וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב"ש לא מצליחה לברוח

20.3.2006 / 18:09

במשחק השלמה סיימה השניה בטבלה בתיקו 0:0 ביתי עם הלפני אחרונה, הפועל רעננה. פער הנקודה מקריית שמונה נשמר

במשחק השלמה שנערך היום (שני) סיימה השניה בטבלה, הפועל באר שבע, בתיקו 0:0 עם הלפני אחרונה בטבלה, הפועל רעננה. בתוצאה הזו מעמידה בסכנה את ב"ש, אחריה דולקות קריית שמונה (נקודה פחות), והכח עמידר ר"ג (3 נקודות פחות).

הכח עמידר ר"ג - מכבי הרצליה 0:1

הרצליה לא הפסידה מזה שבועות רבים, אבל חניכיו של אורי מלמיליאן אוהבים לבוא כאנדרדוגים ולעקוץ את הגדולות. עמיר תורג'מן הבקיע את השער היחידי במשחק דקה לפני ההפסקה. ההרצליאנים נותרו ב-10 שחקנים ל-13 הדקות האחרונות אחרי שאיתן עזריה ראה את האדום.

שני משחקים פתחו אתמול את המחזור, בסיומם התקרבה קריית שמונה לצמד המובילות.

קרית שמונה - מכבי באר שבע 1:2

השלישית בטבלה התקשתה מול האחרונה, אבל בסוף קבוצתו של איל לחמן הצליחה לצאת עם כל הנקודות ולהתקרב מרחק של נקודה מהפועל באר שבע. דניאל גוטיירז העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-52, דקה בלבד לאחר ששרון עמר מקרית שמונה החטיא פנדל. סרג' איליי היה זה שעשה את המהפך, כשכבש צמד תוך 4 דקות (63, 67).

הפועל עכו - הפועל אשקלון 1:1

הפועל אשקלון, שנלחמת על הישרדותה בליגה הצליחה לחלץ נקודה חשובה בעכו, והיתה קרובה אף לניצחון. רמי אשקר העלה את אשקלון ליתרון בדקה ה-32, אבל אלון זיו השווה בפנדל בדקה ה-80. עכו ממשיכה בצניחה החופשית בעקבות הסנסציה בגביע מול מכבי תל אביב, לאחר שבשבוע שעבר הפסידה להפועל ירושלים.

עירוני ראשל"צ-הפועל ירושלים 3:0

הפועל ירושלים ממשיכה בכושר הנפלא שלה, והביסה במשחק החוץ את עירוני ראשון לציון. שלומי משה העלה את האדומים ליתרון בדקה ה-26, מוטי אוחיון קבע 0:2 בדקה ה-68, ורם סטי קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85 כשקבע 0:3 גדול להפועל ירושלים.

הפועל חיפה-עירוני רמת השרון 0:0

הירושלמים עברו בטבלה את הפועל חיפה, שסיימה בתיקו ביתי מאכזב 0:0 עם עירוני רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully