וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טום בריידי בישראל

11.3.2006 / 10:45

הקוורטרבק המצטיין של הניו אינגלנד פטריוטס הגיע יחד עם הבעלים, רוברט קראפט, לסיור: "מרגש ומסקרן להגיע לישראל"

טום בריידי, הקוורטרבק של הניו אינגלנד פטריוטס ופעמיים MVP בסופרבול, מסייר בישראל. בריידי הגיע יחד עם בעלי הקבוצה, רוברט קראפט, במשלחת הכוללת כ-40 אנשים, בטיול שאורגן על ידי רעייתו של קראפט, מיירה, בשיתוף עם ליגת הפלאג פוטבול הישראלית. המשלחת, שנחתה ביום שלישי, תשהה כאן כשמונה ימים, תסייר בחלקים שונים בארץ ובין היתר גם מתרשמת מהתפתחות הענף כאן.

יש לציין כי קראפט הוא ידיד גדול של ישראל. בעלי הפטריוטס תורם רבות, ובשנה שעברה הגיע לכאן כדי לחנוך את מגרש הפוטבול הקרוי על שמו בירושלים. בריידי וקראפט היו אורחי הליגה והמארגן, סטיב לייבוביץ', נשיא איגוד הפוטבול הישראלי. ביום חמישי הם הגיעו למשחק ראווה, במהלכו חילקו חתימות והקוורטרבק החליף מסירות עם השחקנים. קראפט מרוצה מאוד מהתפתחות הענף בארץ, כשליגת הפלאג מונה 52 קבוצות ועובדת בשיתוף פעולה עם ארגוני ה-JCC של צפון אמריקה. לאחרונה נוסדה גם ליגת התאקל פוטבול, המונה שלוש קבוצות.

"התרגשתי מאוד להגיע לכאן", אמר בריידי לאחר שנחת ל"ג'רוזלם פוסט", "זהו מקום עם היסטוריה ארוכה ומסקרנת". לייבוביץ' התייחס לעובדה ששחקן בקליבר של בריידי מבקר כאן: "אנו מרגישים כבוד רב בכך שאחד השחקנים המצטיינים בהיסטוריה של הסופרבול מבקר כאן בארץ. אנו מודים לו על כך שהוא מביע את תמיכתו במדינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully