וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היום הגרוע בקריירה שלי"

4.3.2006 / 19:49

מחזיקת הגביע מכבי ת"א הגיעה לשפל חדש עם הפסד ביתי 4:0 להפועל עכו מהלאומית. אוהדים זועמים הפגינו נגד הרציקוביץ'

0:4. לעכו. זאת מהליגה הלאומית. בבית. שיא השפל של מכבי ת"א, תחתית המדרגה, הכל נכון. כל תיאור שתבחרו לא יצליח לתאר את מה שעוללה הפועל עכו מהליגה הלאומית לכבוד האבוד והרמוס של מכבי ת"א. פטי נימבה, אלכס לויט, אלון זיו, וברנרד האגן, נעצו 4 מסמרים בארון הקבורה של העונה העגומה של מכבי ת"א, שממאנת להפסיק להפתיע ומדרדרת נמוך יותר כל שהעונה מתקדמת.

למרות שהגביע הוא הדבר היחיד שנשאר לצהובים, המשחק שלה בבלומפילד לא היה נראה כמו משחק של קבוצה שרוצה להגן על התואר השני בחשיבותו.

מכבי ת"א הניעה כדור ללא תכלית ונכנעה לחניכים של ירון הוכנבויים והמתפרצות שלהם, שפשוט רצו יותר ונתנו פרס לקהל שבא מעכו לבלומפילד. קאנן לחוץ על חוזה לעונה הבאה, נכון לעכשיו לא בטוח שהוא יצליח לסיים את העונה הנוכחית.

ניר איסקוב, וואלה! ספורט, מוסר כי אוהדי הקבוצה עזבו את האצטדיון מוקדם כשהם זועמים על ההפסד. גרעין האוהדים הבטיח לחדש את המחאה נגד בעלי הקבוצה, לוני הרציקוביץ', אחרי הפסקת אש זמנית, ויפעלו ככל יכולתם לזרז את המכירה ליצחק (זכי) רביב. כמה עשרות אוהדים זועמים אף הלכו והפגינו במתחם האימונים בקריית שלום בגנותו של הרציקוביץ'. בירידה לחדרי ההלבשה התעמתו לירן שטראובר ותמיר כהן עם האוהדים מילולית. חלק מהאוהדים טוענים כי שטראובר אף הפנה לעברם אצבע משולשת.

מהלך המשחק

דקה 6: עכו פותחת חזק, ושער נגיחה של פטי נימבה נפסל בטענת נבדל.

דקה 11: גול! פטי נימבה הגיע לאחד על אחד מול לירן שטראובר וכבש 0:1 מדהים.

דקה 13: גול! מתפרצת של עכו. כדור ארוך מגיע ללויט שבועט חזק מ-16 מטר, 0:2 עכו.

דקה 47: גול! כדור עונשים לעכו. הבלם אלון זיו נגח מקרוב והדהים את מכבי ת"א, 3:0.

דקה 69: גול! ברנרד האגן הניף רגל מ-30 מטרים ושלח טיל לחיבורים של שטראובר, 4:0 מדהים.

הרכבים:

מכבי תל אביב: לירן שטראובר, יובל שפונגין, אבי סטרול, אבי יחיאל, סאלם אבו סיאם (ז'וזה דוארטה 39), תמיר כהן, ליאור ז'אן, ארז מסיקה, לירן כהן (הנרי מקינאווה 75), גיורגי דמיטרדזה, רועי דיין (אופיר חיים 46).

הפועל עכו: דודו גורש, רמי עזיז, אלון זיו, איציק כהן, אורן יעקב, תומר אליהו, ברנרד האגן, אלכס לויט (רן קוז'וק 59), קובי חסן (עידן וייצמן 49), רונן שוורצמן (נדיב סימנטוב 83), פטי נימבה.

קאנן: זה היום הגרוע ביותר בקריירה שלי

טון קאנן: "זה היום הגרוע ביותר בקריירה שלי, זה התסריט הגרוע ביותר שיכולנו לדמיין. יש לי יותר מהסבר אחד אבל אסביר את זה לאוהדים. אנחנו מרגישים רע ואני רוצה לשחק עם הקבוצה שלי, זה יום רע מאוד. לא צריך לחפש מסביב כי הכל היה על המגרש. הגביע הוא מסורת גדולה עבור מכבי ואמרתי לשחקנים שזה הפרס היחיד שהםפ יכולים לקחת. הוכחנו שאנחנו לא מוכנים לזה עדיין".

ירון הוכנבויים: "באנו עם שני חלוצים ושלושה קשרים התקפיים. התכנון שלנו היה לשחק התקפי, אבל לא תכננו להביס את מכבי. אני מקווה שהמשחק הזה יכניס אותנו לליגה ויעזור לנו מול הפועל ירושלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully