וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדיניו: "הייתי יורד מהמגרש עם אטו"

26.2.2006 / 16:56

אחרי שסמואל אטו איים לרדת מהמגרש בעקבות הנהמות שקראו לעברו אוהדי סראגוסה, חבריו לקבוצה תומכים בו. מארקז: "זה צעד עקרוני"

רונאלדיניו אומר שאם חברו לקבוצה סמואל אטו היה יורד מהמגרש לאחר שספג את הקללות הגזעניות מאוהדי סראגוסה, הוא היה יורד גם כן. הקמרוני ניסה לעזוב את המגרש, אך נכנע בסופו של דבר להפצרות חבריו שיישאר על המגרש. "הייתי הולך איתו", אמר הברזילאי של ברצלונה, "צריך לעקור את התופעות האלה מהשורש, זה לא יכול להימשך".

ניסיתי להרגיע אותו", נזכר רונאלדיניו, "אמרתי לו שהוא גדול יותר מכל האנשים הקטנים האלה שמעליבים אותו". גם רפאל מארקז מאשר כי "אם הוא היה יורד מהמגרש, אני מניח שכולנו היינו הולכים אחריו. זהו צעד עקרוני. בכל פעם שהוא נגע בכדור הקהל השמיע את הקולות האלה, וכולנו חייבים לתמוך בחברנו לקבוצה".

חלוץ סראגוסה אוורטון גם הזדהה עם מעשיו של אטו. "כששיחקתי בגרמניה הורגשה גזענות כלפי זרים, אך מעולם לא ספגתי קללות. בספרד, לעומת זאת, זה קורה בהרבה מגרשים, וזה עצוב", מספר הברזילאי.

אחרי המשחק (שבו ניצחה בארסה 0:2) ציין השופט טורס בדו"ח המשחק כי "בדקה ה-77, כשאטו ניגש לעמדת הקרן, נהמו לעברו שוב ושוב אוהדי סראגוסה או-או-או-או, כשהם מנסים לחקות קופים. הפסקתי את המשחק לשתי דקות וביקשתי מהכרוז לדרוש מהאוהדים לחדול מהנהמות הללו, אך הן לא הפסיקו". סראגוסה נקנסה ב-600 יורו על ידי ההתאחדות הספרדית.

* עוד בברצלונה, המועדון מתכוון להחתים את כריסטיאן קיבו מרומא בתום העונה. המאמן פרנק רייקארד עקב אחרי הרומני הבינלאומי עוד כשהיה באייאקס לפני שלוש שנים. מחירו מוערך ב-6 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully