וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשרומא פגשה את יעקובו

9.3.2006 / 21:33

הניגרי של מידלסברו כבש והנחיל לקבוצה הלוהטת של ספאלטי הפסד נדיר בגביע אופ"א (0:1). ראפיד בוקרשט הדהימה את המבורג (0:2)

בצל ההצגות הגדולות של ליגת האלופות אתמול ושלשום, יצא היום לדרך גם סיבוב שמינית גמר גביע אופ"א, שטמן בחובו כמה קרבות גדולים, כשבמוקד: פאלרמו מול שאלקה ומידלסברו נגד רומא.

פאלרמו - שאלקה 04 0:1

קרב איטלקי - גרמני נוסף נגמר בנוק אאוט לזכות ארץ המגף. אחרי שתי תוצאות 1:4 לזכות האיטלקים, הן במפגש הנבחרות והן במשחק בין מילאן לבאיירן, ואחרי שיובנטוס העיפה את ברמן, הסתפקה היום פאלרמו ב-0:1 קטן.

הסיציליאנים כבשו בדקה ה-15. בורדון איחר לכדור עומק, פרנקו בריאנצה השתלט על הכדור ומול רוסט העלה את פאלרמו ל-0:1. בדקה ה-28 בעט דניס גודאס האיטלקי לשער שאלקה, הכדור נהדף בידו של בלם גרמני, אבל השופט ההולנדי התעלם ולא שרק לפנדל. בדקה ה-31 כמעט שער שוויון. סורן לארסן בעט, אבל אנדראה בארזאגי, שניצב על קו השער, הציל.

פאלרמו הייתה עדיפה והמשיכה לנסות ולהשיג את השער השני, אבל קוולאי קונטה (42) וג'אובאני טדסקו (44) החמיצו ממצבים נוחים. פאלרמו ניסתה להגדיל את התוצאה גם במחצית השנייה, אבל נתקלה בהגנה קשוחה של שאלקה. שתי נגיחות של שחקניה חלפו סמוך לשער בדקות ה-72 וה-74, לפני שלארסן משאלקה נגח למשקוף והחוצה בדקה ה-75. הגרמנים החלו ללחוץ לקראת הסיום על מנת להשוות ולהשיג שער חוץ, אבל לא הצליחו לסכן את השער האיטלקי.

מידלסברו - רומא 0:1

במשחק המרכזי בשלב שמינית גביע אופ"א, אירחה מידלסברו את רומא הלוהטת. האיטלקים סבלו ממכת פציעות וסטפאנו אוקאקה בן ה-16 היה החלוץ היחיד בסגל של לוצ'יאנו ספאלטי. איגביני יעקובו כבש בדקה ה-10 בפנדל והעניק ניצחון חשוב לבורו, שתצא עם הרבה ביטחון לגומלין באולימפיקו. המשחק היה נהדר עם הזדמנויות לשני הצדדים, אבל הסתיים עם שער אחד בלבד.

ליל - סביליה 0:1

ליל הממוקמת במקום השלישי בליגה הצרפתית, לא הפסידה בביתה כבר חמישה חודשים. סביליה רצתה לשנות את העובדה הזו, אבל יצאה מנוצחת מול קבוצה בכושר נהדר.

המשחק נפתח בקצב מהיר ומאט מוסילו בעט לקורת סביליה בדקה ה-14. הספרדים יצאו להתקפות משלהם ובדקה ה-20 החמיץ פרדי קאנוטה מול השוער. בדקה ה-24 0:1 לליל. ג'פרי דרניס העלה כדור קרן, נוטריו, שוער סביליה, תפס אוויר והכדור פגש את הרשת.

סביליה כמעט השוותה שלוש דקות מאוחר יותר, אבל טוני סילבה, שוער ליל, עצר בצורה מצויינת את לואיס פביאנו. בדקה האחרונה של המחצית החזיר שוער סביליה עם הצלה משלו, אחרי שהדף כדור חופשי מסוכן לקרן. נוטריו המשיך לחפות על הטעות שלו כשעצר גם בעיטה מסוכנת של דרניס בדקה ה-57. בדקה ה-75 הוציא קלוד פואה את עבדולקאדר קייטה שהיה המצטיין במגרש עד אז, ולמעשה חתם את המשחק בתוצאת 0:1.

באזל - שטרסבורג 0:2

140 קילומטרים מפרידים בין שטרסבורג ובאזל. הערב נפגשו השתיים , כשהשוויצרים מגיעים למשחק ללא 7 שחקנים פצועים.

באזל המדורגת ראשונה בשוויץ פגשה קבוצה צרפתית שנמצאת במאבקים נגד הירידה בארצה, אבל עושה חיל באירופה העונה. השתיים כבר נפגשו העונה, כשהצרפתים מנצחים 0:2. באזל כבשה את הראשון בדקה השמינית. דלגאדו הארגנטינאי שלח בעיטה חופשית יפהיפיה לרשת של פויידבו , 0:1 לבאזל. הקבוצה הביתית שלטה לחלוטין במגרש ושטרסבורג נראתה אומללה מול קישור נהדר של השוויצרים, שהיו ראויים להרבה יותר משער אחד, אבל השיגו את השני רק שתי דקות לסיום. קוזמנוביץ' סיים ברשת בעיטה חופשית של דלגאדו, 0:2 מוצדק לבאזל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ראפיד - המבורג 0:2

במשחק הראשון שהתקיים היום בבירה הרומנית, גברה ראפיד בוקרשט על המבורג. ראפיד השליכה בסיבוב הקודם את הרטה ברלין מהמפעל, ועתה מאיימת גם להדיח את הקבוצה הממוקמת במרומי המקום השני בבונדסליגה. סטפן וואכטר, שוער המבורג, היה השחקן הבולט במחצית הראשונה, כשהציל את קבוצתו מספר פעמים מפיגור. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, גם הוא לא יכול היה להושיע. דניאל ניקולאה, חלוצה הצעיר של ראפיד קיבל כדור בתוך הרחבה וכבש בבעיטה חדה מתשעה מטרים, 0:2 לראפיד. המחצית השנייה הייתה שקולה, והארוע הבולט הראשון בה היה דווקא כרטיס אדום בדקה ה-68. נייג'ל דה יונג ההולנדי, שכבש ביום שבת את שער הניצחון נגד באיירן מינכן, עשה עבירה מכוערת על באדוי הרומני, קיבל צהוב שני והורחק. המאמן הרומני הגיב מיד בחילוף התקפי, כשהוציא קשר והכניס את החלוץ הותיק ויורל מולדובן, והלחץ הרומני נשא פרי. בדקה ה-88 שלח ניקולאה כדור רוחב למוגורל בוגה, וזה כבש עם העקב מטווח קצר. 0:2 גדול לראפיד שתצא להמבורג עם מקדמה מצויינת.


סטיאווה בוקרשט - בטיס 0:0

המשחק השני שהתקיים היום בבוקרשט איכזב בגדול. הרומנים רצו ליצור לעצמם יתרון לקראת הגומלין בספרד, אבל ניתקלו במרכז שדה חזק של בטיס וכמעט שלא סיכנו את שערו של דובלאס. הספרדים, שלקראת סיום המשחק משכו זמן, ניסו לצאת להתקפות מפעם לפעם, אבל יחזרו לביתם מרוצים אחרי משחק חסר ארועים ותוצאה מאופסת.

מארסיי - זניט 1:0

הרוסים שיחקו טוב והשיגו ניצחון משמעותי בחוץ. ארשווין שהיה השחקן הבולט במשחק בין נבחרות ברזיל ורוסיה לפני כשבוע, כבש את השער היחיד במשחק, בדקה ה-51. פרנק ריברי שהצטיין במשחק הניצחון של הצרפתים על בולטון בסיבוב הקודם, הורחק בדקה ה-70 אחרי צהוב שני, ומארסיי ניצלה מהפסד גדול יותר אחרי החמצות של הרוסים.

אודינזה - לבסקי סופיה 0:0

אודינזה שתחילה את העונה בליגת האלופות וממוקמת במקום ה-15 בלבד בליגה האיטלקית, ממשיכה לאכזב, והיום לא יכלה לקבוצה חלשה ממנה בהרבה על הנייר. הבולגרים השיגו את מבוקשם וינסו להפתיע ולהעלות שלב בבולגריה.

  • עוד באותו נושא:
  • מידלסברו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully