וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסה הנחיתה על לה קורניה מכה נייחת

גיל קדרון

4.3.2006 / 23:02

ניצחה 2:3 עם שער ו-2 בישולים של רונאלדיניו, וחמישה שערים ממצבים נייחים. ריאל גברה 1:2 על אתלטיקו למרות הצרות. ויאריאל-אלאבס 2:3

היום נפתח המחזור ה-26 בלה ליגה הספרדית. במוקד המחזור גברה ריאל 1:2 על אתלטיקו מדריד למרות הצרות שפוקדות אותה ולמרות ההתאוששות של אתלטי. כמו כן, בארסה המשיכה את התנופה המחודשת שלה מסטמפורד ברידג' בניצחון ביתי 2:3 על לה קורוניה, לפני הגומלין נגד צ'לסי ביום שלישי. הקבוצה השלישית של הצ'מפיונס, ויאריאל, הצליחה לגבור 2:3 על אלאבס במשחק מרתק, בעוד קאדיז גברה 0:2 על אספניול.

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 1:2

אחרי ההתפטרות של פלורנטינו פרז ועלייתו לשלטון של פרננדו מרטין, נראה כי העונה הזו בסנטיאגו ברנבאו בדרך להתפרקות טוטלית. בדיוק בגלל זה ריאל מדריד רצתה מאוד לנצח בדרבי היוקרתי בשביל להוכיח לכולם שהיא עדיין בחיים. רונאלדו הוצא מההרכב, אולי בגלל דבריו בשבוע שעבר לפני המשחק מול ארסנל, ואולי בגלל יכולתו החלשה. הברזילאי ראה את מחלפיו, אנטוניו קסאנו מעלה את ריאל ליתרון בדקה ה-4 עם נגיחה יפה אחרי הגבהה של רוברטו קרלוס, שגם הוא כבר הספיק להתקוטט מילולית עם האל פריזדנטה החדש. מתיאה קז'מן מצא את השוויון בדקה ה-27 עם נגיעה קלה שהסיטה בעיטה מחוץ לרחבה, אבל הוא לבטח יזכור דווקא את ההחמצה הגדולה שלו בהמשך, כשניער את הלגרה ובעט לשמיים מול קסיאס. שער הניצחון הגיע בדקה ה-40, כשמתפרצת לבנה הסתיימה עם כדור לתיבת החמש של בקהאם ועם נגיעה קטנטנה של ז'וליו בפטיסטה. במחצית השנייה האחות החורגת באדום-לבן הייתה טובה יותר, אבל הרבתה להחמיץ, והנה עבר עוד דרבי שבו הילד פרננדו טורס לא מבקיע

ברצלונה - לה קורוניה 2:3

פרנק רייקארד שמר על היהלום שלו לקראת יום שלישי ואיפשר למסי לנוח הלילה עד הדייט עם מוריניו באמצע השבוע. מי שעלה במקומו בהרכב היה לארסון, ובקישור האחורי תופקד אדמילסון. ההרכב הזה של בארסה התקשה להניע כדור ביעילות, אבל מי צריך הנעת כדור כשבדקה השלישית רונאלדיניו שולח בעיטה חופשית אדירה אל הרשת? 0:1 בארסה. בדקה ה-15 הגיע עוד שעה ממצב נייח. חואנמה ניצל יציאה מהוססת של ואלדז וכיסוי לקוי בהגנה כדי לנגוח את ה-1:1. בדקה ה-28 היה זה ג'ורג' אנדראדה, שבמחצית השנייה יצאה אחרי פציעה לא נעימה בברך, נגח מנבדל את היתרון 1:2 המפתיע של הגליסיאנים, ושהתיק את הקמפ נואו. בין לבין לארסון סידר עם הראש לאינייסטה שער על מגש של כסף, אבל הקטלוני נכשל מקרוב, אבל בדקה ה-34 השבדי כבר לא מסר לאף אחד ונגח בעצמו את ה-2:2 מקרן של רונאלדיניו.

במחצית השנייה ברצלונה כבר שלטה במגרש בזמן שהאורחים בקושי עברו את החצי. בדקה ה-61 הגיע שער הניצחון, החמישי ממצב נייח, כשאטו נותר חופשי ומאושר שלושה מטרים מהרשת מעוד קרן של רונאלדיניו, דחק מקרוב את אחד השערים הקלים בקריירה שלו, ורץ לחגוג עם האוהדים הקמרונים ביציע. בסיבוב הקודם לה קורוניה חזרה ל-3:3, אבל לא הפעם. הקטלונים יכולים להתפנות למפגש עם אלופת אנגליה.

שאר המשחקים:

ויאריאל - אלאבס 2:3

ויאריאל, כמה ימים לפני הגומלין מול ריינג'רס באל מדריגל, שומרת על הסיכויים שלה להעפיל שוב לליגת האלופות של העונה הבאה עם ניצחון גדול על אלאבס. האורחים הבקיעו ראשונים מרגליו של ג'ון אלויסי בדקה ה-10, ואחרי השיוויון של חואן רומן ריקלמה בדקה ה-20, אנריקה דה לוקאס החזיר לבסקים את היתרון בדקה ה-36. במחצית השנייה שוב היה זה ריקלמה שהשווה (63) וגיירמו פראנקו הבקיע את שער הניצחון 8 דקות לסיום.


קאדיז - אספניול 0:2

אספניול זו קבוצה משונה. לפני שבועיים הובסה 4:0 מול ויאריאל ואז 3:0 בבית בגביע אופ"א מול שטוטגארט. בשבוע שעבר, משום מקום, הגיע 0:5 מדהים על סביליה, והיום פתאום הפסד לקאדיז, מה שאיפשר לה לטפס מעל לקו האדום. אברהם פאז קרוז הבקיע את הראשון בדקה ה-72 ואולי אלבארז גונזאלס חתם את תוצאת המשחק עם שער 3 דקות לסיום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully