וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער אוטיסט קלע 20 נקודות בשלוש דקות

25.2.2006 / 16:07

רק באמריקה: איש המשק האוטיסט של קבוצת כדורסל תיכונים קיבל צ'אנס להרגיש פרקט, והכניס את הקהל לאטרף. הסרטון המדהים בפנים

יש דברים שקורים רק בספורט. ויש דברים שקורים רק בספורט האמריקאי.

תלמיד כיתה י"ב ג'ייסון מקלווין הוא מנהל קבוצת הכדורסל של תיכון "גריס את'ינה" ברוצ'סטר, ניו יורק. לפני המשחק האחרון של השנה החליט המאמן ג'ים ג'ונסון לתת לו להרגיש את המשחק בכך שילבש גופיה ויישב על הספסל, ואולי אף יקבל כמה דקות משחק. פרט נוסף ומשמעותי שיש לדעת בנוגע למקלווין הוא שמדובר בילד אוטיסט.

ההזדמנות שלו הגיעה כאשר קבוצתו הוליכה בהפרש דו ספרתי ארבע דקות לסיום, והמאמן הכניס אותו למשחק, לקול תשואות רמות של הקהל והספסל. השחקנים פירגנו ואירגנו לו שתי זריקות מהירות, הראשונה הייתה איירבול משלוש והשנייה לבנה מקרוב. אם חשבתם שהביטחון של מקלווין נפגם וכאן נגמר סיפור הסינדרלה, אז טעיתם. מקלווין לא ראה בעיניים והמשיך לשחרר כדורים מכל מצב.

זה התחיל בשלשה שהרימה את האולם, ובעוד שלשה, ועוד אחת ועוד אחת, והסתיים בסל שלוש מספר שש עם הבאזר. הקהל התפרץ לפרקט באקסטזה והשחקנים הקיפו את מקלווין ההמום בחגיגות ספונטניות מרגשות, שהסתיימו בנשיאתו מחוץ למגרש על ידיהם. השורה הסטטיסטית שלו בסיום: 20 נקודות בשלוש דקות.

"הרגשתי כמו סלבריטי", קרן הילד מאושר. "בהתחלה לא הייתי קרוב, אבל אחרי ששתי הזריקות האלו נכנסו, התחלתי להתחמם". המאמן ג'ונסון הוסיף:"היו לי הרבה שמחות וריגושים במסגרת עבודתי כמאמן. אימנתי ילדים נפלאים, אבל מעולם לא חוויתי התרגשות שכזו".

"הוא אחלה ילד", אמרו חבריו לקבוצה. "צריך להכיר אותו ולהתרגל אליו. למשל, לפני כמה שבועות הוא לא היה כאן ושכב בבית חולה, וההרגשה באימון הייתה אחרת לגמרי. הוא מוסיף הומור וחיים לקבוצה".

כדי לצפות בסרטון המרגש תקליקו על הקישור למטה, ואז תלחצו על חלק הווידאו, שנמצא בצד ימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully