וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד קריקטורה דנית

1.3.2006 / 21:32

נבחרת ישראל שיחקה חלש מאוד מול דנמרק הבינונית ונוצחה 2:0. אברהם גרנט נפרד מהנבחרת עם עוד הופעה הגנתית ואפורה. בן חיים: "רצינו לתת לאברהם מתנה יותר נחמדה"

5 שנים ו-4 חודשים לא הפסידה ישראל ברמת גן. בפעם האחרונה שזה קרה הנבחרת של שלמה שרף הפסידה לדנמרק 5:0, וסיימה באקורדים צורמים תקופה תחת שרביטו של שלמה שרף.

הערב (רביעי) הגיעו הדנים לחגיגת הפרידה מאברהם גרנט. כמו במקרה של שרף, גם הקדנציה הזו מסתיימת בהפסד. למרות העובדה שהיה זה משחקו האחרון של המאמן הלאומי במשחק לא מחייב, החליט גרנט כמו גרנט לשחק עם שלושה בלמים ושלושה קשרים דפנסיביים (באדיר, טל וסואן). שלומי ארבייטמן פתח בחוד ואף היה קרוב להבקיע, אבל חוסר היצירתיות במרכז השדה (אברם השאיר את זנדברג על הספסל) בלט וצרם לעין.

מול אצטדיון עירום, למרות מאמצי ההתאחדות (המאוחרים כרגיל) למלא את רמת גן, הפגינה הנבחרת משחק אדיש וחלש מאוד במיוחד בצד ההגנתי ונכנעה לשני שערים מודקמים של פרז בדקה ה-4, וסקובו (18).

דרור קשטן, שיחזור מרוסיה שם צפה במשחקה מול ברזיל, יחזור ויביט בקלטת ויגלה שלמרות המנטרות של גרנט והאופטימיות שניסה לזרוע בנו, יש לישראל עדיין נבחרת אפורה ובינונית, שהצליחה להפסיד בבית לנבחרת דנית רחוקה מלהבריק. גרנט הולך, הגיע הזמן להתעורר מהחלום.

מהלך המשחק

דקה 2: הגבהה של עידן טל לתוך הרחבה מסתיימת בעירבובייה.

דקה 4: גול! כדור חופשי לדנמרק 30 מטר אלכסונית משער ישראל. פרז סובב כדור לתוך הרחבה, שלושה דנים חופשיים לא הצליחו לגעת בו אך הוא קיפץ על הדשא פעם אחת והיתל בדוידוביץ', 0:1 דנמרק.

דקה 15: שלומי ארבייטמן הוביל כדור 30 מטר משער דנמרק, חדר לרחבה ובעט חזק ושטוח לידיים של סורנסון.

דקה 18: גול! גרונקיאר הגביה לסקובו, שמצא את עצמו לבד לגמרי בשביל לעצור על החזה ולגלגל פנימה מול דוידוביץ', 0:2 דנמרק.

דקה 27: יורגנסן מגיע מול דוידוביץ' ובועט החוצה.

דקה 28: באדיר מוצא את ארבייטמן מול סורנסן, שמחמיץ בצורה רשלנית.

דקה 59: בניון סיבסב את כל הגנת דנמרק ובעט חזק. סורנסן הדף, קטן נגח את הריבאונד ויקובסן הרחיק מהקו.

דקה 70: קייסי בועט מהאוויר כדור שטוח, סורנסן שוב במקום.

דקה 88: עומר גולן מקבל כדור ברחבה ובועט חזק, סורנסן שוב במקום.

הרכבים:

ישראל: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, טל בן חיים (שמעון גרשון 45), אריק בנאדו, אדורם קייסי (רוני גפני 90), ואליד באדיר, עבאס סואן (מיכאל זנדברג 60), עידן טל, יוסי בניון (יוסי שיבחון 86), יניב קטן (עומר גולן 79), שלומי ארבייטמן (משה ביטון 74)

דנמרק: תומאס סורנסן; לארדס יקובסן, פר קולדרופ, מיכאל גרבגארד, ניקלאס ינסן (פריסק 45); כריסטיאן פאולסן (סטוקהולם 90), תומאס גראבסן (ינסן 70), מרטין יורגנסן, ייספר גרונקיאר (לובנקראנץ 77); קנת' פרז (סילברבאוור 77), מורטן סקובו

בניון: "המשחק לא אומר כלום"

אברהם גרנט אמר בסיום: "רואים שלכדורגל הישראלי יש עתיד, היה כיף להיות איתם כל התקופה. הוכחנו בקדנציה שאפשר גם אחרת".

טל בן חיים: "אמנם לא משחק כל כך טוב כמו שהרגלנו את כולם בקמפיין האחרון, אבל זה קורה. יצרנו מצבים טובים והחמצנו. רצינו לתת לאברהם מתנה קצת יותר נחמדה. לסיכום הקמפיין עשינו תוצאות יפות, חזרנו מפיגור, הוכחנו אופי ואני מקווה שנצליח בקמפיין החדש". לגבי הטעויות בהגנה: "בכדורגל קורות טעויות ואני מקווה שנוריד אותם. הרגשתי מתיחה כבר במשחק מול מארסיי ובמחצית התייעצנו הצוות הוחלט שאוחלף"

יוסי בניון: "המשחק לא אומר כלום, כולם יודעים מה אנחנו שווים. הייתי חלש במחצית הראשונה אבל השתפרתי בשניה. ניסינו לעשות הכל וחבל שכך נגמר הקמפיין של אברהם".

יניב קטן: "קשה לסכם את הקמפיין במשחק הזה. הגענו להרבה מצבים למרות שלא שיחקנו טוב. בניגדול להרבה אנשים אני חושב שעשינו קמפיין מצויין".

תומאס גראבסן: "לא היה משחק קל בכלל. הבקענו שני שערים מהירים למרות שישראל שיחקה טוב על הרבה מתפרצות ואנחנו קצת נלחצנו. הרישוק של ישראל היה אגרסיבי והנבחרת שלכם הגיעה למצבים. יוסי בניון שחקן חזק וטוב, אין לי ספק שלישראל יש בסיס טוב להמשך. במוקדמות הם לא הפסידו, היום הם ניסו להתקיף ועשו את זה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully