וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איפה הפרופסורים שביקרו אותי?"

20.3.2006 / 7:58

אחרי ה-0:1 על מכבי חיפה, לואיס פרננדז סוגר חשבון עם העיתונאים שקטלו אותו. גאידמק: "אין לי ספק שהוא ימשיך"

אפשר לכנות את המשחק בטדי כמשחק העונה, אבל יותר נכון להגדיר אותו כמשחק העונה הבאה. אחרי תצוגת הנפל בבכורה של לואיס פרננדס בסיבוב הקודם בחיפה, ומול טדי כמעט מלא לראשונה העונה, הצליחה בית"ר להעניק את הממתק הכי טוב עבור אוהדיה, בשביל להשאיר אותם על אש קטנה למאבקים שצופן לו העתיד.

מעבר לכדורגל, התפתחה על הדשא יריבות אמיתית בין שני מועדונים עם רצון עז להוכיח. היריבות הזו הולידה משחק קשוח ואלים (כולל שתי קטטות), שני אדומים (אולארה ובן יוסף), והרבה טענות מצד מאמן חיפה, רוני לוי, כלפי השופט שי שטרית.

מחצית שניה משופרת בעיקר בזכות מלך השערים של בית"ר, ליאור אסולין, שכבש את השער בדקה ה-69, הקפיצה את האוהדים, ואת בית"ר למקום השני, נקודה מעל הפועל ת"א. אבל מי שהיה זקוק לניצחון הזה יותר מכל, הוא האיש עם החשיבות העצמית הגדולה ביותר בליגה, לואיס פרננדס, שהחזיר לעצמו את הכבוד לו היה זקוק.

מהלך המשחק

דקה 2: מיכאל זנדברג מוריד בנגיעה כדור לארבייטמן שבועט חזק. קורנפיין הודף.

דקה 26: פרננדס בועט לשער מחוץ לרחבה, אגאנסו גולש לכדור, אבל דוידוביץ' עוצר.

דקה 44: שלומי ארבייטמן חדר לרחבה, עבר את אמסלם והוכשל מאחור. שי שטרית מורה להמשיך לשחק.

דקה 58: מיטרסקי נוגח פנימה מקרוב, שטרית פוסל את השער בטענת נבדל מוצדקת.

דקה 60: קטטה שהתפתחה בעקבות אירוע בין אריק בנאדו ואגאנסו, מסתיימת בצהובים לשני השחקנים. רוני לוי הביע במהלך כל המשחק טענות נגד השיפוט.

דקה 69: גול! מזואה אנסומבו הגביה מצד ימין, ואסולין התרומם יפה ונגח בקשת מעל ידיו של דוידוביץ', 0:1 בית"ר.

דקה 73: אסולין השאיר את אגאנסו מול דוידוביץ', אך החלוץ הספרדי הקשית מעליו ופגש את המשקוף.

דקה 82: אולארה מתקל את לרואה שמגיב במרפק. הצ'יליאני מתחמם ודוחף את הצרפתי. במהלך המהומה שהתפתחה תומר בן יוסף שיחרר יריקה. שטרית שולף אדומים לאולארה ובן יוסף.

דקה 85: לרואה מגיע לכדור רוחב ובועט מהאויר. הכדור מגיע לאסולין שבועט בנגיעה, אבל דוידוביץ' עוצר.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, תומר חליבה, איגור מיטרסקי, תומר בן יוסף, דוד אמסלם, יואב זיו, מזואה אנסומבו, ז'רום לרואה, מאור מליקסון (ליאור אסולין 52), פבריס פרננדז (אלירן דנין 90), דויד אגאנסו (אבירם ברוכיאן 86).

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, רפאל אולארה, אריק בנאדו, אדורם קייסי, חאבייר דירסאו, פרננדו לורפיסה (ליאור רפאלוב 75), עידן טל, מיכאל זנדברג (עדן בן בסט 86), שלומי ארבייטמן, רוברטו קולאוטי.

לוי: יש פרשנים שידברו על השיפוט

לואיס פרננדז שיחרר כהרגלו קיטור לאחר המשחק: "איפה כל הפרופסורים שביקרו אותי קודם?" שאל. הוא סירב לדבר על אליפות בטענה ש"10 נקודות הן פער גדול מדי וחיפה קבוצה טובה מכדי לעבור אותה. לא באתי לפה כדי למצוא חן בעיני אנשים, באתי כדי להעניק מהידע שלי לבית"ר".

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "יש פרשנים שיגידו מה שראו על השיפוט. הם יכולים להביע את הדעה שלי בצורה נחרצת. יש גם מבקר שהיה במשחק ואם יש לו מה להגיד שיגיד. היתה אוירה טובה, הקהל שלנו עזר לנו. הגענו לכמה מצבים שהיינו צריכים לנצל ולא עשינו את זה, חבל. נמשיך הלאה". לוי גם התייחס לתנועת ההשתקה שעשה לו לואיס פרננדז במהלך המשחק לאחר שלוי התלונןן על השיפוט. "במהלך המשחק הוא עשה תנועה לא במקום, החזרתי לו תנועה לא במקום".

ניר דוידוביץ': "חבל שהשופטים לא השתלטו על המשחק. זה שלא ניצחנו זו בעיה שלנו, אבל השיפוט היום לא היה טוב. כל הכבוד לבית"ר".

גיא עזורי, עוזר מאמן בית"ר ירושלים: "אחד המשחקים הכי פיזיים שראיתי בשנים האחרונות. השחקנים כל כך רצו את הניצחון הזה וראו את זה בכל מהלך. זה לא כדורגל גדול, אבל זה מה שצריך להביא מול יריבה ברמה הזו".

ליאור אסולין: "עשינו משחק טוב, ניצחון מצוין של כל השחקנים. הם נתנו 200 אחוז במשחק. אני כבשתי אבל זה לא משנה, אנחנו מקום שני. אין לי מלים על הקהל, צריך להודות להם".

יואב זיו: "אני חושב שעם הקבוצה שנבנת פה, עם כזה צוות מקצועי, תהיה פה שנה הבאה קבוצה שתמלא את טדי כל שבת".

ניר איסקוב, וואלה! ספורט, מדווח כי הבוס של בית"ר, ארקדי גאידמק, יעניק 3,000 דולר בונוס לכל שחקן על הניצחון (אלף דולר לנקודה), והבטיח סכום דומה על ניצחון בשבוע הבא על הפועל ת"א. גאידמק התייחס בסיום למאמן בית"ר: "פרננדז מאמן ענק ואין לי ספק שהוא ימשיך בעונה הבאה".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully