וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כפר סבא הקבוצה הכי טובה שהגיעה לטדי השנה"

ניר איסקוב

31.3.2006 / 14:20

לואיס פרננדז מתכונן לקראת האחרונה בטבלה. אפק לא בסגל, שקלאר: "זו החלטה מקצועית פרופר". אוחנה: "תמיד מרגש לחזור לטדי"

כצפוי, לא נכלל היום (שישי) עומרי אפק בסגל בית"ר ירושלים לקראת משחק הליגה מחר (שבת, 19.00, טדי) מול הפועל כפ"ס. אפק שוב ייאלץ את חבריו מהיציע, בצוותא עם אופיר עזו ויוני אליאב.

אתמול (חמישי) נרשם שפל חדש ביחסים בין מנג'ר בית"ר ירושלים, לואיס פרננדז, לבין אפק. בתחילת האימון, הורה פרננדז לאפק לערוך אימון אישי בצד עם מאמן הכושר, אריק בלונדל, בעוד שהצרפתי עטה על עצמו גופיית אימון, והצטרף לשחקנים באימון הרגיל. יש לציין כי אפק נמצא בכושר משחק מלא.

שחקנים בבית"ר נדהמו מהצעד של פרננדז, ואמרו בסיום האימון: "זה שיא הבושה, יותר נמוך מהיחס הזה של פרננדז כלפי אפק, אי אפשר לרדת. אנחנו לא מבינים את היחס המוגזם הזה". אפק, כהרגלו, סירב להתייחס לאירוע, כמו גם לניפויו מהסגל.

ועדת ליגה וגביע של ההתאחדות לכדורגל דחתה את בקשת בית"ר ירושלים לדחות את שעת משחקה הביתי בשבת מול הפועל כפ"ס לשעה 20.00 מהשעה 19.00, שתוכננה במקור.

בית"ר ביקשה להזיז את שעת המשחק, מאחר שהקבוצה תכננה לחלק 2,000 כרטיסים לתלמידי מוסדות החינוך בעיר, ביוזמה משותפת עם משרד החינוך, אך הצעד לא יכול לצאת אל הפועל מאחר שמדובר באירוע שמתרחש בשבת. עם זאת, לבית"ר הובטח כי משחק הבית הבא של הקבוצה, נגד בני יהודה, ייערך לאחר צאת השבת.

ראש אגף הליגות בהתאחדות לכדורגל, פיני קינן, הסביר: "יש שעות שהתחייבנו עליהם בפני גופי שידור שונים. פנינו לצ'רלטון בנושא, והם לא חזרו אלינו, לכן לא היה טעם לפנות לרשות השידור בנוגע לתוכנית "שירים ושערים. בנוסף, צ'רלטון משדרת במוצ"ש את משחק הכדורסל בין הפועל ת"א למכבי ראשל"צ".

דויד אגאנסו ייעדר מהמשחק נגד כפ"ס עקב צהובים. לעומתו, ז'רום לרואה חזר לפעילות מלאה, ויפתח בהרכב. גל אלברמן הפצוע וקובי מויאל, שהתגייס אתמול צה"ל וסובל מפציעה, לא ישחקו. תומר בן יוסף, שספג העונה כבר 3 כרטיסים אדומים, ימשיך לרצות הרחקה.

דוד אמסלם צפוי להמשיך למלא את מקומו במרכז ההגנה, כשיואב זיו ימשיך לתפקד כמגן שמאלי. ההערכה היא כי בית"ר תעלה בהרכב התקפי, הכולל את ליאור אסולין וברק יצחקי כחלוצים, ואת מזואה אנסומבו כקשר אחורי יחיד. מאור מליקסון עשוי לפתוח בקישור ההתקפי.

לפני שריקת הפתיחה בשבת, תערוך בית"ר טקס קצר, במהלכו תעניק מגן הוקרה לשחקנה ומאמנה לשעבר, אלי אוחנה, המדריך כיום את הפועל כפ"ס.

היו"ר ולדימיר שקלאר חזר אתמול בלילה מבלגיה והולנד, שם שהה לצורך קביעת מחנה אימון, משחקי ידידות ושיתוף פעולה עם מועדונים מקומיים. "בהולנד בחרנו שני אתרים למחנה אימון, שמצאו חן בעינינו, ובמים הקרובים נקבל החלטה סופית", סיפר שקלאר לוואלה! ספורט. "בבלגיה סיכמנו על שני משחקי ידידות, שייערכו במהלך המחנה, מול קלאב ברוז' ומול סרקל ברוז'".

לגבי פתיחת המגעים עם פרננדז בנוגע לעונה הבאה, אמר שקלאר: "הוא יאמן אותנו בעונה הבאה, רק העיתונאים עשו סיפור מזה. הוא מאמן מצוין, שיביא אותנו לאליפות בעונה הבאה. נשב איתו בשבוע-שבועיים הקרובים".

בהתייחסו ליחסים הרעועים בין פרננדז לאפק, אמר היו"ר: "אפק הוא שחקן של הקבוצה, וההחלטות לגביו הן פרופר מקצועיות. השבוע הוא לא בסגל, בשבוע הבא הוא כן יהיה. לא ראיתי שום חתול שחור שעבר בינו לבין פרננדז".

עודד זרגרי מ"הארץ" מוסיף כי פרננדז חלק שבחים ליריבתו בשבת ואמר: "כפר סבא קבוצה מצוינת, היא הקבוצה הכי טובה שהגיעה לטדי השנה. אני שמח בשביל אוחנה שהוא מצליח ואני מקווה שכפר סבא תישאר בליגה. אם אנשים חושבים שיהיה משחק קל עבורנו, הם טועים".

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר חליבה, איגור מיטרסקי, דוד אמסלם, יואב זיו, מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה, פבריס פרננדז, מאור מליקסון, ברק יצחקי, ליאור אסולין.

"בטוח שהאוהדים שקיללו, יעודדו אותי הפעם"

"אני עדיין לא מרגיש את ההתרגשות", אמר היום אוחנה לאתר ספורט 5 לקראת החזרה שלו לטדי, הפעם מהעבר השני של המתרס. "אבל אני בטוח שככל שהמשחק יתקרב, אתרגש יותר. תמיד מרגש לחזור לטדי וזה לא משנה עם איזו קבוצה. אני גם בטוח שהאוהדים שקיללו אותי יעודדו אותי הפעם".

כפ"ס תופיע עם סגל מלא, ואוחנה צפוי לתת קרדיט להרכב עמו פתח בשבועות האחרונים. הקבוצה ממשיכה לנעול את הטבלה, אך מרוחקת 5 נקודות בלבד מחוף מבטחים, ולפתח הישארות אינה מילה גסה.

בהקשר הזה, אמר אוחנה: "יש לנו משחק וצריך לקחת בו נקודות, אבל גם אם לא, יישארו עוד שישה משחקים לסיום העונה. אני מאמין שאפשר להישאר. אם נרד, צריך לעשות את זה בסטייל ואני שמח על איך שאנחנו נראים בחודש וחצי האחרונים".

אוחנה התייחס ליריבה, בה נתן את מירב שנותיו, כשחקן וכמאמן: "זו קבוצה מסוכנת ומצוינת אבל דווקא עכשיו, כשאגאנסו מוצהב, אני חושש מהם יותר. ליאור אסולין ישחק בוודאי ואני יודע טוב מאוד מה הוא שווה".

הסעות לאוהדים תצאנה ב-16.45 ממרכז אהרוני בעיר, במחיר של 10 שקלים הלוך-חזור. האוטובוסים של אוהדי הקבוצה יזכו לליווי משטרתי ממחלף לטרון בדרך הלוך, וממנו בדרך חזור. האוהדים יזכו לחניה נפרדת וקופות נפרדות שתוצבנה במתחם החניה. הבעלים אלי טביב, השוהה במיאמי, הקדים את שובו לארץ, ויהיה נוכח במשחק.

הרכב משוער: אבי איבגי, אייל משומר, דוגלס דה סילבה, אלון חלפון, עמנואל פאפו, אביחי ידין, יעוזה אבובקרי, בן לוז, שלו מנשה, אבי כנפו, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully