וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגביע שוב של אנדה

8.3.2006 / 20:17

אנדה רמת השרון שמרה על גביע המדינה, אחרי שניצחה במשחק הגמר ברעננה את מכבי רמת חן 68:87. בס גרינברג זכתה בתואר ה-MVP

אנדה רמת השרון זכתה הערב (רביעי) בתואר הראשון של איגוד הכדורסל השנה, כשהניפה באולם "מטרווסט" ברעננה את גביע המדינה בפעם השניה ברציפות. השחקניות של אורנה אוסטפלד גברו במשחק הגמר על מכבי רמת חן 68:87 ועכשיו הן ינסו להתקדם עוד צעד אחד קדימה ולסיים את השנה עם דאבל. זה היה הניצחון ה-23 ברציפות של רמת השרון בליגה ובגביע ואין ספק שעם רקורד כזה, התואר הכפול נראה קרוב מתמיד.

רמת חן פתחה את המשחק בהגנה אגרסיבית ושיתקה כמעט לחלוטין את אנה יוקוביץ', מה שאיפשר לה לעלות ליתרון 9:13, כשאמבר הול, זו שרק החלימה מפציעה, אחראית לעבודה בהגנה ובהתקפה. 2:30 דקות לסיום הרבע, הול העלתה את רמת חן ליתרון 14:20, אבל אנדה ניצלה מספר איבודים של היריבה, כדי להיכנס למומנטום ולרשום ריצת 0:10 בדרך ליתרון 20:24.

שריל פורד ופטרה אויהיי התעוררו בהגנה והבריחה של רמת השרון נמשכה ברבע השני. אחרי 5 דקות אנדה כבר הובילה 26:35. שיקי פלח לקח פסק זמן והשחקניות שלו הגיבו בריצת 0:9, שהסתיימה בסל של ג'קסון. רמת השרון שוב ניסתה לברוח, אבל נטאשה בראקט ושרון זאבי קלעו שלשות והשאירו את רמת חן בתמונה. המחצית הראשונה הסתיימה ב-43:45 לרמת השרון.

שיקי פלח אמר לשחקניות שלו בהפסקה שהם מבזבזות משחק שאמור להיות בשליטתן המלאה. האמת? אנדה חילקה לרמת חן לא מעט מתנות גם בתחילת הרבע השלישי, אבל אחוזים נמוכים מהשדה של השחקניות הזרות, השאירו את השליטה אצל רמת השרון, שרק הגדילה את הפער. אנה יוקוביץ', שהתעוררה אחרי ההפסקה, קלעה שלשה והעלתה ל-52:61, דקה לסיום הרבע השלישי.

רמת השרון המשיכה בקצב גם בתחילת הרבע האחרון ובס גרינברג העלתה אותה ליתרון שיא במשחק, 54:70. המכה הזאת כבר הייתה קשה מדי עבור רמת חן. בראקט השיגה את סל השדה הראשון שלה רק 5 דקות בתוך הרבע האחרון וזה למעשה שיקף את היכולת של הקבוצה שלה, שנשברה במחצית השניה. רמת השרון כבר ראתה את הגביע באופק והלכה על בטוח בדרך לניצחון 68:87 וזכיה שניה ברציפות בגביע המדינה. שריל פורד הייתה המצטיינת ברמת השרון עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים. בס גרינברג שסייממה עם 14 נקודות ו-4 אסיסטים, זכתה בתואר ה-MVP של המשחק.

"זו חגיגה כפולה ליום האשה"

המאמנת המאושרת, אורנה אוסטפלד, אמרה בסיום לספורט 5: "אמרו שאין לנו לב, אז הראינו שיש לנו. הבנות הבטיחו לנו שיעשו לנו חגיגה כפולה ליום האשה הבינלאומי. אני מוזמנת למרכז השלום לפגישה עם שרון סטון, אבל אני מעדיפה להיות עם השחקניות שלי".

מאמן מכבי רמת חן שיקי פלח: "מה שהכריע זה חוסר האונים שלנו לייצר נקודות מתחת לסל. אמבר הול לא הייתה מספיק פיזית ומוכנה למשחק הזה. אפשר רק להודות לה שהיא עשתה את המקסימום לקבוצה. לא נתנו את המשחק הרגיל שלנו, אבל אני מקווה שנעשה מקצה שיפורים כדי להמשיך הכי טוב שאפשר בפלייאוף. אנחנו נמשיך להיות מועדון מפואר עם אנשים שעוזרים מסביב ואני בטוח שנעשה הכל כדי שהמועדון ימשיך ללכת קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully