1.4.2006 / 17:19

חניכיו של בלבול ניצחו 0:1 למרות ששיחקו 60 דקות בעשרה שחקנים, וחזרו למקום השני. הכח עמידר - רעננה 2:2, הפועל חיפה - הרצליה 0:0

שלוש מתוך ארבע הקבוצות המוליכות את הטבלה שיחקו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-27 בליגה הלאומית. לאחר המפגשים בין השניה ערב המחזור, קריית שמונה להפועל ב"ש, והמפגש בין הכח עמידר ר"ג לרעננה, חזרה ב"ש למקום השני בטבלה. עירוני רמה"ש ניצחה את ראשל"צ בחוץ 0:2 ונצמדה לאשקלון במקום העשירי.

הפועל קריית שמונה - הפועל ב"ש 1:0

קריית שמונה שוב נכשלה במבחן חשוב, הפעם בבית מול ב"ש, ששיחקה החל מהדקה ה-32 בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של יניב צ'צ'יאן. שער הניצחון הובקע בדקה ה-8 מפנדל של רמי אליהו. קריית שמונה לחצה ולחצה במטרה להשיג את השוויון, מול בונקר של ב"ש. סאני הצליח למצוא את הרשת במחצית השניה, אך השער נפסל בטענת נבדל. אוהדי קריית שמונה שצפו במשחק תחת גשם שוטף, שוב יוצאים מאוכזבים.

הכח עמידר ר"ג - הפועל רעננה 2:2

הכח פיספסה הזדמנות לעבור את קריית שמונה שבוע לפני המפגש הישיר בינהן. צמד תוך שתי דקות של כריסטיאנו דוס סאנטוס הימם את המארחים (27, 29), אבל יובל בלאיש (43) ומור גולן (52) השוו את התוצאה.

עירוני ראשל"צ - עירוני רמה"ש 2:0

ניצחון חשוב מאוד בקרב התחתית. רמה"ש השיגה שלוש נקודות יקרות ונצמדה לעירוני אשקלון, שמדורגת במקום העשירי. נראה שיהיה קרב חם מאוד נגד הירידה במחזורים שנותרו לסיום העונה. מרסלו גרטה כבש את השער הראשון לרמה"ש בסיום המחצית הראשונה. דודו בכר סגר עניין בדקה ה-90.

משחקי יום שישי

ביום שישי נפתח המחזור, כשבמוקד התיקו המאופס בין החמישית, הפועל חיפה, לראשונה, מכבי הרצליה, ששמרו על סטטוס קוו, והפער ביניהן נשאר על 10 נקודות.

הפועל חיפה - מכבי הרצליה 0:0

אחרי התהפוכות של המחזור הקודם, רן בן שמעון ידע שניצחון יקנה לו את המקום השני לפחות עד מחר, אבל המוליכה לא התכוונה להפסיד בפעם השנייה ברציפות, ותעשה את הדרך לאיזור השרון מרוצה.

הפועל ירושלים - הפועל אשקלון 0:2

הירושלמים עדיין לא ויתרו לחלוטין על חלום ליגת העל, בטח לאור ההיסטוריה הארוכה של דרמות במחזורים האחרונים של הליגה הלאומית. דן רומן כבש בדקה ה-74 את ה-0:1, וז'אן טלסניקוב הוותיק קבע את תוצאת המשחק. ירושלים וחיפה מאיישות את מקומות 5 ו-6 עם 39 נקודות כ"א, כאשר לשנייה, הפועל קריית שמונה, שתשחק מחר, 42 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully