וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי סחטה תיקו מפ.ס.ז'

5.3.2006 / 20:34

בגלל סכסוך בין הקבוצות על רקע מספר הכרטיסים לאוהדי מארסיי, וסידורי אבטחתם, עלתה האורחת עם הקבוצה השנייה שלה, אך לא הפסידה

אחרי כל הרעש והצילצולים לקראת המשחק בין פאריס סן ז'רמן לארסיי, עלתה האורחת עם קבוצתה השנייה, וסחטה תיקו 0:0 בפארס דה פרינס.

כזכור, פפה דיוף, נשיא מארסיי, הודיע ביום שישי האחרון, שהקבוצה תופיע למשחק החוץ שלה מול פאריס סן ז'רמן עם קבוצת הנוער של המועדון.

הסכסוך בין היריבות המרות ביותר בכדורגל הצרפתי נמשך מספר ימים, וזאת על רקע סידורי האבטחה במשחק, וכמות הכרטיסים אותם דרשו לקבל אוהדי מארסיי.

ז'אן פרננדז, מאמן הקבוצה, כבר הכריז על הסגל למשחק מול הקבוצה מהבירה, אבל דיוף ביטל את החלטתו, הודיע שיוציא למשחק קבוצה שתהיה מורכבת משחקני נוער ומילואים, וכך אכן עשה. לפני מספר ימים ביקשה מארסיי לשריין 1,000 כרטיסים לאוהדיה. הבקשה נענתה אבל משביקשה 1,000 נוספים כעבור כמה ימים, נתקלה בסירוב. הסיכסוך הביא את דיוף להפגש עם ראשי האוהדים והוא הגיע איתם להסדר שהם לא יגיעו בכלל לפאריס.

והיה גם מחזור בצרפת

בינתיים, בצל הסערה של מארסיי ופאריס סן ז'רמן, נפתח ביום שבת המחזור ה-28 בליגה הצרפתית.

אז'קסיו - ליון 3:1
ליון התאוששה מהתבוסה לראן בשבוע שעבר, וניצחה בחזרה הגנראלית לקראת מפגש הגומלין מול איינדהובן בסטאד דה ז'רלאן השבוע. ז'וניניו הנהדר כבש בדקה ה-61, ופרד הברזילאי העלה ל-0:2 בדקה ה-77. פריירה צימק לזכות אז'קסיו בדקה ה-83, אבל בנזמה הבטיח ניצחון לליון שלוש דקות לסיום.

ליל - לה מאן 0:4
ליל נמצאת בכושר מצויין והיום הבטיחה לעצמה שבוע נוסף במקום השלישי, אחרי שהביסה את לה מאן ממרכז הטבלה. לליל כבשו: אודמיינגה 15, בודמר 38, שמיץ 56, מיראלאס 75.

מץ - מונאקו 1:2
מונאקו לא מצליחה להתרומם העונה והיום לא יכלה לאחרונה בטבלה. מרקו די ואיו העלה את מונאקו ליתרון בדקה ה-31, אבל שער עצמי של יארוסלב פלאסיל הצ'כי, השווה עבור מץ בדקה ה-71, וטום כבש שער ניצחון למקומיים בדקה ה-81.

תוצאות נוספות:
טולוז - נאנסי 1:1
לטולוז: אמאנה 74 לנאנסי: סארקיסיאן 68.

ראן - שטרסבורג 1:2
לראן: קאלסטרום 62, בריאנד 67. לשטרסבורג: קאנט 79.

ניס - לאנס 0:0

ביום ראשון:

טרואה - אוקזר 1:1
לטרואה: בה 39, לאוקזר: קאחלנברג 62.

סט. אטיין - נאנט 0:1
סבאסטיאן מאזור 90

המשחק בין סושו לבורדו, השנייה בטבלה, נדחה בגלל תנאי מזג האויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully