וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטו ג'יפי: פתיחה שרוסי ירצה לשכוח

26.3.2006 / 14:57

ולנטינו רוסי פתח את עונת האופנועים בהתנגשות בפניה הראשונה בגראנד פרי הספרדי וסיים במקום ה-14. קאפירוסי ניצח

מבחינתו של ולנטינו רוסי, אלוף סבב המוטו ג'יפי לאופנועים בחמש השנים האחרונות, הכל היה ערוך ומוכן לפתיחת עונת 2006. הוא קבע את הזמן הטוב ביותר באימון של יום שישי ולמרות שהיה קצת יותר איטי בשבת, הוא היה הפייבוריט הבכיר לניצחון בגראנד פרי הספרדי, המירוץ הראשון של העונה.

הרוכב הבכיר של קבוצת ימאהה לא לקח בחשבון שכבר בפניה הראשונה שלו במירוץ, הוא יהיה מעורב בתאונה, שלא באשמתו. זה היה אנטוניו אליאס, הספרדי של קבוצת הונדה, שנכנס עם הצמיג הקדמי שלו באופנוע של רוסי והעיף אותו אל הכביש. רוסי, שכמעט נרמס שם, חזר למירוץ, אלא שזה היה בעיכוב של כ-40 שניות, מה שגרם לו לסיים במקום ה-14 בלבד ולזכות ב-2 נקודות דירוג.

מי שנהנה מכל המצב הזה היה בן ארצו של רוסי, לוריס קאפירוסי מקבוצת דוקאטי, שתפס את ההובלה מתחילת המירוץ ולא ויתר עליה. דני פדרוסה מהונדה היה צמוד אליו, אבל הסתפק בסופו של דבר במקום השני, כשהוא מוביל אחריו עוד ארבעה רוכבים על הונדה. מבחינתה של ימאהה זה היה יום רע מאוד מאחר וקולין אדוארדס האמריקאי סיים במקום ה-11 בלבד, 3 מקומות לפני רוסי.

לוריס קאפירוסי סיכם את המירוץ: "ראיתי את פדרוסה והיידן מתקרבים אליי ומגבירים את הקצב, אבל הצלחתי לשמור על ההובלה שלי ו-5 הקפות לסיום, ידעתי שניצחתי. קבוצתי דוקאטי עשתה עבודה נפלאה היום, הצמיגים תפקדו נהדר וזו פתיחת עונה מושלמת".

דירוג הרוכבים:
1. לוריס קאפירוסי (איטליה, דוקאטי) - 25
2. דניאל פדרוסה (ספרד, רפסול הונדה) - 20
3. ניקי היידן (ארה"ב, רפסול הונדה) - 16
4. אנטוניו אליאס (ספרד, פורטונה הונדה) - 13
5. מרקו מלאנדרי (איטליה, פורטונה הונדה) - 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully