וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוריניו טיפש ואגו מניאק"

25.2.2006 / 14:59

"הטיימס" תוקף בחריפות את מאמן צ'לסי, אחרי שזה האשים את מסי ב"הצגת תאטרון" שהובילה להרחקה של דל הורנו ולהפסד 2:1 לבארסה

"הטיימס" הבריטי יצא ביום שישי במתקפה חריפה על מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו במאמר המערכת שלו. לאחר התגובות של הפורטוגלי כלפי לאונל מסי אחרי ההפסד 2:1 לבארסה בסטמפורד ברידג' ביום רביעי במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, העיתון החליט לפתוח חזית חדשה ולצאת להגנתו של הכוכב הצעיר. מוריניו קרא לארגנטינאי "שחקן תאטרון" והאשים אותו בהצגה שהובילה להרחקה של המגן השמאלי של צ'לסי אסייר דל הורנו. "מוריניו התנהג בטיפשות בכל הסיפור הזה", נכתב. המאמר קובע כי ברצלונה ניצחה בצדק וכי האדום של דל הורנו היה מוצדק, מה גם שהגיע לבאסקי כרטיס על עבירה גסה על מסי רק כמה דקות מאוחר יותר, עבירה שעליה אמר מאוחר יותר השופט טרייה האוג כי לא הייתה לו זווית מתאימה. "או שמוריניו טיפש מכדי לראות מה שקרה שם באמת או הוא מספיק טיפש כדי לחשוב שהוא יכול לעבוד עלינו עם הסיפורים שלו".

העיתון גם מזכיר את ההצגה של אריאן רובן לפני שבועיים מול ליברפול, אז נגיעה בפניו על ידי שוער ליברפול חוזה מנואל ריינה הובילה לנפילה דרמטית של ההולנדי, וכרטיס אדום לספרדי המתוסכל. "זה בסדר כששחקן שלו עושה את זה, אבל כשמישהו אחר מתנהג באותה צורה זה חלק ממזימה בינלאומית נגד צ'לסי ונגדו באופן אישי. זו הדוגמה המובהקת ביותר של אגומאניה בגלל המחשבה המופרעת שלעולם אין דבר טוב יותר לעשות מאשר להתנכל אליך ספציפית".

גם הבלם ג'ון טרי מאשים את ההתנהגות של מסי בהרחקה של דל הורנו ובהפסד הביתי הראשון זה 50 משחקים. "הוכחנו שכשאנחנו 11 מול 11 אנחנו הקבוצה הטובה בעולם", אמר. "זו הייתה התנהגות מכוערת של מסי, אבל אני מאמין ביכולת שלנו להפוך את התוצאה בגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully