וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל ממריא לחתום בבולטון

ניר איסקוב

3.3.2006 / 15:45

המועדון האנגלי שיגר פקס למכבי חיפה עם בקשה לשחררו לבדיקות רפואיות, שבסיומן יוחתם על חוזה לשלוש עונות. שחר אישר את הנסיעה

בולטון וונדרס האנגלית שלחה הבוקר (שישי) פקס למכבי חיפה, ובו בקשה לאשר לעידן טל להמריא לבדיקות רפואיות של יומיים, אשר אם תימצאנה תקינות, השחקן יוחתם על חוזה לשלוש עונות.
הקשר בין הצדדים נוצר דרך סוכן השחקנים, דייויד אבו, וללא ידיעת סוכנו של טל, רונן קצב.

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נעתר לבקשה, וקיבל אישור לצאת לשלושה ימים, בהם לא יורשה להתאמן. טל ימריא ביום ראשון הקרוב, ונדרש לשוב ארצה ביום שלישי. הקשר בכל מקרה לא יוכל ליטול חלק במשחק הגביע מול הפועל ב"ש עקב צהובים, כמו גם הקפטן אריק בנאדו.

"אני מחפש לעידן קבוצה כבר כמה זמן באנגליה, ומצאתי לו קבוצה שתתאים לו", סיפר אבו. "הם עקבו אחריו במשך תקופה, והחליטו שעכשיו זה הזמן להחתימו, כי הוא שחקן חופשי בקיץ. אם הוא היה חותם בחיפה, הם היו צריכים לשלם עליו 300 או 400 אלף דולר. הוא מגיע לאנגליה רק לבדיקות רפואיות של יומיים, שבסיומן אם הכל יהיה בסדר, הוא יחתום על חוזה שייכנס לתוקף ראשון ביוני.

"אתמול בלילה שוחח אתו המנג'ר סם אלדרייס, והבהיר לו שזה רק בדיקות רפואיות, ושהם עקבו אחריו כבר תקופה ארוכה. עידן היה המום והוא שמח. זו שאיפה של כדורגלן להגיע לפרמיירשיפ, וזו תעודת כבוד למכבי חיפה, שדרכה יוצאים שחקנים לאירופה. דיברתי עם רוני לוי אתמול בלילה, והוא אמר לי שלא תהיה בעיה. הוא אוהב את עידן, אבל אין מה לעשות, והוא ישמח אם עידן ילך ויצליח. ביום ראשון אנחנו אמורים לטוס". יש לציין כי אבו היה גם הסוכן ששידך בין בולטון לבין טל בן חיים.

רונן קצב מסר בתגובה: "מה שמוביל אותי לאורך כל הדרך זה ההצלחה של השחקנים שלי ולהשיג להם חוזים טובים. לגבי הדרך שבה זה נעשה עם אבו, אני לא מעוניין להתייחס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully